Jupquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:47 schreef Purevil het volgende:
Dat knipperlicht naar links is een bedankje aan de chauffeur die ie net heeft ingehaald
Jong vuilak, dit is gans geen lemming, maar een origineel klaagtopic.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:57 schreef Frumzel het volgende:
Kutlemming....
Hoe kan je nou weer een lemming maken van dat topic. Niet, en dus kan dit geen lemming van dat topic zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:08 schreef TheYoung1 het volgende:
Vrachtwagens die met de lichten knipperen.
Zoek je zelf ff het topic "hoe herken ik een lemming" op...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer een lemming maken van dat topic. Niet, en dus kan dit geen lemming van dat topic zijn.
Nee, maar leg zelf maar eens uit hoe je een lemming maakt van een topic die eigenlijk alleen een vraag is? Daar kan je toch geen persiflage op maken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zoek je zelf ff het topic "hoe herken ik een lemming" op...
Ten 1e: een gans ander subforumquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:08 schreef TheYoung1 het volgende:
Vrachtwagens die met de lichten knipperen.
want op die andere boeg zat je ook al fout, n00bquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Ok dan, gooi ik het over deze boeg: TS heeft net vandaag zn rijbewijs gehaalt.
Of zoals in dat originele topic : Je mag met je scootert heulemaal niet op de snelweg komen!
Ik ben heulemaal niet stoer!!! Ik ben lief!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:55 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
want op die andere boeg zat je ook al fout, n00b
Gehaalt
mensen die hun stoerheid ten toon menen te spreiden op internet, omdat ze in het dagelijks leven een lulletje rozenwater zijn. Zo sneu he gek.
Dude, je probeert jezelf als de stoere knul neer te zetten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik ben heulemaal niet stoer!!! Ik ben lief!!!!
Vraag ik me dan nog af, waar jij je rijbewijs gehaalt hebt, als je niet eens op de hoogte van standaard vrachtwagengedrag bent?
En ochja, Feli met het behalen van je rijbewijs!
Dat heb ik hier geleert..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:05 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dude, je probeert jezelf als de stoere knul neer te zetten.
Wat heb je daar mee voor om zo quasi bijdehand te reageren?
Zit geen gedachte achter, is gewoon mn tijd om krijgen.quote:En hoezo kom jij met insinuaties die niet op waarheid gebaseerd zijn? Wat is je gedachte daarachter?
Nee.quote:Probeer je de meisjes zo te imponeren? Doe je dat in het echt ook, zo in een groepje iemand voor gek proberen te zetten? Zo van: kijk mij eens de stoere jongen zijn![]()
![]()
En ik verberg me echt niet hoor.quote:Zo laf om je met dit gedrag jezelf achter een facade van angst te verbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |