Welke bracket?Er zat een toshiba drive-je in.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:38 schreef Prowl het volgende:
Heb je de hd bracket er wel nog bij?
Uiteraard zit dat klepje erbij. Ik heb het alleen even verwijderd vanwege de foto.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:10 schreef Prowl het volgende:
Zwart klepje, hoe je het ook noemen wil
Die HD hangt er toch niet zo los in of wel?
Klepje is niet voldoende. De HDD zit in een speciaal frame dat op zijn plaats wordt gehouden door het klepje.quote:Op zondag 20 juli 2008 06:14 schreef Fockker het volgende:
[..]
Uiteraard zit dat klepje erbij. Ik heb het alleen even verwijderd vanwege de foto.
Jawel hoor dat kan prima.Je schuift de hdd zo in de connector!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:51 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Klepje is niet voldoende. De HDD zit in een speciaal frame dat op zijn plaats wordt gehouden door het klepje.
Het is niet mogelijk om er een losse HDD in te plaatsen.
Zie ook deze pic:quote:Hi,
I've made quite a few upgrade of armada E500:
6 or 12 Gb hdds to 30 gbs ones (Toshiba - ICN25N030ATDA04-0).
Only stuff you might have to do is upgrade the bios.
For the rest it is pretty straightforward (get the frame from the old 12 gb hdd and place it on the new hdd - plug into the laptop - done).
Hopes this help
Smirnoff.
Topics op FOK worden doorgaans gebashed. Bedankt die mede forummers daarvoor!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef PetervdK het volgende:
Het is compaq hoor, die gaan er van uit dat je een compaq replacement gebruikt.
En die zit uiteraard al in een frame...
Zie quote hieronder.
[..]
En even voor de goede orde: ik probeer alleen jou en je koper te behoeden voor een teleurstelling na de koop....
Maar zoals altijd tegenwoordig wordt bij een beetje hulp eerder geslagen dan bedankt geroepen...
HO maar wacht even Ik heb een harddiskje (IBM 10.06GB) op de kop getikt. Die is betaald zal zal van de week wel aankomen. Kortom. Het kan niet meer voor 50 euro maar dat snapte je al?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:24 schreef Prowl het volgende:
Maar alles zit er wel gewoon bij dus, niet dat ik straks met een losse rammelende HD zit achter een klepje?![]()
PM mij je gegevens maar dan maak ik je het geld over.
Al goed. Mocht je toch nog zo'n bracket nodig hebben geef dan ff een pm of mail.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:18 schreef Fockker het volgende:
[..]
Topics op FOK worden doorgaans gebashed. Bedankt die mede forummers daarvoor!
HUHquote:
Nee. Ik heb meer betaald. Ik doe er nog een wlan kaartje bij en dan gaat ie voor 70 euro de verloop in.quote:
Interesse?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:19 schreef Meh7 het volgende:
Wat heb je ervoor betaald dan? 7 euro?
Goh zo ineensquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:01 schreef Prowl het volgende:
Ik heb hier nog n 20gb hd liggen dus ik wil hem juist zonder hd kopen
We komen niet verderquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:12 schreef Prowl het volgende:
Laatste bod dan maar van 60,= inclusief hd en verzendkosten.
77,95 Verzekerd versturen is 7,95(Zeker) pakket. Overigens geldt de dekking uitsluitend als je een aankoopbon kunt tonen, na verlies Ja en die heb ik dus niet meer, al een poosje niet meerquote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef liquid-orange het volgende:
Ok, voor 77 euro incl. versturen neem ik hem van je over, maar dan wil ik hem wel graag verzekerd verstuurd hebben en graag nog deze week in huis (langskomen is geen optie, R'dam is te ver weg).
Stuur me maar een PM als je accoord gaat.
Hmz ooo jaquote:Op maandag 28 juli 2008 18:11 schreef Fockker het volgende:
[..]
77,95 Verzekerd versturen is 7,95(Zeker) pakket. Overigens geldt de dekking uitsluitend als je een aankoopbon kunt tonen, na verlies Ja en die heb ik dus niet meer, al een poosje niet meerTís maar dat je het weet.Deze week in huis hebben hangt van jezelf af. Ik verstuur pas na bijschrijving!
fockker @ live . ennl
@Prowl, succes met je nieuwe laptop
@Royy, waar ik woon staat in deze thread,de stad dan en zelfs 2x
Je kan toch nog reageren?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:42 schreef Royy het volgende:
[..]
Hmz ooo ja![]()
Maar hij is er dus nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |