Jep. Plaats a.u.b. even de OP terug... OP leeghalen ist verboten~!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Kan een MOD even de OP terug plaatsen?
Staat de E-L in E-L Style voor Ettenleur?quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staat de E-L in E-L Style voor Ettenleur?![]()
.
Neequote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:30 schreef Dajo het volgende:
edit verwijder pls
jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staat de E-L in E-L Style voor Ettenleur?![]()
.
Iets dat hij slaapt met mannenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:05 schreef reetveter het volgende:
Ik snap geen fuck van die post van Dajo
Knurft.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:52 schreef BertMaalderink het volgende:
Frank Bastiaansen, als ik hem nog eens tegenkom kan hij een trap in z'n ballen krijgen.
Nee, dat was RickoKunquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:12 schreef freak1 het volgende:
dat is toch die gozer die laatst dat kindje had verkracht?
Haha, dacht alleen ineens aan privacy regels enzoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:16 schreef DurQ het volgende:
maar TS schijt nu in zn broek en wil er vanaf..kutusert
Ja, hij is ook echt degene die voor lul staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:07 schreef Dajo het volgende:
Nou wou ik hem voor lul zetten voor de gein op fok.
Ja, gelukkig ik niet, stel je voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:21 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ja, hij is ook echt degene die voor lul staat.
ik denk dat hij best wel wat minder groens aan mogen doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:27 schreef jordeeeh het volgende:
En Frank, wat zeg jij ervan?
[ afbeelding ]
'wut?'
Ik ken een Marijke Bastiaanssen uit Etten-Leurquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:52 schreef BertMaalderink het volgende:
Frank Bastiaansen, als ik hem nog eens tegenkom kan hij een trap in z'n ballen krijgen. Z'n zus had wel een serieuze partij memmen, maar mijn god, wat was dat een teringwijf. Van opvoeden heeft de familie Bastiaansen nooit gehoord, dat kan ik je wel vertellen.
Haha That's our Frenk.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:15 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik denk dat hij best wel wat minder groens aan mogen doen.
dat is gemeen om te zeggen dajo, zo komt hij straks als kinderverkrachter op google.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:19 schreef Dajo het volgende:
frank bastiaansen heeft meerdere kindjes hier in de buurt verkracht en is een veroordeeld pedofiel.
Wat doet die brandblusser daar?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:27 schreef jordeeeh het volgende:
En Frank, wat zeg jij ervan?
[ afbeelding ]
'wut?'
Ik ben helegaar geen dectectivequote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:19 schreef Dajo het volgende:
[..]
Haha That's our Frenk.
Nice work dectective.
Waarom dacht ik eerst dat je t ergens anders over had?quote:
Bastiaanse, sse ssen sen, wat maakt het ook uit?!quote:Op zondag 20 juli 2008 10:07 schreef freak1 het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=frank+bastiaanse+pedofiel&meta=
Ja, maar dan is het nog niks, geloof me.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Kan een MOD even de OP terug plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |