quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:15 schreef Pietmans het volgende:
Toen ik vanochtend op de snelweg reed, en enkele vrachtwagens inhaalde, viel mij het volgende op. Als de ene vrachtwagen de ander inhaalt, knippert de ingehaalde vrachtwagen soms met zijn lampen. Is dit om de inhaler te laten weten dat hij gepasseerd is en veilig weer naar de rechterbaan kan, of is dit wellicht om een andere reden?
Rechts, links, rechts of een variant, inderdaadquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Juist, en dan 2 x knipperlicht om te bedanken.
Slotje.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Joh, je mag met je scooter heulemaal niet op de snelweg komen!!
sorry, kon het niet laten![]()
"knip- pas op flitser -knipper"quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:11 schreef Yankee_One het volgende:
vaak zat gehad dat wanneer ik een vrachtwagen inhaal deze knippert met groot licht.als ik er dus weer voor zit
nee ik snijd niet af
ik geef richting aan
verlichting doet het
uitlaat hangt niet los
Opel Vivaro?quote:Op zondag 20 juli 2008 17:53 schreef Firenzo het volgende:
wat wel kut is dat ik bij de bestelbussen van mijn werk niet makkelijk kan linksrechtsen omdat hij automatisch 3 keer knippert zodra ik t pookje omhoog of omlaag beweeg...
Dan kwam er toevallig net een collega aan de andere kant van de snelweg langs, daar knipper je ook naar.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:11 schreef Yankee_One het volgende:
vaak zat gehad dat wanneer ik een vrachtwagen inhaal deze knippert met groot licht.als ik er dus weer voor zit
nee ik snijd niet af
ik geef richting aan
verlichting doet het
uitlaat hangt niet los
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:15 schreef 2609 het volgende:
staat gewoon in je theorieboeken hoor ik heb het daar ook geleert :S
Hmm, volgens mij ook niet hoor. En kijk jij nog maar even in je boek Nederlands, met je geleert. :/ Wijsneusquote:Op zondag 20 juli 2008 20:15 schreef 2609 het volgende:
staat gewoon in je theorieboeken hoor ik heb het daar ook geleert :S
Rij alstublieft gewoon 90 met een caravan.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is de enige reden dat ik signaleer dat ze er voorbij zijn als ik met de sleurhut op de snelweg rijd.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |