Ik snap wel dat mensen dat vinden over mij hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:55 schreef IHVK het volgende:
Je mag geen kritiek hebben op Nederland, anders moet je oppleuren.![]()
Volksrepubliek Nederland.
Was dat zo maar...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:55 schreef IHVK het volgende:
Je mag geen kritiek hebben op Nederland, anders moet je oppleuren.![]()
Volksrepubliek Nederland.
Precies, gewoon gaan en niet meer terugkomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
Niemand die je verplicht die opleiding in Nederland te voltooien hoor??
Ik niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:56 schreef FeddeLeGrand het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen dat vinden over mij hoor
Zal toch wel moeten, anders moet ik de rest van m'n leven in een hotel op Hawai ofzo werkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
Niemand die je verplicht die opleiding in Nederland te voltooien hoor??
En dus?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:59 schreef FeddeLeGrand het volgende:
[..]
Zal toch wel moeten, anders moet ik de rest van m'n leven in een hotel op Hawai ofzo werken
Je moet niks.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:55 schreef FeddeLeGrand het volgende:
Ik flikkerde hier graag op ja, maar moet toch eerst m'n opleiding afmaken
hangt er maar net vanaf waar je in NL bent en je hebt toch zomervakantie?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:50 schreef FeddeLeGrand het volgende:
Kutweer, lelijke mensen, iedereen gehaast, kutweer, mensen die zich overal druk om maken,kutmuziek, en had ik al gezegd dat het kutweer is?
Ik wil met een cocktail op een tropisch strand liggen
Want in warme oorden hebben ze geen opleidingenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:59 schreef FeddeLeGrand het volgende:
[..]
Zal toch wel moeten, anders moet ik de rest van m'n leven in een hotel op Hawai ofzo werken
Ik hoef geen zwerver die over de wereld reist te worden, wil nog enigszins m'n toekomst veilig stellenquote:Op zondag 20 juli 2008 00:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En dus?
Ik ben het met je eens, begrijp me niet verkeerd. Ik vind Nederland waarschijnlijk nog erger dan jij, maar je argumenten om hier te blijven slaan als een lul op een drumstel.
Daar ben jij er één vanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:50 schreef FeddeLeGrand het volgende:
Kutweer, lelijke mensen, iedereen gehaast, kutweer, mensen die zich overal druk om maken,kutmuziek, en had ik al gezegd dat het kutweer is?
Zolang je niet naar brandhaarden op de wereld gaat ben je redelijk veilig, dus.. opzouten menneke.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:09 schreef FeddeLeGrand het volgende:
[..]
Ik hoef geen zwerver die over de wereld reist te worden, wil nog enigszins m'n toekomst veilig stellen
Ah. Een profiteur dusquote:Op zondag 20 juli 2008 00:09 schreef FeddeLeGrand het volgende:
[..]
Ik hoef geen zwerver die over de wereld reist te worden, wil nog enigszins m'n toekomst veilig stellen
Een volgelingquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:54 schreef ibaneX het volgende:
boek een last minute
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |