quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:05 schreef Californium het volgende:
zo blij was je niet toen ik hier kwam Piles
Jij bent al bezet, Dean nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:05 schreef Californium het volgende:
zo blij was je niet toen ik hier kwam Piles
Ik heb tieten, Dean nietquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:12 schreef Deansensitized het volgende:
Maar deze Dean speelt de blokfluit niet andersom
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:14 schreef Deansensitized het volgende:
Als je hier komt heb ik die van jou ook
Zelfde persoon lieve schatquote:
How you doin'quote:
dat weet ikquote:
quote:
Heb ik geen drank voor nodig hierquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ach ja, beetje drank op, dan kom ik los
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ach ja, beetje drank op, dan kom ik los
Ik het echt leven...(ja Piles die heb ik) kom ik ook sneller los met een borrel opquote:
BBQ'tje gehadquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:19 schreef Californium het volgende:
[..]
feestje? Jij moet vaker los komen
lekker... Beetje slecht weer uitgezocht hequote:
Ik ook hoor, of moet een een tijd daarvoor ook al hele tijd maf hebben gedaan, dan kan je nog eens wat met me beleven... ben over het algemeen gek als een deur... naja, laten we zeggen, prettig gestoordquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik het echt leven...(ja Piles die heb ik) kom ik ook sneller los met een borrel op![]()
Nja, was hier droog, BBQ buiten onder het afdakje, wij binnen, schuipui naar de tuin lekker open... ideaalquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:22 schreef Californium het volgende:
[..]
lekker... Beetje slecht weer uitgezocht he
Bij vrienden ben ik altijd relaxed en altijd gekquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ook hoor, of moet een een tijd daarvoor ook al hele tijd maf hebben gedaan, dan kan je nog eens wat met me beleven... ben over het algemeen gek als een deur... naja, laten we zeggen, prettig gestoord
das wel relaxquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, was hier droog, BBQ buiten onder het afdakje, wij binnen, schuipui naar de tuin lekker open... ideaal
Ik zal het vast niet echt leuk vinden, maar ik ga wel meequote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:27 schreef Californium het volgende:
Misschien eens met de Stage SC gaan stappen
doe eens gek... neem een paar biertjes... Kom je wat losserquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal het vast niet echt leuk vinden, maar ik ga wel mee![]()
ik denk dat ik zo ga pitten jahquote:
Kletsen geen probleem, dansen en alcohol hou ik niet vanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
doe eens gek... neem een paar biertjes... Kom je wat losserEn gewoon lekker kletsen en dansen en dan gaat het helemaal goed komen
![]()
Ik ga zo iig ff liggenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:31 schreef Californium het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo ga pitten jahgoed plan
Je hoeft niet te drinken om je te vermaken dat doe ik ook niet... Maar gewoon wat losser worden zou geen kwaad kunnen...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Kletsen geen probleem, dansen en alcohol hou ik niet van
En zeker niet drinken om het gezellig te hebben![]()
En echte discotheek oid zal ik echt nooit leuk gaan vinden
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:33 schreef Deansensitized het volgende:
Moeten we zeker eens gaan doen!!
En waarom niet Kees? Word geheid gezellig!
Doe geen moeite, je haalt me echt niet overquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:34 schreef Californium het volgende:
Je hoeft niet te drinken om je te vermaken dat doe ik ook niet... Maar gewoon wat losser worden zou geen kwaad kunnen...Je hoeft niet ladderzat te worden... maar drink gewoon 2 of 3 biertjes en dan komt het helemaal goed weet ik zeker
Tuurlijk word het gezelligquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:33 schreef Deansensitized het volgende:
Moeten we zeker eens gaan doen!!
En waarom niet Kees? Word geheid gezellig!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal het vast niet echt leuk vinden, maar ik ga wel mee![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Tuurlijk word het gezellig
Tenminste, hangt er een beetje vanaf waar we naartoe gaan. Maar ik vermaak me meestal wel hoor
Precies, en ik ken ook alleen maar Renesse. En dat is nou niet het leukste om uit te gaan denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:53 schreef Deansensitized het volgende:
En Kees, word geheid leuk!
Hou ook niet van discotheken, maar met een leuke groep is alles leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |