Oh ja? Was je er vandaag 11 jaar geleden ook? Ik welquote:Op zondag 20 juli 2008 00:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
toevallig kom ik al 13 jaar in de kuip
alleen het volk veranderd wat er zit tegenwoordig zelfs als we tegen zwolle spelen hoor je hamas
Altijd wat te zeiken hebben. Supporters verander je niet, antipathie tegen Ajax zal je er ook niet uit krijgen. Ik irriteer me tegenwoordig ook dood aan dat soort uitlatingen van jonge supporters.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
toevallig kom ik al 13 jaar in de kuip
alleen het volk veranderd wat er zit tegenwoordig zelfs als we tegen zwolle spelen hoor je hamas
Supporters verander je niet nee, maar supporters veranderen wel... Dat er af en toe anti Ajax wordt gezongen is logisch, maar als het aantal anti-liederen stijgt in vergelijking met het aantal pro-liederen zegt dat voor mij al genoeg. De jaloezie van de gemiddelde 010'er stijgt naarmate er geen degelijke prijs meer wordt gewonnenquote:Op zondag 20 juli 2008 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken hebben. Supporters verander je niet, antipathie tegen Ajax zal je er ook niet uit krijgen. Ik irriteer me tegenwoordig ook dood aan dat soort uitlatingen van jonge supporters.
Maar hé, we bestaan nu 100 jaar. Kunnen we dit jaar niet een keertje positief zijn i.p.v. al dat gejank de hele tijd. Vandaar mijn vriendelijke verwensing om vooral je kop te houden en aandacht te hebben voor het positieve.
Ach, heb weleens tijdens 'n UEFA Cup-duel van pakweg Heerenveen of Twente tegen een obscure club 'wie niet springt die is een Jood' door het stadion horen schallen.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:38 schreef Phrits het volgende:
Tijdens een wedstrijd kan ik me dit nog wel voorstellen, maar op een Open Dag.
Alsof er een jood naar de Open Dag van Feyenoord gaat
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef cheqy het volgende:
Als PSV supporters het zouden zingen , ok.
Maar Feyenoordsupporters na die ene beker, kom op zeg.
De supporters bedoelen dat Ajax ook dit seizoen naast alle prijzen zal grijpen, wat op zich ook wel terecht zal zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik snap het ook niet zo, helemaal niets in Amsterdam...
Zullen ze die speciale herdenkings munten bedoelen?
Zou kunnen, maar laten die kneuzen eerst maar eens afwachten hoe Feyenoord het dit seizoen doet met hun veredelde veteranenelftal.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De supporters bedoelen dat Ajax ook dit seizoen naast alle prijzen zal grijpen, wat op zich ook wel terecht zal zijn.
Maar ik ben ook niet gecharmeerd van Ajax.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar laten die kneuzen eerst maar eens afwachten hoe Feyenoord het dit seizoen doet met hun veredelde veteranenelftal.
En terecht:![]()
![]()
![]()
Geeft niet, niet iedereen is perfect.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet gecharmeerd van Ajax.![]()
Dit soort dingen roepen terwijl het seizoen nog niet eens is begonnen.quote:En terecht. Eigenlijk zou Marco van Basten kersen moeten plukken.
Dies best scherpquote:Op zondag 20 juli 2008 19:39 schreef Het_hupt het volgende:
wat is de link tussen Feyenoord () en voetbal?
Calimeroquote:Op zondag 20 juli 2008 19:39 schreef Het_hupt het volgende:
De diversiteit van de pro-Feijenoord-liederen is ook iets te minimaal tegenwoordig.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken hebben. Supporters verander je niet, antipathie tegen Ajax zal je er ook niet uit krijgen. Ik irriteer me tegenwoordig ook dood aan dat soort uitlatingen van jonge supporters.
Maar hé, we bestaan nu 100 jaar. Kunnen we dit jaar niet een keertje positief zijn i.p.v. al dat gejank de hele tijd. Vandaar mijn vriendelijke verwensing om vooral je kop te houden en aandacht te hebben voor het positieve.
Hand in Hand, Mijn Feyenoord, We shall not be moved en dat was het geloof ik?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
De diversiteit van de pro-Feijenoord-liederen is ook iets te minimaal tegenwoordig.
Laten we "We love you Feyenoord" niet vergeten.. Zo'n 36000x per wedstrijdquote:Op maandag 21 juli 2008 08:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Hand in Hand, Mijn Feyenoord, We shall not be moved en dat was het geloof ik?
De eerste wordt te snel gezongen, het tweede horen we alleen als er gewonnen wordt en van het derde begrijp ik eigenlijk nooit waarom het gezongen wordt. Dus ja, de diversiteit laat te wensen over...
AZ supportersquote:Op maandag 21 juli 2008 11:20 schreef cheqy het volgende:
Van Feyenoord kan ik het dan nog ergens wel een beetje hebben maar van die AZ-kneuzen daarentegen.![]()
![]()
Ik vond het dan ook heerlijk hoe ze afgelopen seizoen terug op aarde werden geflikkerd.
Ja laten we "Mein Vati ist bei die Gestapo " weer tevoorschijn halen.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Hand in Hand, Mijn Feyenoord, We shall not be moved en dat was het geloof ik?
De eerste wordt te snel gezongen, het tweede horen we alleen als er gewonnen wordt en van het derde begrijp ik eigenlijk nooit waarom het gezongen wordt. Dus ja, de diversiteit laat te wensen over...
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:39 schreef Het_hupt het volgende:
Post van het jaar!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:50 schreef Devrim_ het volgende:
Feyenoord supporters zijn dan ook de meeste trieste "supporters" die er zijn.
De AZ supporters zelf.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
AZ supporters
Wie neemt die nou serieus?
Mwah, aan de andere kant kunnen er wel een een zooitje Ajacieden een voorbeeld aan nemen qua beleving.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:50 schreef Devrim_ het volgende:
Feyenoord supporters zijn dan ook de meeste trieste "supporters" die er zijn.
Precies, het zou netjes zijn om ajax gewoon te feliciteren met die knappe finaleplaats in de play offs tegen FC Twente.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
kakkerlakken die zingen 'helemaal niets in a'dam' die moeten wat meer kraanwater en wat minder botlek water drinken
Ah, die heb ik ook een paar keer gehoord het afgelopen seizoen.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja laten we "Mein Vati ist bei die Gestapo " weer tevoorschijn halen.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 juli 2008 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zolang Ajax niet degradeert kunnen we nog jaren voortkutten en nog steeds op iedere mogelijke manier superieur zijn aan feyenoord waar het de sportieve prestaties betreft.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, het zou netjes zijn om ajax gewoon te feliciteren met die knappe finaleplaats in de play offs tegen FC Twente.
Of Feyenoord met de 3 kampioenschappen in de afgelopen 30 jaar..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, het zou netjes zijn om ajax gewoon te feliciteren met die knappe finaleplaats in de play offs tegen FC Twente.
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
kakkerlakken die zingen 'helemaal niets in a'dam' die moeten wat meer kraanwater en wat minder botlek water drinken
Nou vertel eensquote:Op maandag 21 juli 2008 13:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
weet jij wel waarom feyenoorders kakkerlakken worden genoemd
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:31 schreef dagdag het volgende:
raad maar want elke ajaxied zegt kakkerlak maar weet geen eens waarom
(kansloos)
Hoe oud ben jij eigenlijk? Volgens mij ben ik langer naar Ajax gegaan dan jij buiten je moeders doos hebt rondgelopen.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:31 schreef dagdag het volgende:
raad maar want elke ajaxied zegt kakkerlak maar weet geen eens waarom
(kansloos)
Zou zomaar kunnen dat dat de aanleiding is geweest.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:43 schreef dagdag het volgende:
ok maar goed kakkerlakken worden we genoemd omdat er een kakkerlakken plaag was in de straat feyenoord
Is hier nog nooit voorgevallen. Wie niet springt die is een pool etc. wel, wie niet springt die is een jood komt alleen in wedstrijden tegen Ajax voor, en dat eigenlijk ook nog weinig meer. Zou trouwens ook raar zijn, want we hebben grotere rivalen, en daarover wordt ook niet gezongen tijdens andere wedstrijden(of ze moeten net degraderen of iets dergelijks).quote:Op zondag 20 juli 2008 01:00 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ach, heb weleens tijdens 'n UEFA Cup-duel van pakweg Heerenveen of Twente tegen een obscure club 'wie niet springt die is een Jood' door het stadion horen schallen.
Die lui zijn bijna net zo dom als Oranje-supporters die tijdens een 0-0 stand tijdens een oefeninterland 'het is stil aan de overkant' beginnen te roepen, terwijl daar ook Nederlanders staan.
Dit verhaal heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:43 schreef dagdag het volgende:
ok maar goed kakkerlakken worden we genoemd omdat er een kakkerlakken plaag was in de straat feyenoord???
Staat ook niet veel op internet oid..quote:Op maandag 21 juli 2008 14:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.
Kakkerlakken slaat op walging. Is dus een prima nick.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Staat ook niet veel op internet oid..
Maar het schijnt wel waar te zijn
Hoe dan ook blijft "kakkerlakken" een nick die nergens op slaat en uitermate slecht is.. Doe dan havenslaven ofzo.
We houden ook van jullie hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kakkerlakken slaat op walging. Is dus een prima nick.
havenslaven
oud nieuwsquote:
Was jij niet de diegene die intelligent probeerde te doen door andere users op hun taalfouten te wijzen? En ze dan zelf ook maken, wat een retard ben je ookquote:Op zondag 20 juli 2008 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
ajax met een hoofdletter, stom van me.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:48 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Was jij niet de diegene die intelligent probeerde te doen door andere users op hun taalfouten te wijzen? En ze dan zelf ook maken, wat een retard ben je ook
Havenslaven klinkt ook weer zo gay, kakkerlakken is veel negatiever, zoals cockroaches in de Engelse taal.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Staat ook niet veel op internet oid..
Maar het schijnt wel waar te zijn
Hoe dan ook blijft "kakkerlakken" een nick die nergens op slaat en uitermate slecht is.. Doe dan havenslaven ofzo.
Are you Montana in disguise.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef GoodfelIas het volgende:
[..]
Havenslaven klinkt ook weer zo gay, kakkerlakken is veel negatiever, zoals cockroaches in de Engelse taal.
Je ziet het echt niet he, intellectueelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:36 schreef Happel het volgende:
[..]
ajax met een hoofdletter, stom van me.
Ik zie wel dat jij een streepje op de e vergeet. Niemand is perfect, hè.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he, intellectueel
quote:
Hier begon ik met lachen en stopte ik met lezen. farmy-hooligan dat je bent.quote:
Dus als je met uitwedstrijden meegaat ben je een hooligan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hier begon ik met lachen en stopte ik met lezen. farmy-hooligan dat je bent.
Jorien -> ajax en anderlecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Are you Montana in disguise.
Of Jorien? Gezien de hoeveelheid clubs die je support.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoordsupporters die met de beker denken het WK gewonnen te hebben
Onzin.quote:Triest volk. Grotendeels WAO geld wat daar in die club gepompt wordt.
Ow, was jij die gozer?quote:Afgelopen jaar met PSV daar in het uitvak gezeten.
Dat zie je overalquote:OMG wat een apen en josti's lopen daar rond heGingen ze zoe helemaal door het lint na de 0-1 en ook zo armgebaartjes maken van kom maar hier knokken. Nee dat gaat, met 3 meter hoge hekken
Ik zeg toch ook dat je geen hooligan bent. Conoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus als je met uitwedstrijden meegaat ben je een hooligan.
Nerd.
*kapot gaat*quote:
helemaal eens. De grootste sukkels die normaal gesproken in van die 45 km/h wagens ziet rijden hebben daar ineens de "Feyenoord" houding. Zwarte bomberjack aan met FEYENOORD achterop, meestal een petje en een brilletje en maar uitdagen. Ik moet dan altijd lachen. Als je dat soort types in het dagelijks leven tegenkomt kijken ze naar de grond.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maakt ook niet uit, boswachtermans heeft gelijk. Je lacht je altijd kapot in rotterdam... want bij feyenoord supporter zijn hoort wel een ruige houding natuuurlijk.
Gevolg is dat je honderden mongooltjes met door plakband aan elkaar gehouden brilletjes krijgt die allemaal effe stoer moeten doen. Niet dat ze ook maar een deuk in een pakkie boter zouden meppen, maar daar gaat het niet om.
Dat hele stadion en het volk erin hangt van vergane glorie annex prostaatkanker aan elkaar.
Grapjas. Deze post toont al aan dat je er toen niet was.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
Onzin.
[..]
Ow, was jij die gozer?
[..]
Dat zie je overal
Behalve bij psv, die gaan eerst met wat van die debiele vlaggen op 2 stokkies zwaaien en dan gaan ze het bioscooppubliek uithangen.
Waha... Stond tegenover je.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Grapjas. Deze post toont al aan dat je er toen niet was.
PSV was daar met een vol uitvak. (ook eens een keertje ja).
Balletchicksquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:59 schreef Sok41 het volgende:
Je vergeet er één.
Wie houd er nou in godsnaam van fucking voetbal, van mijn part knallen we ze allemaal neer en gaan we naar ballet kijken waar teminste nog chicks rond rennen. (1)
Oh was jij degene die zong dan ?quote:
Nou, liever een nauwe flamoes dan een voetballende mannenanus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Balletchicks
Met van die nauwe kutjes
Dus jij doet zelf ook meisjessport ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nou, liever een nauwe flamoes dan een voetballende mannenanus?
Nee ik was te druk met m'n broodtrommeltje en pakjes appelsap.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh was jij degene die zong dan ?
Ik was serieus naar de Kuip gekomen met het gevoel van: Dit is het stadion van Nederland met DE fanatiekste supporters. Stadion was schitterend, supporters echt zwaar kut. Qua sfeer al helemaal. En dan zeggen ze wat van ons calimero's in EHV.
Waar haal je dat uit?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus jij doet zelf ook meisjessport ?
Sorry. Ik begrijp die westerse humor niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee ik was te druk met m'n broodtrommeltje en pakjes appelsap.
Hoe grondig ik het oneens met je ben op alle andere punten. Hier kan ik weinig aan afdoen. Ik kan niet zeggen: Het is niet meer wat het geweest is, want dat heb ik niet meegemaakt. Maar wat ik van de ouderen hoor is het idd niet wat het geweest is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh was jij degene die zong dan ?
Ik was serieus naar de Kuip gekomen met het gevoel van: Dit is het stadion van Nederland met DE fanatiekste supporters. Stadion was schitterend, supporters echt zwaar kut. Qua sfeer al helemaal. En dan zeggen ze wat van ons calimero's in EHV.
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:06 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit?
![]()
Volgend argument.
Maakt niet uit. Ik kom niet uit het westen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry. Ik begrijp die westerse humor niet.
Feijenoords aanpak lijkt te slagen.. Zitten, stil zijn en voetbal kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hoe grondig ik het oneens met je ben op alle andere punten. Hier kan ik weinig aan afdoen. Ik kan niet zeggen: Het is niet meer wat het geweest is, want dat heb ik niet meegemaakt. Maar wat ik van de ouderen hoor is het idd niet wat het geweest is.
Ansich is het niet zo jammer. Ik heb een vriend die Hardcore Ado-supporter is. Die hoor je nog glunderen als hij verteld hoe ze uit bij Utrecht bij hun de tribune opkwamen en er gerend werd. Die leeft echt voor dat hele vecht-hooligan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Feijenoords aanpak lijkt te slagen.. Zitten, stil zijn en voetbal kijken.
Echte haat komt er bijna niet meer van de tribunes afrollen.. Incidenteel nog wel. Jammer.
Die rest is ook minderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ansich is het niet zo jammer. Ik heb een vriend die Hardcore Ado-supporter is. Die hoor je nog glunderen als hij verteld hoe ze uit bij Utrecht bij hun de tribune opkwamen en er gerend werd. Die leeft echt voor dat hele vecht-hooligan gebeuren.
Ik lach daar altijd een beetje om. Ik kom daar in mn causal kleding, shirtje, spijkerbroek, geen petje. Ga niet naar iedere wedstrijd, kijk voor mn plezier, doe eens mee met de spreekkoren en leef mee met passie. Daarna lekker naar huis terwijl ik genoten/mij geregerd heb aan een leuke/mindere wedstrijd.
Ik hoef niet zo nodig uit-te-dagen, agressief te doen enz enz. Ik kom voor mn cluppie en om een leuke tijd te hebben. Tuurlijk zingen, spreekkoren, heerlijk! Maar de rest, ach ja.
zal een mooie kliederboel zijnquote:
He, een staaltje Rotterdamse humor dat mijn goedkeuring kan wegdragen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |