Knap hoor !quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo, vandaag Les 10 gelopen. Volgens Evy moet ik nu zondag Les 11 lopen, maar dan voetbal ik, dus dat stel ik even lekker uit tot maandag.
Dat hoop ik ook ja. Moet zo nog zo'n 15 km fietsen voor een verjaardag hahaquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:37 schreef Martijn85 het volgende:
Hoop wel dat het weer wat beter wordt dan het nu is
Lopen in de regenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:37 schreef Martijn85 het volgende:
Hoop wel dat het weer wat beter wordt dan het nu is
Laat je even wat horen ( posten)quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef Miss_S het volgende:
Ik 'moet' morgen weer, kijk er nu al tegen opik ga dood
Als je 33 minuten kan hardlopen, kun je die laatste 3 minuten er ook wel bijsprokkelen. Misschien op het begin met een iets rustiger tempo beginnen. Dan hou je meer over op het einde. het gaat er uiteindelijk om dat je het uitloopt, niet dat je een enorm tempo ontwikkeld, dat is belangrijk voor laterquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:13 schreef poohy het volgende:
Net in de regen gelopenHet was lekker rustig op mijn looproute
Het wordt alleen wel tijd om tijdens dit weer warmere kleding te dragen.
Ben nu een week of wat bezig met de 5km onafgebroken te lopen. Ik was al begonnen met de 10 km, maar bij les 2 moest ik helaas na 33 minuten afhakenDe eerste serie heb ik zonder problemen gelopen, maar nu wordt het dus echt moeilijker
![]()
Vind ik ook erg lekker jaquote:
Das haske snel toch! Vooral als je ook nog gewoon gewandeld hebt tussendoor!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef Blawh het volgende:
Ben ik weer, net 10,65 kilometer gelopen in 49.50 minuten. Vanaf dit niveau, iets lager eigenlijk, maar een schema vinden en opbouwen. Nu ging het nog niet echt lekker en heb ik onderweg een paarhonderd meter moeten wandelen om bij te komen. Volgende keer maar proberen wat rustiger te beginnen, ik wil niet meer zo snel op voor mijn gevoel 80-90% ofzo lopen
Ik ben ook al een tijdje aan het hardlopen natuurlijk. Verder ben ik ook niet ontevreden over de tijd/ snelheid, probleem is dat ik te snel van start ga waardoor ik te diep moet gaan. Tijdens een wedstrijd kan je tegen je limiet aan lopen, dat wil ik tijdens het trainen niet. Het is niet zo dat ik nu zwart voor de ogen heb gezien, maar ik wil gewoon met een goede ademhaling lopen en niet lichtelijk beginnen te happen naar lucht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Das haske snel toch! Vooral als je ook nog gewoon gewandeld hebt tussendoor!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:04 schreef R-Mon het volgende:
Ik wil ook gaan beginnen door dit topic, net een paar schoenen gekocht. (Al een jaar of wat geleden gebookmarkt...) De linkjes van die Van Waveren zijn inderdaad dood, na even zoeken heb ik ze ergens anders gevonden maar één is er niet zo blij mee.
doe niet zo lui en kijk effe in dit topicquote:Op zondag 7 september 2008 10:22 schreef rob_de_rechter het volgende:
heeft iemand nog een linkje naar Evy?
Je kunt ze ook via torrents binnen halen !quote:Op zondag 7 september 2008 10:22 schreef rob_de_rechter het volgende:
heeft iemand nog een linkje naar Evy?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef Blawh het volgende:
Ben ik weer, net 10,65 kilometer gelopen in 49.50 minuten. Vanaf dit niveau, iets lager eigenlijk, maar een schema vinden en opbouwen. Nu ging het nog niet echt lekker en heb ik onderweg een paarhonderd meter moeten wandelen om bij te komen. Volgende keer maar proberen wat rustiger te beginnen, ik wil niet meer zo snel op voor mijn gevoel 80-90% ofzo lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |