abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60221831
Contant geld is voor de kroeg en de snackbar.
Stoer en ruig maar net geen tuig
  zondag 20 juli 2008 @ 11:46:45 #27
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_60221930
Dat jij haast hebt moet je niet op anderen projecteren. Trouwens waarom is iedereen altijd zo gehaast? Leg me dat eens uit?
Dat afrekenen ook: tijdens het (met een bloedgang) scannen word je geacht al je pinpas door de gleuf te halen en code in te toetsen, zodat als jij als je nog een razende roland de laatste boodschappen in je kar terugflikkert de bank al het bedrag afboekt.
Door al dat gejaag en snelsnelsnel scheelt 't per klant misschien 15 seconden, en kan er een kassa extra dichtblijven. Maar iedereen komt altijd heel opgefokt die winkel uit.
  zondag 20 juli 2008 @ 11:51:15 #28
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_60222009
-Mensen die haast hebben zijn zelf niet productief (genoeg).
-Laat de hele shit bezorgen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_60222249
quote:
Op zondag 20 juli 2008 03:21 schreef MrManiak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Punt is; sinds wanneer is "boodschappen" in GODSNAAM een werkwoord .
Ja sorry ik was nog een beetje niet helder van de drank
  zondag 20 juli 2008 @ 12:23:01 #30
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_60222586
Haast is voor nerds.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_60222796
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:32 schreef Sneeuwvlok het volgende:
  • Langzaam lopen. Vooral oude mensen lopen langzaam, ik weet niet waarom. Het heeft vast iets te maken met luiheid. Laat de jongere generatie voor, want die hebben vaak haast. Het is ook een feit dat oude mensen vroeg opstaan. Ik zeg daarom dat ze tussen 07.00-09.30 boodschappen mogen doen. Tussen 09.30-12.00 mogen de mensen van boven de 30 en tussen 12.00-22.00 mogen mensen zoals ik die vaak haast hebben.
  • Heerlijk gewoon, lekker chillend je boodschappen doen, rustig voortbewegend op de klanken uit je MP3 speler.. Tis net een coffeeshop zonder de weed.
    quote:
  • Contant betalen. Waarom heb je een pin-pas, als je contant gaat betalen? Het is irritant, want vaak hebben ze het geld niet zo makkelijk tevoorschijn getoverd. Ik stond een keer achter een oud vrouwtje (en het was middag) die in muntjes van 10 ging betalen. 10 cent dus. Dat duurde nogal.
  • Lijkt me lachen als de pinautomaten niet meer werken en jij daar met je volle mandje staat.. Ja.. heb geen geld opzak.. En dan zie je al die oudjes jou verrot schelden omdat je hun ophoudt.. Contant geld ftw dus.
    quote:
  • Kassapersoneel. Het zal vast heel moeilijk zijn om codes te scannen en lades te openen, maar waarom moet het altijd zo chagrijnig? 20% zegt geen 'hoi' of 'goedendag' of 'heil Sebastiaan'. Dan heb ik er al geen zin meer zin. Als ze vervolgens zeggen 'een prettig weekend' (mocht het weekend zijn, iemand zei het een keer op een dinsdag) en je zegt iets terug als 'hetzelfde', dan wil ik dat ze me netjes bedanken. Dat heet fatsoen.
  • Kinderen. Langzaam lopen is irritant, maar met je mini-karretje mij afsnijden zou ook niet mogen. Kinderen horen op school te zitten, niet rond te racen in een supermarkt.
  • Terechte klachten.
    quote:
  • Artikelen vergeten. Heel irritant is het ook als mensen snel weg rennen om nog even een fles Cola of een doos tampons te halen. Daar sta je dan. Te wachten. Wat hebben die mensen voor zieke gedachten dat ze zonder te vragen jou afhankelijk maken van hun?
  • Shit happens, het leukste is als het winkelpersoneel jou gaat vragen om hetzelfde product te pakken uit de schappen omdat de streepjescode ontbreekt... Hallo, jij werkt hier, niet ik.. Bel je mannetje maar op en zorg dat hij met dat spul aankomt lopen, of zorg voor een vel met streepjescode van al je producten, zodat je die shit daarvan kan afhalen. Vroeger hadden ze dat nog. Tegenwoordig niet meer, zal wel een vorm van bezuinigen zijn..
    quote:
  • Rijen. Ja, rijen zijn ook irritant. Van die mensen die met hun bonnetje naar de servicebalie gaan (waar ik mijn sigaretten wil halen) omdat ze 20 cent teveel betaald hebben. Verdomme. Ik wil een rij voor mensen die roken, want daar verdient de overheid meer dan genoeg aan. Zulke privileges mag je dan toch wel verwachten me dunkt. Maar nee, de rokers worden tegenwoordig onderdrukt. Vuile nazi's.
  • Ahhhh, je bent zo zielig, 30 seconden langer wachten op je kankerstaafjes. En 20 cent staat gelijk aan 1 peuk, dus als roker moet je de waarde van die 20 cent kunnen inzien.
    quote:
    Al met al is het dus duidelijk dat er niets positiefs op te merken valt aan een supermarkt. Het komt aan alles wel wat tekort en geen mens die er wat aan doet. En de supermarktexploitant? Die wrijft in zijn handjes, want winst maken doet hij toch wel.
    Als je zoveel haast hebt moet je maar eens op minder drukke tijdstippen boodschappen gaan doen. Dat is dus door de weeks op momenten dat de rest van NL aan de eettafel zit. Dan heb je NERGENS last van, misschien een rijtje bij de kassa, maar dan kan je even onthaasten, je hebt het nodig.
      zondag 20 juli 2008 @ 12:41:22 #32
    171357 Rikketik
    Dorothy was right, though
    pi_60222899
    Whehe, nationale ergernis nummer 1: boodschappen doen.

Ik erger me vooral aan jonge kinderen in de supermarkt. Alle kanker op een stokje, wat kunnen die irritant zijn. Het zijn ongeleide projectielen die alleen maar door de winkel kunnen rennen, kunnen zeuren om snoep en je voor de voeten kunnen lopen. Hoe vaak heb ik nou al niet mijn nek gebroken over zo'n jankkind dat het nodig vond om midden in het pad te gaan staan?

Oh, en als ze je niet in de weg lopen, komen ze wel weer aanrijden in zo'n kinderkarretje. Je weet wel, zo'n winkelwagen gecombineerd met een speelgoedwagen. En de ouders maar lachen, alsof ze zich in de fucking Efteling bevinden.
    Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
    pi_60223147
    Eng he al die mensen bij elkaar
    Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
    pi_60223956
    Was het al gezegd dat mensen die altijd haast hebben iets verkeerd doen in hun leven?
      zondag 20 juli 2008 @ 13:52:18 #35
    215531 tenenkaas
    Never give up, Never back down
    pi_60224220
  • Onnodig gebruik van boodschappenkarretjes. Er staat mandjes aan het begin van de supermarkt. Als je weet dat wat je gaat kopen in zo'n mandje past, gebruik dan een mandje. Ik heb verdomme vaak haast en heb geen zin te wachten tot jij met je dikke kop aan de kant gaat, zodat ik mijn biefstuk kan pakken of gewoon kan passeren.je kan vragen of je er bij kan, in plaats van je ertussen door te wurmen, fatsoen heet dat.
  • Langzaam lopen. Vooral oude mensen lopen langzaam, ik weet niet waarom. Het heeft vast iets te maken met luiheid. Laat de jongere generatie voor, want die hebben vaak haast. Het is ook een feit dat oude mensen vroeg opstaan. Ik zeg daarom dat ze tussen 07.00-09.30 boodschappen mogen doen. Tussen 09.30-12.00 mogen de mensen van boven de 30 en tussen 12.00-22.00 mogen mensen zoals ik die vaak haast hebben. mag ik dan niet op de zaterdagochtend naar de supermarkt gaan om verse broodjes te halen?, oude mensen lopen langzaam omdat: 1. hun botten en spieren niet altijd willen meewerken, en 2. die mensen bang zijn om wat te vergeten, en goed willen nadenken bij wat ze pakken.
  • Contant betalen. Waarom heb je een pin-pas, als je contant gaat betalen? Het is irritant, want vaak hebben ze het geld niet zo makkelijk tevoorschijn getoverd. Ik stond een keer achter een oud vrouwtje (en het was middag) die in muntjes van 10 ging betalen. 10 cent dus. Dat duurde nogal. als ze contant betalen is het niet goed, omdat het te lang duurt, als ze met de pinpas betalen is het ook niet goed, omdat ze ''de code altijd vergeten'', wat wil je nou? heb een beetje respect voor die mensen dat het wat langzamer gaat, dit is een maatschappij waar je je moet aanpassen aan je omgeving, in dit geval de supermarkt, waar mensen van allerlei generaties komen die allemaal verschillend zijn. Ook dit heet fatsoen
  • Kassapersoneel. Het zal vast heel moeilijk zijn om codes te scannen en lades te openen, maar waarom moet het altijd zo chagrijnig? 20% zegt geen 'hoi' of 'goedendag' of 'heil Sebastiaan'. Dan heb ik er al geen zin meer zin. Als ze vervolgens zeggen 'een prettig weekend' (mocht het weekend zijn, iemand zei het een keer op een dinsdag) en je zegt iets terug als 'hetzelfde', dan wil ik dat ze me netjes bedanken. Dat heet fatsoen. goed gekeurd
  • Kinderen. Langzaam lopen is irritant, maar met je mini-karretje mij afsnijden zou ook niet mogen. Kinderen horen op school te zitten, niet rond te racen in een supermarkt. goed gekeurd
  • Artikelen vergeten. Heel irritant is het ook als mensen snel weg rennen om nog even een fles Cola of een doos tampons te halen. Daar sta je dan. Te wachten. Wat hebben die mensen voor zieke gedachten dat ze zonder te vragen jou afhankelijk maken van hun? goed gekeurd
  • Rijen. Ja, rijen zijn ook irritant. Van die mensen die met hun bonnetje naar de servicebalie gaan (waar ik mijn sigaretten wil halen) omdat ze 20 cent teveel betaald hebben. Verdomme. Ik wil een rij voor mensen die roken, want daar verdient de overheid meer dan genoeg aan. Zulke privileges mag je dan toch wel verwachten me dunkt. Maar nee, de rokers worden tegenwoordig onderdrukt. Vuile nazi's. zet je er voor in en stel het eens voor in de plaatselijke supermarkt ipv jezelf in een hoekje boos te maken

Al met al is het dus duidelijk dat er niets positiefs op te merken valt aan een supermarkt. nee laten we het afschaffen! compleet zinloos! Het komt aan alles wel wat tekort en geen mens die er wat aan doet. En de supermarktexploitant? Die wrijft in zijn handjes, want winst maken doet hij toch wel Dat is logisch, dat is nou eenmaal de economie vriend

Ik zeg, boycot de supermarkt. Stop met eten, stop met drinken, stop niet met roken (daar heb je tankstations voor) en ga niet meer naar uw lokale supermarkt. Nu moet ik gaan eten, doei.
  • wit-rood-wit zit in ons bloed,
    we zijn de beste en zo goed,
    ik spring me hele leven lang,
    voor AJAX AMSTERDAM!
      zondag 20 juli 2008 @ 14:52:19 #36
    209810 Scherpkoekje
    Scherp en koekig
    pi_60225396
    Die ene die het op een dinsdag zei, dat was ik! Ik was erg zenuwachtig op mijn eerschte dag
    ```/l
    (゚、 。 7
     l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
     じしl_, )ノ
    pi_60225462
    Extra Klacht, flessen automaat pakt geen volle flessen meer,
    Kan dus niet meer 20 liter cola erin pompen om voor 5 euro statiegeld ff wat spul te 'kopen'
    Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
    pi_60240169
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 22:51 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Jij en TS zouden naar deze winkel moeten gaan: http://uwsupermarkt.nl/?aid=11588
    40.000 vierkante meter en 75 kassa's/zelfscankassa's

Christus hey, is dat een website voor mensen die nooit in het buitenland zijn geweest? Zo zien supermarkten in Frankrijk er al jaren uit. Er een beetje foto's van gaan zitten maken alsof het het 8ste wereldwonder is.
      maandag 21 juli 2008 @ 19:08:24 #39
    140904 MLF
    Unazukin
    pi_60250105
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 21:40 schreef Willy84 het volgende:
    En daarom maak ik gebruik van de zelfscan kassa
    kan bij mijn appie hein ook
    alleen
    werkt het niet
    doet het niet
    geeft een andere prijs
    veel hoger dus
    kun je er niks mee
    enfin
    het werkt van geen kanten
    en ik me maar afvragen waarom er zoveel scanners hangen en niemand in de winkel er mee werkt
      maandag 21 juli 2008 @ 22:54:13 #40
    6496 psv
    kampioen 2001/2002
    pi_60255779
    Volgens mij vergeet je een belangrijk ding!!!

Die graftakken die met een hele volle kar voor je staan, en er achter komen dat ze vergeten zijn de bananen te scannen, en de sticker te plakken.....
    "fuk a duk""
      maandag 21 juli 2008 @ 23:18:00 #41
    70017 edcetera
    ...en nog veel meer
    pi_60256429
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 22:54 schreef psv het volgende:
    Volgens mij vergeet je een belangrijk ding!!!

Die graftakken die met een hele volle kar voor je staan, en er achter komen dat ze vergeten zijn de bananen te scannen, en de sticker te plakken.....
    In een goeie winkel weegt de cassiere zelf groenten / fruit

[edit] Schiet me wel weer een andere ergernis te binnen:
    De nieuwe / niet zo intelligente cassiere, die het verschil tussen een Granny of een Elstar niet weet
    of een keer meegemaakt: Het verschil tussen gewone hollandse tomaten en trostomaten (d'r zit toch een groen steeltje aan, die een TROS vormen muts ) [/edit]

[ Bericht 30% gewijzigd door edcetera op 21-07-2008 23:29:54 ]
    The best firms advertise the least...
    pi_60256618
    Het is wat he, het leven. Zo te horen gaat 't je niet goed af.
    Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
    Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
      maandag 21 juli 2008 @ 23:26:15 #43
    128056 MrManiak
    Mijn post is interessanter
    pi_60256644
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 14:55 schreef Dutch_Nelson het volgende:
    Extra Klacht, flessen automaat pakt geen volle flessen meer,
    Kan dus niet meer 20 liter cola erin pompen om voor 5 euro statiegeld ff wat spul te 'kopen'
    Geniaal!
    Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
    Mijn (inte)r(e)views!
    pi_60257114
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 12:41 schreef Rikketik het volgende:
    Whehe, nationale ergernis nummer 1: boodschappen doen.

Ik erger me vooral aan jonge kinderen in de supermarkt. Alle kanker op een stokje, wat kunnen die irritant zijn. Het zijn ongeleide projectielen die alleen maar door de winkel kunnen rennen, kunnen zeuren om snoep en je voor de voeten kunnen lopen. Hoe vaak heb ik nou al niet mijn nek gebroken over zo'n jankkind dat het nodig vond om midden in het pad te gaan staan?

Oh, en als ze je niet in de weg lopen, komen ze wel weer aanrijden in zo'n kinderkarretje. Je weet wel, zo'n winkelwagen gecombineerd met een speelgoedwagen. En de ouders maar lachen, alsof ze zich in de fucking Efteling bevinden.
    Hehe, vandaag hier ook nog. Broertje mocht koek uitzoeken, maar kleine zusje wilde persé moeders zeggen dat ze ook een koek wilde. Minstens 8x ''Mama, MAMA, ik wil ook een KOEKJE''. Die moeder ging bijna slaan...
    Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
    pi_60257224
    Extra klacht: paupers, schooiers, plebs, fossielen, werkloze kuthuisvrouwen die lekker typisch Nederlands GRATIS koffie gaan drinken bij de koffie automaat die in veel supermarkten te vinden is. Ze staan in de weg en zijn irritant.
      maandag 21 juli 2008 @ 23:51:26 #46
    128056 MrManiak
    Mijn post is interessanter
    pi_60257339
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef stokbrood het volgende:
    Extra klacht: paupers, schooiers, plebs, fossielen, werkloze kuthuisvrouwen die lekker typisch Nederlands GRATIS koffie gaan drinken bij de koffie automaat die in veel supermarkten te vinden is. Ze staan in de weg en zijn irritant.
    Add-on: bovenstaande mensen die,met of zonder de koffie, midden in het gangpad gaan staan kleppen...
    Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
    Mijn (inte)r(e)views!
    pi_60257615
    Ik vind boodschappen doen altijd wel relaxed? Beetje eten kopen, beetje naar de studentes kijken die ook hun inkopen aan het doen zijn, als je langs de kassameisjes loopt terugdenken aan de tijd dat je daar nog op mocht..

Goed, het is soms wel irritant hoe mensen (nederlanders?) geen afstand durven te doen van hun winkelwagentje, en ze dus zelfs de boel gaan blokkeren om een pakje koekjes uit het vak te halen (die wil je tenslotte geen 3m dragen naar je karretje ). Maar die geef je gewoon een zet zodat je er alsnog bij kan; als de kar te ver weg rolt, grijpen ze vanzelf wel weer in paniek naar het handvat van dat ding.. Voor de rest, die kinderen die zie je gewoon niet, die voel je pas als je karretje schudt en er wat begint te janken.. Gewoon ff checken of je er niet op gaat staan, en verder niet op letten. Die hangbejaarden kan je bij de AH wel redelijk ontwijken. Gaan ze precies midden in het gangpad staan zodat je er aan beide kanten niet langs kan? Dan stoot je ze gewoon per ongeluk aan.

Wat het personeel betreft; sinds de AH marokkanen is gaan aannemen is dat idd flink achteruit gegaan. Schreeuwen door de gangpaden, stuk voor stuk luie varkens natuurlijk die alleen energie willen steken in het opzetten van een grote muil tegen hun manager.. Maar goed, ook hier kan je het beste gewoon dezelfde tactiek gebruiken als bij de kinderen: "Ik zie ze niet, ik hoor ze niet, en ik ruik ze niet". Kassameisje irritaties? Die heb ik al heel lang niet meer ervaren. Wel een vervelende automaat die mij iedere keer weer opnieuw verteld "volg de instructies op de pinautomaat"

Maar goed, als het erop aankomt is een supermarkt zonder bejaarden, kinderen, marokkanen en eeuwig niet-werkende flesautomaten idd een shopheaven Tot die tijd zijn we gewoon blij met de AH XL
    pi_60257729
    Ga (als je de gelegenheid hebt) gewoon om 19.00 uur boodschappen doen, echt bijna geen hond die boodschappen doet. En ze hebben dan net de vakken gevuld.

Heerlijk.
    Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
      dinsdag 22 juli 2008 @ 00:20:44 #49
    171357 Rikketik
    Dorothy was right, though
    pi_60257873
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Add-on: bovenstaande mensen die,met of zonder de koffie, midden in het gangpad gaan staan kleppen...
    Irritant inderdaad. En vaak gaan ze ook nog eens zo staan dat de vakkenvullers hun werk niet kunnen doen en de klanten er niet langs kunnen.

Eveneens erg leuk: vrouwen van middelbare leeftijd, zonnebankbruin, die in elke gang stil gaan staan om met vriendinnen te smsen. En dat om 17.00 uur, wanneer het zo ongeveer het drukst is in de winkel.
    Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
    pi_60258236
    De Hoogvliet bij ons heeft een koffie corner

Sorry hoor, maar als je boodschappen gaat doen, kom je toch voor een bepaald aantal activiteiten, namelijk:

- Boodschappen bij elkaar sprokkelen
    - Afrekenen
    - Vertrekken

Altijd ook van die sneue types en bejaarden die daar rondhangen..
    Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')