Vraagje, als je nu zeker weet dat je 4 jaar over je bachelor doet (nu in 3e jaa), heb je dan 3 jaar stufi, 1 jaar niet, en dan weer 1 jaartje wel?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:25 schreef Lennox het volgende:
4 jaar. Drie voor je Bachelor en 1 voor je Master. Anders moet je gaan lenen. Ben nu ook stufi-loos
Daar is twee keer uiteraard zeker op z'n plaats!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:05 schreef Vincenski het volgende:
GIsteren bacheloruitreiking gehad, was best leuk opzich! Uiteraard mocht een afscheidsfilm van bouwer met op de achtergrond johan cruijf uiteraard niet ontbreken
Ach het record staat bij mij op ruim 2 maanden, dus je kan nog ff wachtenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig gaat het nakijken van wiskunde wel snel
Cijfers zijn sinds gisteren al bekendquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig gaat het nakijken van wiskunde wel snel
Lijkt me sterk, ik krijg bij elk cijfer een sms EN een mail, geen van beide ontvangenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Cijfers zijn sinds gisteren al bekend.
Was iemand die ernaast eigen bedrijf had en weinig tijd had. Ze had het al gemeld van tevoren en het was een tof mens, dus kon het hebbenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:25 schreef Lennox het volgende:
Misschien op Blackboard? SMS en Mail worden verstuurd nadat ze bij administratie verwerkt zijn. Als leraar ze zelf eerst bekend maakt.. Verder zou ik met 2 maanden wachten echt geen genoegen nemen. Volgens mij is maximale termijn 4 weken ofzo?
Iedereen die ik ken op Bedrijfseconomie heeft zn cijfer al, dus lijkt me niet zo sterk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik krijg bij elk cijfer een sms EN een mail, geen van beide ontvangen
ahaquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken op Bedrijfseconomie heeft zn cijfer al, dus lijkt me niet zo sterk.
Geen zorgen, de toetsen tellen ook mee voor de aanwezigheid.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:32 schreef Pulu het volgende:
Zijn hier ook nog grappenmakers die Finance 1 volgen en misschien mij iets kunnen verhelderen?
Op het informatiestencil van Finance 1 wordt aangegeven dat je in totaal 9 van de 13 practicumlessen bijgewoond moet hebben om aan het tentamen deel te kunnen nemen...worden die assignments toetsen op maandag als practicum gezien? Want anders kom ik in totaal (volgens mijn rooster) maar tot 7 practica....
Ik heb namelijk tot nu toe al 4 sessies (1x een toets en 3x een donderpracticum) gemist (geen redenen die stand zouden houden bij een examencommissie) en als die toetsen van maandag als practicum worden gezien, zou ik aan de tentameneis van 9 van de 13 nog kunnen voldoen als ik verder alles volg...
Thanks in advance
MercieT BeaucoupT!quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:34 schreef Finitio het volgende:
[..]
Geen zorgen, de toetsen tellen ook mee voor de aanwezigheid.
Of juist niet, waardoor niemand leuke verhalen te vertellen heeft over gebeurtenissen uit college's omdat ze dan nog in bed liggenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:33 schreef Vincenski het volgende:
Dit topic schiet trouwens ook niet op zeg, al paar maanden in dit topic bezig, is iedereen zo druk hele dag aan het studeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |