Ik had YPPY ge-pm'd, bij Kruidvat stond in het krantje een logeersetje van Elmo, koffer, pyjama, slabber met Elmo's hoofd erop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:33 schreef Jarno het volgende:
Welke tip PM?.
En is een slaapzak geen optie?
Sugar, ik geef daar (tot nu toe) ook niets om hoor. Een koekje midden op de middag vult ook wel wat denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef Sugar het volgende:
Oeh, Ive, wat lief!!! En hij lijkt zo van dit afstandje een beetje op Storm! Wat zingt ie lief met dat hoge stemmetje.![]()
Geven jullie überhaupt nog potjes aan twee-jarigen? Storm en Maria hebben na hun eerste verjaardag juist nooit meer een potje op. Maar ik geloof dat wij ons echt nóóit druk maken over hoeveel ze eten, het kan me echt helemaal niks schelen eigenlijk.En ik heb gelukkig ook nog nooit gemerkt dat ze minder goed slapen ofzo, als ze nauwelijks gegeten hebben 's avonds.
Oh die ja, hebben we gezien! Ben zelfs al op jacht geweest maar zaterdag was kennelijk iets te vroeg voor een aanbieding die dinsdag ingaat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik had YPPY ge-pm'd, bij Kruidvat stond in het krantje een logeersetje van Elmo, koffer, pyjama, slabber met Elmo's hoofd erop.
We gebruiken nu een slaapzak, maar op den duur lijkt een deken/dekbedje me fijner.
Geeft niks, ik had helemaal niet gezien dat het baby-elmo was. Wist trouwens ook niet dat er een baby-Elmo bestondquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:52 schreef YPPY het volgende:
Die heb ik gehad PM. Bedankt nog.Ben net gaan kijken, maar ik vond het niet zo leuk omdat het baby Elmo is en niet de echte.
Ben wel een muts wat dat betreft (en anders ook ja
)
nee, hier ook geen potjes meer. Sara eet pas sinds 3 weken weer regelmatig avondeten (en nog zat avonden dat ze niet wil) maar ik doe er niets aan. Dat wil zeggen, ik maak me er totaal niet druk om, ze groeit goed en doet alles goed, prima danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef Sugar het volgende:
Oeh, Ive, wat lief!!! En hij lijkt zo van dit afstandje een beetje op Storm! Wat zingt ie lief met dat hoge stemmetje.![]()
Geven jullie überhaupt nog potjes aan twee-jarigen? Storm en Maria hebben na hun eerste verjaardag juist nooit meer een potje op. Maar ik geloof dat wij ons echt nóóit druk maken over hoeveel ze eten, het kan me echt helemaal niks schelen eigenlijk.En ik heb gelukkig ook nog nooit gemerkt dat ze minder goed slapen ofzo, als ze nauwelijks gegeten hebben 's avonds.
Dat is mij ook wel eens opgevallen, dat Ive en Storm soms wat op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef Sugar het volgende:
water of diksap en zo af en toe aangelengde multivruchtensap. Melk drinken doen wij niet aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
WAt geven jullie als drinken? Hier is het "nep" yoghi van de lidl. Yoghurtdrank is dat. Daar is ze gek op.
En diksap/roosvicee sterk verdund. En soms water, dat "jat" ze dan uit mijn flesje.
Zat aan thee te denken, maar geen idee welke smaak/soort ik zal proberen.
Er is hier geen suiker aan toegevoegd. Vind het beter dan de goedkope houdbare yoghi. Kim wil geen melk en karnemelk en toetje en yoghurt soms.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:26 schreef Jelief het volgende:
[..]
water of diksap en zo af en toe aangelengde multivruchtensap. Melk drinken doen wij niet aanen kinderthee hebben we geprobeerd maar vind ze niet lekker.
Yoghurtdrank ben ik persoonlijk niet zo'n fan van ivm de kleurstoffen en bergen suiker die er in zitten.
En potjes blieft Emma niet. Ze eet al heel lang met de pot mee, in het begin wat aangepast en nu koken we eigenlijk niet meer apart voor haar. Heel enkele keer krijgt ze een prakkie uit de vriezer.
Ik heb gisteren onze voorraad schoenen(tweedehandsjes van mijn zus gekregen) eens bekeken en Emma past 'ineens' in maatje 24. Ik had al zo'n vemoeden omdat ze laatst een blaar had én in haar sandalen kwamen haar tenen toch wel érg ver naar voren. Meteen maar even een check gedaan bij de schoenen in het rek, die konden allemaal zo de kast in. Ze heeft nu dus 5paar 'nieuwe' schoenen. vier van Lotus en een paar die ik in de uitverkoop had gekocht. Nu nog een paar goede wandelschoenen en we zijn klaar voor de winter
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |