Dank jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:04 schreef R-Mon het volgende:
Ik wil ook gaan beginnen door dit topic, net een paar schoenen gekocht. (Al een jaar of wat geleden gebookmarkt...) De linkjes van die Van Waveren zijn inderdaad dood, na even zoeken heb ik ze ergens anders gevonden maar één is er niet zo blij mee.
Volgens mij lopen de meeste hier rond de 10km/u en volgens mij loop jij ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:32 schreef Breach het volgende:
Eergister les 14 gelopen en ik had na 31 minuten 5,5 kilometer afgelegd. Vraag voor de mensen die dat punt al gepasseerd zijn: Is dat een redelijk tempo?
Is een prima tempo hoor, is ongeveer 10.5 km per uur ofzo. Ik loop zelf ook zoiets op zo'n afstand. Harder kan altijd nog, maar als je pas kort bezig bent is het beter om op afstand te trainen dan op tempo (qua blessuregevoeligheid)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:32 schreef Breach het volgende:
Eergister les 14 gelopen en ik had na 31 minuten 5,5 kilometer afgelegd. Vraag voor de mensen die dat punt al gepasseerd zijn: Is dat een redelijk tempo?
Ik snap ook dat 5,5 in een half uur ongeveer 10 km/u isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen de meeste hier rond de 10km/u en volgens mij loop jij ongeveer hetzelfde
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:58 schreef Danijellef het volgende:
Zelf heb ik ook wat nieuwe dingen aangeschaft: schoenen (waar zo'n chip in kan) en een outfite van Nike. Rennen jullie in de winter ook met een shirt met lange mouwen? Ik kan nergens zoiets vinden en anders is het zo'n sportrui.
Probeer dan eens met een hardloopschema d.m.v. podcasts, zoals die van Evy/Start to Run te lopen. Bij mij is dat een extra motivatie. Niet alleen loopt het prettig, je werkt ook nog eens ergens naar toe.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Interessant topic om eens te volgen. Ik ga zelf wel af en toe hardlopen, maar echt regelmaat krijg ik er niet in...
Vandaag meegelopen met de Nike Humanrace in het vondelpark. Was een leuke run, alleen het eerste rondje niet lekker kunnen lopen door de drukte. Daarna wel lekker gelopen. Was alleen wel erg warm.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:15 schreef lekzzz het volgende:
Ikzelf ben alweer een paar weken bezig en train gemiddeld twee tot drie keer per week. Ik zit nu op 17,5 km in 1 uur 23 min. Ben er wel trots op dus. Misschien een leuk idee voor de mensen met een Nike+Ipod, aanstaande zondag is de Nike Humanrace http://www.nikehumanrace.com/nikeplus/index.jhtml
Kan je 10 km hardlopen met de rest van de wereld.
Ook nog als tip is www.afstandmeten.nl hier staan ook diverse parcours door Nederland, hoef je zelf niet afstanden te gaan meten e.d. Ook kan je daar nauwkeurig je hele loopschema e.d bijhouden
Heb je hier iets meer informatie over? En: is dit ook voor niet-iPod-bezitters?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:52 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Probeer dan eens met een hardloopschema d.m.v. podcasts, zoals die van Evy/Start to Run te lopen. Bij mij is dat een extra motivatie. Niet alleen loopt het prettig, je werkt ook nog eens ergens naar toe.
het ligt er heel erg aan wat je hebt gegeten en hoe veel/hoe hard je gaat lopen en of je er gevoelig voor bent. Sommige mensen moeten echt 2 uur wachten na het eten, anders krijgen ze maagkrampen.quote:Op maandag 1 september 2008 09:49 schreef Martijn85 het volgende:
Wil het na het avondeten doen, maar weet iemand hoe lang ik ongeveer moet wachten na het eten? Denk niet dat het verstandig is om meteen erna te gaan hardlopen.
1 pagina terug in dit topic: Hardloopschema op je mp3-speler #10 - Run on!quote:Op maandag 1 september 2008 10:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Heb je hier iets meer informatie over? En: is dit ook voor niet-iPod-bezitters?
Ik begin net dus ik denk niet dat ik 10km ga lopenquote:Op maandag 1 september 2008 09:55 schreef FJD het volgende:
Tis erg persoonlijk denk ik maar ik had toch altijd wel ruim 2 uur nodig als ik daarna nog 10km ging lopen.
Anderhalf uur lijkt me meer dan voldoende voor les 1. Een uurtje moet ook nog wel kunnen trouwens.quote:Op maandag 1 september 2008 11:35 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik begin net dus ik denk niet dat ik 10km ga lopenIk wacht vandaag wel een uurtje en als dat niet genoeg blijkt dan wacht ik de volgende keer wel 1.5 of 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |