Ik zal eens proberen om snel te zijnquote:Op zondag 20 juli 2008 12:08 schreef Californium het volgende:
Van douchen wordt je wakkerMaar dan ben ik een half uur alleen
Vraag je me om het hier alleen vol te spammen
![]()
![]()
![]()
Gezellig tochquote:En wel hoor
Doe maarquote:Op zondag 20 juli 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal eens proberen om snel te zijn
En ja, dat neem ik me vaker voor
[..]
Gezellig toch![]()
Hou je dat vol dan? een half uur zonder fok?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Kun jij Cali een half uurtje bezighouden, kan ik tenminste rustig douchen
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Kun jij Cali een half uurtje bezighouden, kan ik tenminste rustig douchen
Normaal nooooit, maar met douchenquote:Op zondag 20 juli 2008 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Hou je dat vol dan? een half uur zonder fok?
staat ie daar onder de douche.. te bedenken wat hij gaat posten als hij klaar is... Neeeeee Ik wil me nietpiles onder de douche voorstellenquote:Op zondag 20 juli 2008 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Hou je dat vol dan? een half uur zonder fok?
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:13 schreef Californium het volgende:
Neeeeee Ik wil me nietpiles onder de douche voorstellen
Zal ik m'n speelgoed meenemenquote:Op zondag 20 juli 2008 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
O mijn god ik moet bezig gehouden worden
Volgens mij staat de laptop al klaar naast de douchequote:Op zondag 20 juli 2008 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
staat ie daar onder de douche.. te bedenken wat hij gaat posten als hij klaar is... Neeeeee Ik wil me nietpiles onder de douche voorstellen
quote:
Ik moet toch eens opzoek naar een waterdichtequote:Op zondag 20 juli 2008 12:15 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij staat de laptop al klaar naast de douche
Ik heb G.I. Joe's of Lego.quote:
Met een vuilniszak erover heenquote:Op zondag 20 juli 2008 12:15 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij staat de laptop al klaar naast de douche
Lego Lego lego legoooooooooooo... Was ik vroeger fan vannnnquote:Op zondag 20 juli 2008 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb G.I. Joe's of Lego.
Helaas heeft m'n moeder het thunderbirds-eiland weggegeven
watquote:
En af en toe maakt ie z'n hand droog om tijdens het douchen op f5 te drukken en even bij te lezenquote:Op zondag 20 juli 2008 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Met een vuilniszak erover heenzo'n doorzichtige grote
en hij zet de douche even uit om te reagerenquote:Op zondag 20 juli 2008 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
En af en toe maakt ie z'n hand droog om tijdens het douchen op f5 te drukken en even bij te lezen
echt? sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |