Als je les 6 van de eerste serie bestempeld als een zware kluif dan weet ik niet of een 10 km over 6 weken wel zo'n goed idee is. Ik ben zelf bij les 10 van de eerste serie en het gaat bij mij allemaal wel prima, maar ik moet toch echt niet aan een 10 km-loop denken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:57 schreef nicomart het volgende:
Even het topic uit het oog verloren, maar Evy niet hoor! Ik ga vanavond voor les 7. Les 6 was nog best een flinke kluif, maar die heb ik ook overleefd.
En met een vriend en zijn vader hebben we ons ingeschreven voor de Rabobankloop in Alblasserdam. Daar gaan we meedoen met de 10km wedstrijd. Ik moet wel goed gaan trainen en misschien wel wat lesjes overslaan. 27 septbember is die wedstrijd namelijk en ik zit dus pas bij les 7 van de 5km!
Iemand tips om dit goed te doen? Afblazen ga ik in ieder geval niet meer doen, ik wil het gewoon doen en het zou een hele overwinning voor mezelf zijn.
Ik wil ook nog graag wat afvallen voor het begin. Ik denk dat ik dus hardcore aan het water ga en heel netjes voor bruine broodjes met kaas.
zware kluif, het is niet dat ik er 2 dagen van moest herstellen en ik kon ook gewoon nog ff op de hometrainer om uit te fietsen en daarvoor had ik ook warmgefietst. Dus misschien overdreef ik wat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je les 6 van de eerste serie bestempeld als een zware kluif dan weet ik niet of een 10 km over 6 weken wel zo'n goed idee is. Ik ben zelf bij les 10 van de eerste serie en het gaat bij mij allemaal wel prima, maar ik moet toch echt niet aan een 10 km-loop denken.
hmm ok.. maar Evy was altijd zo fijn tussendoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:12 schreef Blik het volgende:
alsnog zal 10 km een flinke kluif worden als je nu moeite hebt met les 6. Ik zou helemaal geen schema aanhouden als ik jou was en iedere week er 5 a 10 minuten bijdoen qua hardlopen. Dat zal wel onnoemelijk zwaar worden en als het nodig is tussendoor even wandelen
Dus het volgende schema:
week 1: 5 minuten
Week 2: 10 minuten
week 3: 15 minuten
week 4: 20 minuten
week 5: 30 minuten
week 6: 40 minuten
week 7: 50 minuten
OK, ik ga 't proberen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij zou dat nog wel moeten kunnen Marurk. Je loopt dan al dik 7 km en hebt nog 2 weken om uit te bouwen. Als je dan 35 en 40 minuten gaat lopen, moet die 10 op 31 augustus wel lukken.
Echt hard loop je trouwens
Ik weet niet wat jij doet als je verliefd bent, maar meestal verbrand je er meer calorieën mee dan met lopenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag les 5 van Evy gedaan, ging me makkelijk af, volgend keer even wat lesjes overslaan. Nadat ik vorig jaar ergens in de 20 was gestopt. Verliefd zijn is niet goed voor je conditie.(En nu geen seksistische opmerkingen gaan maken.
)
Loopt een stuk prettiger dan continue moeten draaien en keren terwijl je aan het hardlopen bent. Nu kan het natuurlijk nog makkelijk omdat je nog bij de eerste lessen bent en dus veel wandelt tussendoor, maar als je wat langer gaat hardlopen is het wel prettig om langere rechte stukken erin te hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |