abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60542493
Oh, mhy, ghod.

wtf.

Book 4?
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_60543680
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 05:18 schreef Ge4ce het volgende:
Oh, mhy, ghod.

wtf.

Book 4?
Leuk hoe ze dat met die fanart in elkaar hebben gezet. Maar nee, er komt geen book 4. Althans dat blijkt hier niet uit, dit was gewoon voor de gein en voor de diehard fans. Het publiek werd helemaal gek!
pi_60549245
Alleen een beetje jammer dat ze gewoon zonder toestemming die fanart gebruikten...
pi_61127336
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:38 schreef Knoflook het volgende:
Helaas afgelopen.. maar gelukkig word het niet 25232#### seizoenen lang uitgemolken.

Ik vond het een goede afsluiting, in spanning zitten kijken!

Er komen nu 3 minifilms (heb ik begrepen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 jaar gevolgd en nu THE END...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht. The end .
  donderdag 11 september 2008 @ 14:34:25 #55
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_61550575
Is het trouwens bekend wanneer de complete dvd set van Book 2 voor onze regio (regio 2) verschijnt, want ze naar Book 2, vol 1 gestopt met het uitbrengen met deze regio code. Book 2 compleet is vandaag een jaar geleden verschenen in Amerika, kan ik er dan van uitgaan dat deze nooit uit zal komen..

Over een paar dagen (16 september) verschijnt trouwens de laatste dvd box (Book 3 compleet)..
linkje naar Amazon

cover:
pi_61717462
Komt er ook nog een hele serie bevattende box? Of kan ik gewoon beter book 1,2 en 3 apart kopen?
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_62489978
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_62499179
Er zouden toch specials komen? Van Zuko en zijn moeder?
pi_62693608
Voorjaar pas ofzo...
pi_62805890
Waarom begint dit ineens in de ochtend, ik stond altijd zo mooi op met Spongebob om 7:45.
pi_63650741
Komt er nog een Seizoen 4 ? (boek 4)
pi_63650886
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:12 schreef _AntiiKill het volgende:
Komt er nog een Seizoen 4 ? (boek 4)
pi_63651102
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef Rumille het volgende:

[..]

ah vind het heel jammer
er zou toch wel een Film komen ofzo iets?

The Last Airbender
is dat waar?
pi_64000897
Paar weken terug toen ik in NL was dit voor het eerst gezien tijdens een marathon op Nickelodeon. Daarna meteen alle 3 de seizoenen in het Engels gedownload. Kwalitatief goeie serie. Heb er van genoten.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 14 december 2008 @ 12:02:49 #66
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_64003039
M. Night Shyamalan heeft de hoofdrolspelers gevonden voor zijn volgende project, The Last Airbender. Die film, gebaseerd op de populaire Avatar-tekenfilmreeks van Nickelodeon, zal naar verwachting in juli 2010 in première gaan. Mogelijk wordt het het eerste deel van een trilogie.

Voor de hoofdrollen heeft Shyamalan voornamelijk jonge, onbekende acteurs aangetrokken. De rol van Aang, de held van de serie, heeft hij gegeven aan Noah Ringer, een jonge karatester zonder filmervaring die hij heeft ontdekt in Texas. Andere acteurs die een hoofdrol in de serie hebben gekregen, zijn Jackson Rathbone (Twilight) als Aangs beste vriend Sokka, Nicola Peltz als zijn zus Katara en popzanger Jesse McCartney als de slechte Prins Zuko.

© FilmTotaal 2008

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=12611
Klap eens in je handjes.
pi_64003203
quote:
Op zondag 14 december 2008 04:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Paar weken terug toen ik in NL was dit voor het eerst gezien tijdens een marathon op Nickelodeon. Daarna meteen alle 3 de seizoenen in het Engels gedownload. Kwalitatief goeie serie. Heb er van genoten.

En zon real life film Altijd gewaagd, zie je ook bij die DBZ film.
pi_64004583
quote:
en popzanger Jesse McCartney als de slechte Prins Zuko.

Dat wordt dus zoiets:
pi_64004752
Die real-life film hoeft van mij echt niet.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64004784
Ook een beetje jammer dat ze allemaal blanke acteurs hebben gekozen...

Hoewel de acteurs voor Katara en Sokka wel op de characters lijken...

[ Bericht 36% gewijzigd door RSH11 op 14-12-2008 13:43:16 ]
pi_64004823
voor mij ook niet

maar ik moet zeggen het heeft wel een leuk verhaal.
alleen die uitzendtijd 17.30 dan ben j e toch niet thuis of zit j e met bezoek enzo.
erg vaak zien doe ik het niet....jammer......
pi_64004854
Punt met die real-life film is dat het hele verhaal dan in 2 uurtjes gepropt wordt. En bovendien, waar heb je die film voor nodig als het verhaal al in de tekenfilm zit.
pi_64006986
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Punt met die real-life film is dat het hele verhaal dan in 2 uurtjes gepropt wordt. En bovendien, waar heb je die film voor nodig als het verhaal al in de tekenfilm zit.
Eens! Maak er dan op zijn minst een coole serie van of iets, hoewel dat ook voor mij weer niet hoeft.

Ik vind het heus niet erg dat ze van een goede animatie serie een real life film maken, maar dan moeten ze naar mijn idee niet het verhaal gaan volgen. En er geheel een eigen versie en twist aan geven, en dat dan ook duidelijk gezegd en vertoond.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  zondag 14 december 2008 @ 23:06:20 #74
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_64018635
word waarschijnlijk ook n trilogie...
Klap eens in je handjes.
pi_64167506
Net het einde gezien Helden serie.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')