Max vind haren wassen ook vre-se-lijk! douchen vindt ie heel spannend en eng. hij gaat meestal 1 keer in bad en 1 keer onder de douche en haren wassen doe ik 1 keer per week. de rest van de dagen was ik hem gewoon.
Vorige week ben ik met Max naar een extra bezoekje CB geweest ivm met zn slecht eten en gewicht enzo.
Nou hij is netjes 500 gr aangekomen en een endje gegroeid
Ik heb in het gesprek zo'n 100 keer gezegd dat ik zo vreselijk trots op hem ben en dat ie zo goed durft te proeven tegenwoordig enzo

helemaal opgehemeld

even laten weten dat ik me nogsteeds nul zorgen maak en dat zij dat ook niet hoeft te doen

Ze vroeg hem nog wat dingen te doen, toren bouwen enzo, maar Max is tegenwoordig een beetje wantrouwig bij mensen in witte jassen (eigenlijk bij alles dat móet) dus dat vertikte hij.
schreef ze in zn dossier: wil niks.
wtf

sukkelien. das wel míjn kind waar je het over hebt, en nee natuurlijk wil hij niks bij jou

wat kan je je toch beledigd voelen he, als ze iets over je kind zeggen/schrijven.
afspraak gemaakt met 3 jaar, maar ik moet maar tussendoor nog even komen wegen, gewoon voor mezelf. ik heb netjes ja gezegd, maar echt niet dat ik daar nog extra ga wegen. ik heb thuis ook een weegschaal.
Verder gaat het met Max goed

hij heeft pas geloof ik weer een sprongetje gemaakt, hij was een tijdje een beetje mieperig, maar dat is zo goed als over en ik vind dat hij ineens zó veel snapt

soms zit ik echt met grote ogen te kijken luisteren. ik dacht altijd dat je je kind dingen ging leren enzo, maar ik hoef iets maar 1 keer te zeggen en hij weet het al!

pas hoorde hij op de radio een vrouwenstem en toen zei ie: vrouw! vind ik knap