Nope, vanwaar de intresse en doe dit soort dingen liever via PM...quote:Op zondag 20 juli 2008 03:57 schreef wimpeyV het volgende:
geboortedatum van Juud 16-07-1979 ???????????
Hoi KrommeTenen, ja hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 13:15 schreef krommetenen het volgende:
hallo allemaal
ik ben nieuw hier mag ik mee posten
Het is nu kwart voor drie in de middag, dan heb je er 12 uren slapen op zitten, lekker.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:29 schreef krommetenen het volgende:
dank jullie wel ja 3 uur mijn bedje in dus nog ff bij komen hoor.
We hebben een spoedvergadering belegd voor je.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:15 schreef krommetenen het volgende:
hallo allemaal
ik ben nieuw hier mag ik mee posten
Een hele bekende naamquote:Op zondag 20 juli 2008 15:15 schreef krommetenen het volgende:
haha nee kwam niet op forums was huub fan ja dat is nu wel wat minder maar wel 100 keer beter als wat er verder zat.
en ben blij dat ik door het overleg ben gekomen.
ben wel allerlei andere dingen tussendoor aan het doen nu dus vandaar me late antwoord.
En daarna straight naar het ziekenhuis of een kliniek.quote:
1quote:Op zondag 20 juli 2008 20:15 schreef Blondestoot het volgende:
vraagje:
onder hoeveel accounts post huub?
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:20 schreef DrsH het volgende:
Wat een in en in trieste bedoeling hier wat is overgebleven is en stelleje over hun bureaustoelen soppende dames en heren. Go Huubje Go en teer op dit stelletje fans zonder verdere zingeving in hun leven. En ja OOK JIJ APK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thanx,vroeg t me gewoon af...ben geen fan ofzo van niemand trouwens in t leven..kan hooguit eigenschappen waarderen van mensen maar uiteindelijk zijn we allemaal mens..nix meer nix minder!quote:
Ken jij de Dr. niet? (Was vroeger Drs. en heeft dat nog steeds in zijn nick). Gaf vroeger dagelijks in DGK zijn kijk op de bewoners in een uitgebreid verslag. Velen vonden dat leuk leesvoer, een aantal ook niet.quote:
Ja ,als vrouwen doen wat Brian wil dan "kan " hij vrouwvriendelijk zijn..Of een vrouw daar blij mee moet zijn is een 2 de..Een "vrouwvriendelijke" Brian brrrrr,maar ja ,het is ook nooit goed bij vrouwen..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vraag kan ik echt niet zo heel duidelijk met een "Nee" beantwoorden. Ik denk dat hij wel respect heeft voor vrouwen die dat afdwingen en tegen hen ook zeer zeker vrouwvriendelijk is.
Hey Doc, ik mis je ochtendspuisels en dat is toch al heel wat maanden geleden. Wakker worden, de pc aanzetten en lezen wat je te melden had. Waar is de "stralend goedemorgen" toch gebleven.quote:
het is ook nooit goed bij vrouwen?? kan alleen maar een man zijn die zoiets zegtquote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,als vrouwen doen wat Brian wil dan "kan " hij vrouwvriendelijk zijn..Of een vrouw daar blij mee moet zijn is een 2 de..Een "vrouwvriendelijke" Brian brrrrr,maar ja ,het is ook nooit goed bij vrouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |