Klaske of niet, volgens mij kan ze heerlijk pijpen.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:25 schreef Arnoutvanh het volgende:
[ afbeelding ]
En dan is die rechter Klaske
(Zit overigens op school op het maartenscollege in haren, geen idee of ze hockeyt of arrogant is, ze heet klaske, dat is alles wat ik van haar weet)
Ik keek naar de mond, en dacht precies het zelfdequote:Op zondag 20 juli 2008 01:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Klaske of niet, volgens mij kan ze heerlijk pijpen.
Vertelquote:Op zondag 20 juli 2008 03:42 schreef Morwen het volgende:
Volgens mij zwerft er ook een klaske in het Nederlandsche showwereldje rond,staat me iets van bij..... Wat een naam idd, maar ik ken er ergere.
Treintje bijv. Dan moet je toch zwaar aan de pot zitten wil je je kind zo noemen.quote:
Of bloemen eten.quote:Op zondag 20 juli 2008 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Treintje bijv. Dan moet je toch zwaar aan de pot zitten wil je je kind zo noemen.
Ik zie je alweerquote:
Ja maar, die is wel leuk. Mijn treintje nietquote:Op zondag 20 juli 2008 04:03 schreef Surveillancavia het volgende:
[..]
Of bloemen eten.
[ afbeelding ]
Nou, zoveel topics zijn er niet actief om tien over vier des nachts.quote:Op zondag 20 juli 2008 04:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik zie je alweer
Stalk je me ofzo?
Je bent niet de enige...
Paris is geen rare naam zekerquote:Op zondag 20 juli 2008 09:05 schreef 2609 het volgende:
ik vind het ook maar een rare naam
Met klaske in de hand voor het vaderland.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:25 schreef Arnoutvanh het volgende:
[ afbeelding ]
(Zit overigens op school op het maartenscollege in haren, geen idee of ze hockeyt of arrogant is, ze heet klaske, dat is alles wat ik van haar weet)
Klaske is idd een Friese naam. Hockeytrutjes hebben dubbele namen á la Anne-Fleur, Marie-Claire e.d.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:40 schreef Lakitu het volgende:
Klaske is echt geen naam voor een hockeytrutje.Het is duidelijk dat je geen verstand hebt van hockeysletjes.
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:25 schreef Arnoutvanh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ze pijpt met klaskequote:Op zondag 20 juli 2008 01:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Klaske of niet, volgens mij kan ze heerlijk pijpen.
Dat is dan toch juist goed?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:18 schreef reetveter het volgende:
Ik blijf er in hoorTelkens als ik de naam zie schiet ik in de lach
Ziet er goed uit toch? Zo mogen er meer van zijn. Maar ik heb inderdaad ook nog nooit van die naam gehoord. Waar komt dat voor dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:25 schreef Arnoutvanh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook op die school gezeten. Wel een hoog kakkersgehalte.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:25 schreef Arnoutvanh het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |