abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60213190
Als iemand iets wil opsturen en verzendt dit op 15-7 via pakketpost , wanneer heb je dit normaal gesproken dan? Heb namelijk het idee dat ik geflasht wordt door een bepaald bedrijf , zeggen dat ze het op 15-7 hebben opgestuurd en ik maar wachten
pi_60213278
Meestal dag erna
Check je track&trace code en zie waar het is
pi_60213305
Ik heb het altijd de volgende dag...
  zaterdag 19 juli 2008 @ 19:52:08 #4
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60213503
vraag inderdaad de track en trace code aan desbetreffende firma, als zij m opgestuurd hebben zoals ze zeggen hebben ze de 3s code en kun jij via de site van TNT achterhalen waar je pakket is.
Willen ze dit nummer niet geven, twijfel ik of er een zending is geweest en of het bedrijf wel zo eerlijk is..
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_60213560
Meestal de volgende dag.

Tracktracecode opvragen en het tracktracen?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_60213643
Van TNTsite:

"De basis voor onze dienstverlening is het Basis Pakket. Basis, maar wel zeer compleet.

U krijgt standaard:

24-uurs-service: We leveren uw pakket de eerste werkdag na de dag van aanbieding af.
Track & Trace: U volgt uw pakket online met Track & Trace."
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:07:27 #7
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_60213728
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:52 schreef maffemuts het volgende:
vraag inderdaad de track en trace code aan desbetreffende firma, als zij m opgestuurd hebben zoals ze zeggen hebben ze de 3s code en kun jij via de site van TNT achterhalen waar je pakket is.
Willen ze dit nummer niet geven, twijfel ik of er een zending is geweest en of het bedrijf wel zo eerlijk is..
TNT is anders ook soms wel eens de draad kwijt. Ik had laatst iets bij een uitgeverij besteld en ik maar wachten. Op een gegeven moment de uitgeverij gebeld die me het vervolgens nogmaals opstuurde (ongeveer 2 weken later). Tot mijn verbazing kwamen allebei de zendingen toevallig op dezelfde dag binnen en aan het stempel te zien was dat het eerste gewoon 2 weken op het postkantoor had gelegen (kon door de brievenbus dus geen afhalen op het postkantoor)
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:10:56 #8
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_60213795
o en daarnaast heb ik het ook al diverse malen gehad dat de TNT geen afhaalbericht in de bus had gedaan waardoor ik dus niet wist dat er een pakketje aan was gekomen (hier in Rotterdam is de TNT, behalve bij mijn voorgaande post, daar toch wat beter in dan de TNT in Papendrecht)
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_60215735
Jep of ze zetten erop pakket is afgeleverd bij uw buren..,en dat terwijl er door mij getekend moest worden...
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_60215759
de TNT schijt over hun klanten en hun eigen regels heen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')