Dat corrigeert zich vanzelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:12 schreef boskameel het volgende:
Ze mogen dat top 250 systeem wel eens aanpassen.
http://www.imdb.com/chart/top?tt0468569
Plaats 3 voor Dark Knight. Oke, hij zal wel niet slecht zijn, Batman Begins was een goede film, maar nu staat hij meteen op 3! in de top250
.
Als ik het goed begrijp, heb jij The Dark Knight nog niet gezien?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:12 schreef boskameel het volgende:
Oke, hij zal wel niet slecht zijn,
Jij hebt de film nog niet gezien, maar omtoch vind jij het wel raar dat het op een derde plek staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:18 schreef boskameel het volgende:
Nee nogniet.
En een koe heeft vier magen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:17 schreef RacerDKB het volgende:
Komt door al die paupers die een 10 geven aan die film.
omtoch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt de film nog niet gezien, maar omtoch vind jij het wel raar dat het op een derde plek staat.
Ja. Dit omdat de film echt net uit is. Hoe kan een film die paar dagen uit is toppers als Pulp Fiction, Schindler's List, Goodfellas, verslaan. Laat ze alleen films erin plaatsen die een jaar of ouder zijn, anders krijg je alleen maar van dit soort fanboylijsten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt de film nog niet gezien, maar omtoch vind jij het wel raar dat het op een derde plek staat.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:27 schreef Fakkan het volgende:
Rottentomatoes stelletje neubs.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:39 schreef boskameel het volgende:
[..]
toppers als Pulp Fiction, Schindler's List, Goodfellas.
De meeste van die films zijn wel echt zo slecht hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:03 schreef steeg het volgende:
ik heb hem ook een 10 gegeven, ik wil die positie van nummer 1 wel eens zien vallen. Ik zou weinig waarde hechten aan die lijst. Hij wordt toch gedomineerd door een hele hoop gekken die onder andere alles wat ze niet de allerbeste film allertijden vinden gelijk een 1 geven. Om zo maar die lijst te manipuleren. Het is toch geen samengestelde lijst van critici het is alleen maar de mening van een hele hoop mensen gemiddeld genomen.
Kijk trouwens eens in die bottom 100, allemaal negerfilms. Ik heb er wel enkelen gezien, was niet echt goed spul natuurlijk maar het zou mij niet verbazen als er wat racistische lui die films lekker omlaag stemmen. Zo slecht zijn die films nou ook weer niet.
Ik denk trouwens dat the dark knight wel de beste film *mainstream* van het jaar gaat worden.
Dat jij er geen reet aan vindt wil nog niet zeggen dat het slechte films zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:11 schreef tenenkaas het volgende:
die kankerfilms uit de jaren 40_!
ik hoop dat ze een nieuw lijstje maken met minimum van 1980. Dan is het een beetje te pruimen die films. Ik vind er werkelijk geen reet aan aan die ouwe meuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |