Ik word een beetje moedeloos hier. Nu heeft Kim alweer last van haar mond en krijst ontroostbaar. Vrijdag nog bij de ha geweest en hij had ook in haar mond gekeken, niks te zien.
Ik zie wel een raar rood puntje zitten.
Ik weet haast wel zeker dat het vitaminegebrek is. Want het is begonnen na het enorm slechte eten.
En ze at zo goed.

Nu eet ze al weken slecht. Brood ineens zonder korst, maar het is iig wat. Vlees gaat er altijd wel in. Verder niks. Ja patat, maar dat krijgt ze niet vaak! Groente wil ze helemaal niet meer. Fruit over het algemeen wel goed.
Morgen hopelijk naar het inloopspreekuur van cb. Zal ik het ook vragen.
Ze groeit volgens mij verder wel goed.
Dat wordt nog wat in de vakantie. (vrijdag weekje met mijn ouders weg)
11 sept. heb ik controle bij de tandarts. Kim gaat dan voor het eerst mee. Hopelijk kan hij dan ook naar haar tandjes en kiezen kijken.
Want straks is dat het. Ze heeft een grondige hekel aan tandenpoetsen. En moet vaak in de houdgreep.
Zelf poetsen gaat de laatste dagen iets beter.
Met het eten is het gewoon lastig. Op zich maak ik me er niet druk om. Maar nu wel, omdat ze er blijkbaar last van krijgt qua gezondheid.
En verder is het gewoon zielig dat ze zo'n pijn heeft.
Gelukkig gaat het verder wel goed. Is ze meestal heel vrolijk. Kan ze goed praten en begrijpt veel van wat je zegt. Ze kan haarzelf goed vermaken en is vaak aan het zingen en dansen.
En lekker knuffelen en de baby kusjes geven.