Het gaat over de Amerikaanse tekenfilmserie.quote:Op zondag 22 april 2012 21:40 schreef nietzman het volgende:
Gaat dit over die vette 3Dfilm of over die Japanse kinderfilmpjes?
Ja een soort Family Guy.......quote:
SPOILER: aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER: aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is nou eigenlijk de planning voor LoK? Meerdere seizoenen? Mini-serie?
Zoon van Aang en Katara!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wie is dit nou eigenlijk?:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER: aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Aah dan is dat ook weer duidelijk. Eerste 3 aflevering zijn goed bevallen en ben zeker benieuwd naar hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoon van Aang en Katara!
En tevens mentor van Korra.
"The Legend of Korra is currently set to run for a total of 26 episodes, consisting of two seasons of 12 and 14 episodes respectively."quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk de planning voor LoK? Meerdere seizoenen? Mini-serie?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef hexje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]Sukkelige broer vind ik een beetje kinderlijk zoals Aang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |