Zoals ik dit wel vaker in de spiegel zeg; Lieve hunk, je kunt gewoon niet tegen drank. Anderen moeten er maar mee leven dat je altijd dronken bentquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:41 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja, de tokkiefamilie die focking over de zeik ging en ruzie begon te maken. En dat van de drank ik kan er nu wel tegen!
voor hulp bel je maar de kindertelefoonquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja ik vraag gewoon serieus om help. Gaan ze mij bashen van loser dit en dat ga fappen etc.
Ja echt he, welke cancer kneus wilt jou nou zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:44 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja hij denkt dat hij mij kan zijn. Hij is uber jaloers!
Ik bel wel mijn tokkie familie misschien kunnen die wat handige tips geven...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
voor hulp bel je maar de kindertelefoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Als ik jou naam lees krijg ik zin in een patat saté.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:47 schreef zakpatat90 het volgende:
Echt, je topics worden steeds mooier!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:47 schreef Placenta het volgende:
TS werd vroeger mishandeld, heeft geen vrienden, heeft een tokkiefamilie, woont in een pauperwijk, heeft net zijn vmbo gehaald, wordt later technisch netwerkingenieur en wordt afgewezen door chickiesEn: Is op zoek naar een villa in Duitsland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:47 schreef Placenta het volgende:
TS werd vroeger mishandeld, heeft geen vrienden, heeft een tokkiefamilie, woont in een pauperwijk, heeft net zijn vmbo gehaald, wordt later technisch netwerkingenieur en wordt afgewezen door chickiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Beroep Ik hoop later in de beveiliging te werken of cafébeheerder worden
Studierichting VMBO-T daarna hoop ik ict en horeca![]()
Jij bent dus die jongen die niets anders pakt dan friet saté.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als ik jou naam lees krijg ik zin in een patat saté.
Link plzquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:50 schreef Inverted_World het volgende:
Misschien omdat je een huillie topic gaat aanmaken in R&P over hoe je een meisje moet versieren terwijl je eigelijk al weet dat het niet gaat lukken omdat je heel lelijk bent en zo (fobo). een g-star t-shirt helpt je daar niet bij..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |