abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60251924
Mooi verhaal, mooie serie. Jammer dat het alweer voorbij is ;___;
pi_60252602
Idd, vond dit toch wel (ook vooral door de soundtrack!!!!!!!) de beste animatieserie ooit.

Perfect gewoon, ik vond het ook een waardig einde. Al begin ik me nu af te vragen waarom het niet uitgesmeerd was naar een 4de seizoen.

We hebben bij elkaar 10 minuten de avatar gezien op volledige sterkte. Werkelijk waar ook prachtig om te zien maar ik had leiver gezien dat in seizoen 4 veel gevechten kwamen.

Vond het ff lijken op dragonballZ .

Maar helaas, het is afgelopen. Ben benieuwd wanneer nu de volgende serie opstart.
pi_60264579
Training Voor Power!

Misschien dat we nog een vierde seizoen krijgen, wie weet,...
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:23:07 #29
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_60265408
Ik vond het een tof einde. Jammer dat het nu afgelopen is !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_60285680
Jammer dat het afgelopen is inderdaad, maar een erg leuke serie om te kijken.
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:38:54 #31
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_60298354
Helaas afgelopen.. maar gelukkig word het niet 25232#### seizoenen lang uitgemolken.

Ik vond het een goede afsluiting, in spanning zitten kijken!

Er komen nu 3 minifilms (heb ik begrepen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 jaar gevolgd en nu THE END...
Klap eens in je handjes.
pi_60307274
Ze mogen van mij met hezelfde team zo verder om weer iets geandioos op te zetten.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zondag 27 juli 2008 @ 18:27:47 #33
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_60381426
Van mij mogen ze zo nog een boek maken, ze hebben immers Air nog niet gehad, waarin alle airbenders weer tot leven komen en Momo en Appa heel veel vriendjes vinden.
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_60382831
ik wil een toph spin off.. 10 jaar after de avatar geplaatst.. en dan evil versie... king Boomie is nog gekker geworden en gaat samen spannen met de dai li die vermoorden hem en de rest van de white lotus gang...
de avatar club is uitelkaar gevallen, earth kingdom is evil geworden .. toph woont midden in het bos als kluizenares nadat ze verbannen is uit het earth kingdom en is de laatste hoop om de wereld te redden als aang mysterieus verdwenen is.. azula wordt bevrijd door een freaky firecult die haar als de echte firelord zien.. een nieuwe groep airbenders staan op om de balans te herstellen maar zijn niet allemaal goed aardig...
Kitara heeft geheugen verlies opgelopen bij aangs verdwijning en is hertrouwd met een fire bender.. die weer lid is van die firecult die azula bevrijd heeft.. zuko is ook kwijt nadat ie opzoek ging naar zijn moeder en de firenation heeft zo goed als geen leider en staat ook op instorten.. en de waternation is ook verspreid over de wereld omdat de poolkappen gesmolten zijn door global warming..

zou leuk zijn
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_60382889
Sweet dreams....
pi_60383068
Volgens imdb komt er in 2010 de live action film uit. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Ik hoop dat het niet te nep gaat uitzien.
pi_60414494
AAAAHHHHH

Ik kom er nu pas achter dat het vorige topic dicht is en dat alles al uit is!!! (stomme vakantie!)

Ik lees hier een aantal berichten over het einde, is het dan echt afgelopen
Na me werk maar snel ff kijken!!
pi_60429838
WHOOO!!!
Dat was genieten!!!
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:41:01 #39
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60453471
In de week dat de finale eindelijk uit kwam, ging ik op vakantie.. dus heb pas net de ontknoping gedownload
ik heb 316 - 317 net gekeken, zometeen of morgen Sozin's Comet kijken, ben erg benieuwd..
nu nog maar even een tvp dus..
pi_60469863
Random forum:
quote:
It has already been confirmed by bryke that THERE WILL BE NO BOOK 4. Michael Dante DiMartino and Bryan Konietzko (The Creators) have also confirmed that a new series of Avatar, focusing on another incarnation of the character, is in the process of being made.
Zou het waar zijn?
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:55:48 #41
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60470037
Net de finale gekeken, wat een einde.. maar stiekem toch jammer dat het nu klaar is..
Die muziek tijdens het gevecht tussen Azula en Zuko is echt legendarisch! (gevecht zelf ook trouwens)
Helden zijn het!
pi_60470282
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Ge4ce het volgende:
Random forum:
[..]

Zou het waar zijn?
Avatar: The last firebender/waterbender/earthbender?
pi_60471224
Avatar: The Legend Of [insert name here]
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_60489277
Oh ik heb het even gemist.. ik loop ietsjes achter. Even bijkijken, tvp dus .
pi_60505719
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Ge4ce het volgende:
Random forum:
[..]

Zou het waar zijn?
Het klinkt logisch, waar zou Aang de wereld nu nog van moeten redden? Of Zuko moet weer gek worden, maar dat lijkt me sterk.
Gewoon ff lkkr 100 jaar weer vrede en dan komt er weer een bad-guy.
Of wat ook leuk zou kunnen zijn een Avatar die voor Aang was!
pi_60505765
In elk geval moet er niet meer een serie komen met de huidige personages. Ik vind het mooi afgerond zo.
En een Zuko die weer doordraaid... God no. Maar ik kan me niet voorstellen dat er leukere personages zijn dan deze.
pi_60505929
Al zie ik deze keer wel graag een Avatar van de Fire Nation
Jullie nog voorkeuren?
pi_60508983
Woeii net de laatste afleveringen gezien, geweldige serie (behalve het zoetsappige einde, bleeerghhh )
pi_60512777
Net alles bekeken.

Beetje in shock dat het nu is afgelopen .

* Rumille moet getroost worden.
pi_60513503
We feel what you feel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')