Troost je met de gedachte dat deze vrouw iedere avond huilend voor de televisie een diepvriespizza eet. Hoe harder ze roepen dat ze "blij zijn om onafhankelijk te zijn" hoe liever ze een man zouden hebben om voor te zorgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:14 schreef TeenWolf het volgende:
Op mijn werk heb ik er zo eentje, zo'n geemancipeerde vrouw van rond de 35 die denkt dat ze alles is.
Tijdens de koffiepauze vertelt ze dat het scheiden van haar man het beste is wat haar ooit is overkomen en dat ze alles in haar leven zelf bepaalt.
Dus wij haar helemaal klem zetten met vragen van; "ja maar emancipatie is niet alleen ikke ikke ikke, maar naast opkomen voor je rechten als vrouw ondertussen ook rekening houden met je vriend/partner, toch?"
Zij helemaal flippen; "ik hoef nergens rekening mee te houden!!"![]()
En wij gingen door met vragen;"kun je ook een beetje koken of je partner een lekkere massage geven?"
Zij nog meer door het lint; "koken? ik ben geen slaaf!! en als hij zo graag een massage wilt gaat hij maar naar een massagesalon!"
Klacht ; vrouwen die denken dat emancipatie alleen bestaat uit niets meer te hoeven kunnen doen en voor de rest continu een grote bek geven.
bedanktquote:
zie topicstoryquote:
Zijn ze toch allemaal in klb?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:49 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het een beetje kinderachtige story
Ha Haquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, vond het ook erg kinderachtig van haar
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ha Ha
Zo gelachen zeg....
Kan er nu een slotje op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Ben je ongesteld? Of gewoon zo'n vrouw waar TS op doelt?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ha Ha
Zo gelachen zeg....
Kan er nu een slotje op.
Hier kon best wel eens een flinke kern van waarheid in zitten, goed verwoordquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat deze vrouw iedere avond huilend voor de televisie een diepvriespizza eet. Hoe harder ze roepen dat ze "blij zijn om onafhankelijk te zijn" hoe liever ze een man zouden hebben om voor te zorgen.
Als je gemeen wil zijn dan wijs je haar er -subtiel- op dat ze "ook steeds ouder wordt" en als onprettig vooruitzicht heeft dat zij nog 40 jaar eenzaam haar dagen slijt en dan in een koud nat graf gegooid wordt. Dat is wat haar nog rest.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Voel ik me aangevallen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen omdat ik je topic enorm kinderachtig vind?
Nee , niet ongesteld , niet gescheiden of wat dan ookquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ben je ongesteld? Of gewoon zo'n vrouw waar TS op doelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |