Ik heb helemaal niks gezien...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Nummertje vier is inmiddels benaderd, nu wachten op een 'ja'. Tevens kickje voor Yeah.
Komt nog wel, ooit.quote:
Alle drie?quote:
Nee, die van Beschouw en BS heb ik wel gelezen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Komt nog wel, ooit.
[..]
Alle drie?.
En bedankt voor het verklappen. Top hoor, Breach.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:57 schreef Breach het volgende:
Overduidelijk Jorien, die met een spetterend interview terugkeert van zijn ban om ons weer een hele competitie lang te verblijden met haarscherpe analyses en diep uitgewerkte reacties.
Sorryquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
En bedankt voor het verklappen. Top hoor, Breach.
Dat zal de enige keer dit seizoen zijn dat je geld kan winnen door te wedden op SCHquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:04 schreef Blawh het volgende:
Ik spreid mijn winstkansen, meeste geld zit ik op SCH en een ook zet ik in op MaxPower.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar interview 6, met DAM:
Je staat erom bekend nooit je ongelijk te willen toegeven. Komt het weleens voor dat je geen gelijk hebt?
Nee.
Naast de Nederlandse eredivisie volg jij ook het Argentijnse voetbal. Als je deze twee competities zou moeten vergelijken, wat zou dan de uitkomst zijn?
Argentinie is veel beter. We hebben ook na 1990 nog halve finales op het WK gespeeld, dus dat zegt wel genoeg.
In de competities is alleen PSV nog van een goed niveau, voor de rest verslaat Argentinie Nederland op alle fronten.
Hehe, ik kijk nu al uit naar het hele interviewquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar interview 6, met DAM:
Je staat erom bekend nooit je ongelijk te willen toegeven. Komt het weleens voor dat je geen gelijk hebt?
Nee.
Naast de Nederlandse eredivisie volg jij ook het Argentijnse voetbal. Als je deze twee competities zou moeten vergelijken, wat zou dan de uitkomst zijn?
Argentinie is veel beter. We hebben ook na 1990 nog halve finales op het WK gespeeld, dus dat zegt wel genoeg.
In de competities is alleen PSV nog van een goed niveau, voor de rest verslaat Argentinie Nederland op alle fronten.
Ik kan natuurlijk niet alles verklappen, dat zou Ray ook niet leuk vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, ik kijk nu al uit naar het hele interview
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Daar kan ik geen uitspraak over doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gordon, ben jij de ghostwriter van DAM?
Jij hebt er kijk opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gordon, ben jij de ghostwriter van DAM?
Deed me even denken aan van Kooten en de Bie, bij een quiz....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:43 schreef Beschouw het volgende:
Mooi gedaan, zowel van Yeahinho als van RayMania. Jammer alleen dat er niet meer aandacht is besteed aan wat Yeahinho doet buiten het supporteren van FC Den Bosch en het zelf voetballen.
De interviews zijn tot nu toe erg leuk, dus ik ben wel benieuwd naar hoe het ervoor staatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:54 schreef RayMania het volgende:
Mooi, nummer vier heeft 'ja' gezegd. Dus binnen nu en 1,5 - 2 weken verwacht ik een nieuwe.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:58 schreef dndiek het volgende:
die anderhalf à twee weken hebben nu wel lang genoeg geduurd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |