Vette mensen zijn slecht voor mijn geestelijke en lichamelijk gezondheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:45 schreef marcel-o het volgende:
haha
Wat ze al niet verzinnen
opzich niet verkeerd, alleen is het n ander soort verbod dan roken.
Vette mensen zijn niet slecht voor de ander zn gezondheid.(tenzij diegene zich niet wast![]()
)
mja k zie ze liever ook niet, slecht voor de eetlust enzo![]()
"u mag er niet in"
*"ja maar.. wtf?! ik ben geen Fin hoor?!!"
"klopt, maar u bent veel te vadzig"
*"![]()
"
"gaat u eerst maar afvallen en dan kijken we of u hier doorheen kan" wijzende naar klein poortje..
*" jamaar ik ik,, blehr![]()
"
""
quote:
Voor hoeveel % van de dikke mensen zal dat gelden dan denk je? Ik heb geen exacte cijfers maar ik denk dat het maar een heeeeeel klein percentage is. Het wordt echter wel vaak als excuus gebruikt om er maar niks aan te doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:01 schreef Maisnon het volgende:
Vind het wel lullig voor die mensen met van die aandoeningen waardoor ze niet dunner worden
Precies. Gewoon lekker eten, roken en bij voorkeur een lijntje op zijn tijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Voor hoeveel % van de dikke mensen zal dat gelden dan denk je? Ik heb geen exacte cijfers maar ik denk dat het maar een heeeeeel klein percentage is. Het wordt echter wel vaak als excuus gebruikt om er maar niks aan te doen.
Nou boehoe. Dik zijn is een keuze.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:01 schreef Maisnon het volgende:
Vind het wel lullig voor die mensen met van die aandoeningen waardoor ze niet dunner worden
Dat zou mooi zijn geen lelijke mensen meer, gewoon een cultuurkamer die bepaalt wat mooi isquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:09 schreef Hukkie het volgende:
lol, nog even en je riskeert een boete omdat je te dik bent.
Dan krijg je schoonheidsidealen opgedrongen van de overheid ipv de reclame business.
Ja precies, en natuurlijk plastische chirurgie in het zorgpakket. Zodat iedereen zich volgens de regels mooi kan maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:16 schreef Ps2K het volgende:
Dat zou mooi zijn geen lelijke mensen meer, gewoon een cultuurkamer die bepaalt wat mooi is
Nou... pak je koffer maar vast inquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn geen lelijke mensen meer, gewoon een cultuurkamer die bepaalt wat mooi is
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... pak je koffer maar vast in
[ afbeelding ]
Het gaat niet over een verbod op dikke mensen, maar op een verbod op vet eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:35 schreef Ps2K het volgende:
zijn eindelijk die vetzakken aan de beurt!
Na rookverbod nu 'vetverbod' in New York
Zo begon het met roken ook, eerst nicotine en teer vermelden en langzaamaan een verbod.
Ik iig kan niet wachten tot de eertse kroeg die opent die rookvrij is en vrij van dikke mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |