abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:47:11 #276
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61137750
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:33 schreef Jarno het volgende:
Welke tip PM? .

En is een slaapzak geen optie?
Ik had YPPY ge-pm'd, bij Kruidvat stond in het krantje een logeersetje van Elmo, koffer, pyjama, slabber met Elmo's hoofd erop.

We gebruiken nu een slaapzak, maar op den duur lijkt een deken/dekbedje me fijner.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:49:07 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61137794
Oeh, Ive, wat lief!!! En hij lijkt zo van dit afstandje een beetje op Storm! Wat zingt ie lief met dat hoge stemmetje.

Geven jullie überhaupt nog potjes aan twee-jarigen? Storm en Maria hebben na hun eerste verjaardag juist nooit meer een potje op. Maar ik geloof dat wij ons echt nóóit druk maken over hoeveel ze eten, het kan me echt helemaal niks schelen eigenlijk. En ik heb gelukkig ook nog nooit gemerkt dat ze minder goed slapen ofzo, als ze nauwelijks gegeten hebben 's avonds.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61137889
Die heb ik gehad PM. Bedankt nog. Ben net gaan kijken, maar ik vond het niet zo leuk omdat het baby Elmo is en niet de echte. Ben wel een muts wat dat betreft (en anders ook ja )

Ive is zo leuk.

Anna kreeg geen potjes meer, maar nu wel omdat J. dat belangrijk vindt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:52:42 #279
94046 PM-girl
pi_61137895
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef Sugar het volgende:
Oeh, Ive, wat lief!!! En hij lijkt zo van dit afstandje een beetje op Storm! Wat zingt ie lief met dat hoge stemmetje.

Geven jullie überhaupt nog potjes aan twee-jarigen? Storm en Maria hebben na hun eerste verjaardag juist nooit meer een potje op. Maar ik geloof dat wij ons echt nóóit druk maken over hoeveel ze eten, het kan me echt helemaal niks schelen eigenlijk. En ik heb gelukkig ook nog nooit gemerkt dat ze minder goed slapen ofzo, als ze nauwelijks gegeten hebben 's avonds.
Sugar, ik geef daar (tot nu toe) ook niets om hoor. Een koekje midden op de middag vult ook wel wat denk ik
De ene dag is het niets, de andere weer wat meer.
*
pi_61137913
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik had YPPY ge-pm'd, bij Kruidvat stond in het krantje een logeersetje van Elmo, koffer, pyjama, slabber met Elmo's hoofd erop.

We gebruiken nu een slaapzak, maar op den duur lijkt een deken/dekbedje me fijner.
Oh die ja, hebben we gezien! Ben zelfs al op jacht geweest maar zaterdag was kennelijk iets te vroeg voor een aanbieding die dinsdag ingaat.

En Sugar, echt heel druk maken doe ik me ook niet hoor, maar bij Anna worden dingen als slecht eten snel een gewoonte merk ik. Als je dan 2 tellen aandringt, eet ze dan wel, dus ik vind het wel belangrijk om aan te blijven bieden en proberen. Plus dat Anna natuurlijk zo'n klein & druk ding is, ik kan me dan gewoon niet voorstellen dat ze 2 dagen loopt op een halve boterham. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:54:05 #281
94046 PM-girl
pi_61137930
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:52 schreef YPPY het volgende:
Die heb ik gehad PM. Bedankt nog. Ben net gaan kijken, maar ik vond het niet zo leuk omdat het baby Elmo is en niet de echte. Ben wel een muts wat dat betreft (en anders ook ja )
Geeft niks, ik had helemaal niet gezien dat het baby-elmo was. Wist trouwens ook niet dat er een baby-Elmo bestond Simon is tegenwoordig meer een Diddl-fan, dat komt ook wel beter uit gezien de onderneming van papa
*
pi_61138961
Sinds een paar dagen ligt Kim onder een dekbedje. Gaat prima. Wel 10x instoppen natuurlijk. En 100x kusje geven enzo.
pi_61140395
quote:

nee, hier ook geen potjes meer. Sara eet pas sinds 3 weken weer regelmatig avondeten (en nog zat avonden dat ze niet wil) maar ik doe er niets aan. Dat wil zeggen, ik maak me er totaal niet druk om, ze groeit goed en doet alles goed, prima dan .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:33:11 #284
108648 cattie
lieve moeder
pi_61140636
quote:

Dat is mij ook wel eens opgevallen, dat Ive en Storm soms wat op elkaar lijken.

Ive heeft nog nooit een potje gehad eigenlijk.
pi_61141009
Wij hebben het ook zoveel mogelijk vermeden. Maar dan blijkt toch dat ze die (en andere gepureerde prut) wel wil eten. Ze vindt het "lekkel".
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61142851
Amber krijgt ook al een hele tijd geen potjes meer, ik was het zat om ze te kopen en ze at ze bijna niet meer.

Ik heb een dekbedje bij Ikea gekocht, precies de maat als van het dekentje dat in het ledikant lag. 9 van de 10 keer l igt ze er niet onder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61158639
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
WAt geven jullie als drinken? Hier is het "nep" yoghi van de lidl. Yoghurtdrank is dat. Daar is ze gek op.
En diksap/roosvicee sterk verdund. En soms water, dat "jat" ze dan uit mijn flesje.
Zat aan thee te denken, maar geen idee welke smaak/soort ik zal proberen.
water of diksap en zo af en toe aangelengde multivruchtensap. Melk drinken doen wij niet aan en kinderthee hebben we geprobeerd maar vind ze niet lekker.
Yoghurtdrank ben ik persoonlijk niet zo'n fan van ivm de kleurstoffen en bergen suiker die er in zitten.

En potjes blieft Emma niet. Ze eet al heel lang met de pot mee, in het begin wat aangepast en nu koken we eigenlijk niet meer apart voor haar. Heel enkele keer krijgt ze een prakkie uit de vriezer.

Ik heb gisteren onze voorraad schoenen(tweedehandsjes van mijn zus gekregen) eens bekeken en Emma past 'ineens' in maatje 24. Ik had al zo'n vemoeden omdat ze laatst een blaar had én in haar sandalen kwamen haar tenen toch wel érg ver naar voren. Meteen maar even een check gedaan bij de schoenen in het rek, die konden allemaal zo de kast in. Ze heeft nu dus 5 paar 'nieuwe' schoenen. vier van Lotus en een paar die ik in de uitverkoop had gekocht. Nu nog een paar goede wandelschoenen en we zijn klaar voor de winter

[ Bericht 17% gewijzigd door Jelief op 27-08-2008 10:19:13 (kunt u tellen tel dan mee...) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61160256
Sara drinkt alleen diksap, soms water. Melk lust ze niet en in bijna al het andere zit rozenbottel, waar ze allergisch voor is. Ze wil ook niet echt wat anders, dus vooral diksap hierl.

Jelief, wat gaat dat snel ineens dan he? En veel schoenen zijn handig
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61160385
Ja en het is ook niet dat die maat 24 ontzettend ruim zit, ze passen gewoon goed.

Ben dus wel blij dat mijn zus ook een schoenenafwijking heeft en dat Emma daardoor lekker veel schoenen heeft. Afwisselen is goed
3 paar zijn van die schoentjes met een bandje waardoor de wreef open is. Dat kan nu nog wel maar als het echt koud is is dat niet lekker met buiten spelen. Dan nog een paar laarsjes met veter en rits en een paar roze regenlaarzen.
Ow één paar van die 3 zijn lakschoentjes. Ik zou ze zelf niet kopen maar het staat vast heel lief onder een jurkje.
* Jelief is enthousiast over de schoenen van emma, al gemerkt?
pi_61160655
Heel enthousiast
Sara zit nog in maat 23, zit nog steeds ruim. Ze is trouwens helemaal gek op Plakschoenen (lakschoenen) dus ik denk dat voor kerst maar een stel goedkope haal
Ze heeft 2 paar hoge schoenen (laarsjes) van vorig jaar, die past ze nog steeds, en van die open schoentjes met een bandje om de wreef, ook van afgelopen voorjaar. En gympen, en crocs, en sandaaltjes, hmz, ik ben bang dat ik ook een schoenentic heb Volgende maand gaan we eens kijken voor najaarschoenen
Sara
Merel
Ukje
pi_61163303
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 08:26 schreef Jelief het volgende:

[..]

water of diksap en zo af en toe aangelengde multivruchtensap. Melk drinken doen wij niet aan en kinderthee hebben we geprobeerd maar vind ze niet lekker.
Yoghurtdrank ben ik persoonlijk niet zo'n fan van ivm de kleurstoffen en bergen suiker die er in zitten.

En potjes blieft Emma niet. Ze eet al heel lang met de pot mee, in het begin wat aangepast en nu koken we eigenlijk niet meer apart voor haar. Heel enkele keer krijgt ze een prakkie uit de vriezer.

Ik heb gisteren onze voorraad schoenen(tweedehandsjes van mijn zus gekregen) eens bekeken en Emma past 'ineens' in maatje 24. Ik had al zo'n vemoeden omdat ze laatst een blaar had én in haar sandalen kwamen haar tenen toch wel érg ver naar voren. Meteen maar even een check gedaan bij de schoenen in het rek, die konden allemaal zo de kast in. Ze heeft nu dus 5 paar 'nieuwe' schoenen. vier van Lotus en een paar die ik in de uitverkoop had gekocht. Nu nog een paar goede wandelschoenen en we zijn klaar voor de winter
Er is hier geen suiker aan toegevoegd. Vind het beter dan de goedkope houdbare yoghi. Kim wil geen melk en karnemelk en toetje en yoghurt soms.
Ga vanmiddag eens thee proberen. Heb (zwarte?) vruchtenthee en Marocco thee in huis.
pi_61163407
'Men' raadt aan om kinderen geen zwarte thee te geven. Volgens mij vanwege de theeïne. Misschien dus nog maar even wachten tot na de boodschappen?

Yoghurtdrank zonder suiker? waar heb je dat gekocht!!? oja bij de Lidl, en daar zit dan ook geen zoetstof in?
ja ook dat vind ik zooi
pi_61163461
Lidl. Geen toegevoegde suiker iig.Pak is net op, dus kan niet kijken nu.
Iig minder dan de goedkope houdbare variant. Ik vind dat ze dat best mag hebben. anders kun je net zo goed niks meer geven.

Dan marocco thee proberen, is kruidenthee. Ik bedenk me net dat ik misschien ook wel rooibos heb.
pi_61163587
Ik bedoelde het niet afkeurend, jouw kind jouw regels. Ik geef Emma niet veel suikers in drinken omdat ik zo het totaal aan suikers wat kan beperken. Maar ze krijgt wel eens een ijsje toe waardan wel weer suikers inzitten. Als ik alle suikers weg laat houdt ze idd erg weinig over ondanks de alternatieven.
pi_61163644
Ben op het moment al blij dat ze wat drinkt. Maar het liefst wil ze alleen yoki, zo noemt ze dat.
Maar dat krijgt ze echt niet de hele dag, dat vind ik teveel.
pi_61163701
EJ zou nog kunnen proberen of je het wat kan aanlengen, zobeperk je de hoeveelheid yoki die ze drinkt maar krijgt ze wel voldoende vocht binnen.
pi_61164136
Ja, dat is een goed idee.
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:05:42 #298
62233 Jelief
ikke lief!
pi_61264476
Ik vind Emma heul knap.
Gisteravond laat was ze nog even met de duplo aanhet spelen. Heel zoet zat ze te bouwen. Trots kwam ze een hijskraan laten zien:

Later had ze er nog een gemaakt...

Zo helemaal zelf bedacht en gebouwd, dat wordt goed sparen voor studeren
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:35:07 #299
108648 cattie
lieve moeder
pi_61268054
Dat wordt wel bouwkunde!
Knap hoor!
pi_61268913
Wat leuk Jelief!
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')