abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61404370
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo, vandaag Les 10 gelopen. Volgens Evy moet ik nu zondag Les 11 lopen, maar dan voetbal ik, dus dat stel ik even lekker uit tot maandag.
Knap hoor !
Ik moet ook zondag voetballen en hoop dan resultaat te merken
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:37:35 #227
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_61407442
Hoop wel dat het weer wat beter wordt dan het nu is
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_61407658
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:37 schreef Martijn85 het volgende:
Dat hoop ik ook ja. Moet zo nog zo'n 15 km fietsen voor een verjaardag haha
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:13:16 #229
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61409966
Net in de regen gelopen Het was lekker rustig op mijn looproute Het wordt alleen wel tijd om tijdens dit weer warmere kleding te dragen.

Ben nu een week of wat bezig met de 5km onafgebroken te lopen. Ik was al begonnen met de 10 km, maar bij les 2 moest ik helaas na 33 minuten afhaken De eerste serie heb ik zonder problemen gelopen, maar nu wordt het dus echt moeilijker

Maar goed, morgen gaan we voor twee weken op vakantie. Dus van lopen zal er niet veel komen denk ik. Wil wel een rondje Central Park in New York doen

Na de vakantie ga ik de 10 km oppakken en andere routes uitzoeken.
pi_61409996
Ik 'moet' morgen weer, kijk er nu al tegen op ik ga dood
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:08:13 #231
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_61411520
Net terug van les 3 en moet zeggen dat dat de lekkerste tot nu toe was.

Nergens erg uitgeput of wat. 1.97km met gemiddeld 5'38" / km.

Nu even lekker genieten van het weekend en dan maandag weer lekker lopen

Nu ff douchen
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_61423205
Even een tvp.

Sinds ik ruim 2 jaar geleden moest stoppen met voetbal ben ik een paar keer per week gaan hardlopen, echter zonder duidelijk schema (hield alleen de tijd die ik over het rondje van 5,6 km nodig had). Denk dat het wel een keer leuk is om er structuur in aan te brengen, zal het topic een keer goed gaan doorlezen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Blawh op 06-09-2008 12:03:44 ]
pi_61423324
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:37 schreef Martijn85 het volgende:
Lopen in de regen
pi_61423333
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef Miss_S het volgende:
Ik 'moet' morgen weer, kijk er nu al tegen op ik ga dood
Laat je even wat horen ( posten)
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:49:09 #235
62913 Blik
The one and Only!
pi_61423373
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:13 schreef poohy het volgende:
Net in de regen gelopen Het was lekker rustig op mijn looproute Het wordt alleen wel tijd om tijdens dit weer warmere kleding te dragen.

Ben nu een week of wat bezig met de 5km onafgebroken te lopen. Ik was al begonnen met de 10 km, maar bij les 2 moest ik helaas na 33 minuten afhaken De eerste serie heb ik zonder problemen gelopen, maar nu wordt het dus echt moeilijker
Als je 33 minuten kan hardlopen, kun je die laatste 3 minuten er ook wel bijsprokkelen. Misschien op het begin met een iets rustiger tempo beginnen. Dan hou je meer over op het einde. het gaat er uiteindelijk om dat je het uitloopt, niet dat je een enorm tempo ontwikkeld, dat is belangrijk voor later
pi_61424413
vanmiddag de 5 km lopen hier in het dorp. Waarschijnlijk wordt ik wel ingehaald door wat 10km lopers, maar het gaat mij om het uitlopen.

Het zal dus zeker geen snelle tijd lopen, maar het wordt voor mij al een prestatie op zich. Gelukkig waait het hier niet zo hard
pi_61427446
Les 9 ging erg makkelijk dus maandag verder met les 13
pi_61429382
zo.. dat is gelukt. Na 30 minuten werd ik ingehaald door de eerste 10km lopers. Maar ik zat onder mijn streeftijd van 40 minuten. Het is 39 minuten en nog wat seconden geworden
pi_61431397
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:46 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Lopen in de regen
Vind ik ook erg lekker ja .

@ Blawh: Leuk dat je hier ook zit nu. Wat is de reden dat je moest stoppen met voetbal?

@ Miss_S: Jij slaat gewoon 3 lessen over? Waarom?

@ Nicomart: Netjes, gefeliciteerd .
pi_61431636
In de regen is inderdaad heerlijk, loopband zou ik niet eens willen. Aan de andere kant vind ik zweten in de zon ook heerlijk. Alleen aan wind heb ik een hekel.

Laatste maanden merk ik enorm veel progressie, eergister 5,6 km in 24 minuten gelopen en bijna weer op niveau van toen ik nog veel trainde en wedstrijden speelde.

Zometeen maar eens de 11 km proberen, heb het wel vaker gelopen, enige probleem is dat ik altijd te hard wil lopen en dan na 6 a 7 km echt helemaal tot 100% moet gaan of het niet helemaal kan volhouden.

@Heineken, even per pm.

[ Bericht 59% gewijzigd door Blawh op 06-09-2008 18:49:11 ]
pi_61433701
Ben ik weer, net 10,65 kilometer gelopen in 49.50 minuten. Vanaf dit niveau, iets lager eigenlijk, maar een schema vinden en opbouwen. Nu ging het nog niet echt lekker en heb ik onderweg een paarhonderd meter moeten wandelen om bij te komen. Volgende keer maar proberen wat rustiger te beginnen, ik wil niet meer zo snel op voor mijn gevoel 80-90% ofzo lopen
pi_61437569
Het zijn precies dezelfde lessen en heb ze al vaker gelopen
pi_61437785
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef Blawh het volgende:
Ben ik weer, net 10,65 kilometer gelopen in 49.50 minuten. Vanaf dit niveau, iets lager eigenlijk, maar een schema vinden en opbouwen. Nu ging het nog niet echt lekker en heb ik onderweg een paarhonderd meter moeten wandelen om bij te komen. Volgende keer maar proberen wat rustiger te beginnen, ik wil niet meer zo snel op voor mijn gevoel 80-90% ofzo lopen
Das haske snel toch! Vooral als je ook nog gewoon gewandeld hebt tussendoor!
pi_61437986
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Das haske snel toch! Vooral als je ook nog gewoon gewandeld hebt tussendoor!
Ik ben ook al een tijdje aan het hardlopen natuurlijk. Verder ben ik ook niet ontevreden over de tijd/ snelheid, probleem is dat ik te snel van start ga waardoor ik te diep moet gaan. Tijdens een wedstrijd kan je tegen je limiet aan lopen, dat wil ik tijdens het trainen niet. Het is niet zo dat ik nu zwart voor de ogen heb gezien, maar ik wil gewoon met een goede ademhaling lopen en niet lichtelijk beginnen te happen naar lucht.

Ik loop liever in 1x 10,6 km in een tijd van 55 minuten dan zoals ik nu loop. Maar goed, ik heb nu een startpunt waar ik vanaf kan beginnen.

@Nicomart: Gefeliciteerd! Keep up the good work.!
pi_61442761
ik heb laatst weer een keer zonder enige vorm van electronica gelopen (moest wel want batterij was leeg).
Was eigenlijk heel lekker, niet bezig zijn met snelheid of hartslag maar gewoon een rondje op een relaxed tempo en onderweg goed op mijn techniek gelet.
Gisteren een interval gedaan, ging ook wel ok
pi_61443296
heeft iemand nog een linkje naar Evy?
Love me, Hate me.
Mijn doel hier is vrienden krijgen.
pi_61443357
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:04 schreef R-Mon het volgende:
Ik wil ook gaan beginnen door dit topic, net een paar schoenen gekocht. (Al een jaar of wat geleden gebookmarkt...) De linkjes van die Van Waveren zijn inderdaad dood, na even zoeken heb ik ze ergens anders gevonden maar één is er niet zo blij mee.
pi_61443614
quote:
Op zondag 7 september 2008 10:22 schreef rob_de_rechter het volgende:
doe niet zo lui en kijk effe in dit topic
pi_61444172
quote:
Op zondag 7 september 2008 10:22 schreef rob_de_rechter het volgende:
Je kunt ze ook via torrents binnen halen !
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef Blawh het volgende:
pi_61466112
Het helpt wel dat hardlopen. Vandaag met voetballen merk je echt dat je meer over hebt aan het einde van de wedstrijd. Toch wel erg lekker .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')