een mooiboy?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:13 schreef Happel het volgende:
Feddy Le Grand, inderdaad kutmuziek. Heb ook het vermoeden dat je lelijk bent. Zo een mooiboy met vies haar en van die diamantjes in zijn oren.
Ik heb het vermoeden dat jij een vettige nerd bent die van hardrock houdt die al bijna 30 is en nog steeds maagd is.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:13 schreef Happel het volgende:
Feddy Le Grand, inderdaad kutmuziek. Heb ook het vermoeden dat je lelijk bent. Zo een mooiboy met vies haar en van die diamantjes in zijn oren.
Beetje wereldvreemd ben jij. Ik heb het ook niet op quido's/mooiboys of hoe die gasten ook genoemd worden maar durf toch te wedden dat ze meer meiden naaien dan de gemiddelde forumbezoeker en dus alles behalve gay zijnquote:
Pleur eens op me te stalken in alle topics met je kutreacties malloot.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:34 schreef elfzesendertig het volgende:
Oh! My! God!
Fedde Le Grand in dit topic
Gast, jij hebt echt de skills! Waar draai je zoal binnenkort?
je [i] staat aanquote:Op zondag 20 juli 2008 00:34 schreef elfzesendertig het volgende:
Oh! My! God!
Fedde Le Grand in dit topic
Gast, jij hebt echt de skills! Waar draai je zoal binnenkort?
dat dus.. wat een prutserquote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Klagen over kutmuziek en FeddeLeGrand als username hebben_____!
Ga jij nou maar lekker rockmuziek luisteren, nerd.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Klagen over kutmuziek en FeddeLeGrand als username hebben_____!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |