Ik neem vrouwen voor ontbijtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:36 schreef Scoobysnacks het volgende:
Serieus noemt ie dat. Als je zo schrijft is geen enkel topic serieus te nemen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Atreyu het volgende:
Heej kerel,
Er zijn altijd andere wegen die je kan bewandelen. Ik verdien nou een paar honderd in de maand via een netwerk van domeinnamen en dit word over een jaartje waarschijnlijk meer dan E1000 per maand winst (hoef er niks voor te doen)
En voor het grote geld... moet ik toch naar het oostblok ivm vrouwtje voor prostitutie... Tuurlijk zullen er mensen niet mee eens zijn... maar of je profiteerd van de ellende van iemand anders... of je hebt zelf een ellendig leven als jan modaal die geen fuck te besteden heeft.
Al die gasten die denken dat ze met een pappiertje de man zijn.. haha ik heb zelf ook papiertjes gehaald maar het grote geld is daar (minimaal de eerste 10 jaar) niet mee binnen te slepen. Om bij het grote geld te komen heb je (black hat) kennis nodig en een toegevoegde waarde (zoals een netwerk van klanten) je hebt lef nodig om geld te investeren en een plan in details uitgewerkt hebben en vooral niet bang zijn .
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:50 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ja, ga maar eerst ergens in een hoekje zitten huilen...
Ik ga voor het grote geld.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Atreyu het volgende:
Heej kerel,
Er zijn altijd andere wegen die je kan bewandelen. Ik verdien nou een paar honderd in de maand via een netwerk van domeinnamen en dit word over een jaartje waarschijnlijk meer dan E1000 per maand winst (hoef er niks voor te doen)
En voor het grote geld... moet ik toch naar het oostblok ivm vrouwtje voor prostitutie... Tuurlijk zullen er mensen niet mee eens zijn... maar of je profiteerd van de ellende van iemand anders... of je hebt zelf een ellendig leven als jan modaal die geen fuck te besteden heeft.
Al die gasten die denken dat ze met een pappiertje de man zijn.. haha ik heb zelf ook papiertjes gehaald maar het grote geld is daar (minimaal de eerste 10 jaar) niet mee binnen te slepen. Om bij het grote geld te komen heb je (black hat) kennis nodig en een toegevoegde waarde (zoals een netwerk van klanten) je hebt lef nodig om geld te investeren en een plan in details uitgewerkt hebben en vooral niet bang zijn .
om snel geld te verdienen moet je meestal een koude kille teringlul zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Atreyu het volgende:
Heej kerel,
Groetjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga denk ik sowieso emigreren als ik het kan betalen. Nederland [ afbeelding ]
Dan zeg ik inderdaad groetjes en tot nooit meer ziensquote:
Verdomme! Hoe lang nog? We zijn je zat!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan zeg ik inderdaad groetjes en tot nooit meer ziensVoor nu moet ik het hier maar uit zien te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |