Zie je wel, Noekje heeft gelijk. Je bent Brian wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:54 schreef Brianaire het volgende:
een zielige stumperd eigenlijk, die iemand anders wil zijn
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, echt heel hoog! Ik probeer ze zo het land uit te krijgen maar het lukt niet erg. Wat een volk, zeg!
Hoe heet de ene fan ook al weer van hem?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:52 schreef noekje het volgende:
Nou, hup! Wie ben je dan wel?
T-lex?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe heet de ene fan ook al weer van hem?
T-lex, die zien we hier dus nooit meer, gek hè?quote:
Zijn contract liep af.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
T-lex, die zien we hier dus nooit meer, gek hè?
Brian kreeg meer stemmen dan Huubquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe heet de ene fan ook al weer van hem?
Ik moest gelijk aan deze post denkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, echt heel hoog! Ik probeer ze zo het land uit te krijgen maar het lukt niet erg. Wat een volk, zeg!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:02 schreef Lexjuuuh het volgende:
Hoe hebben ze het jodelen uitgevonden?
Er liepen ooit eens 2 chinezen langs een ravijn, opeens flikkert die radio het ravijn in.
Zegt die ene chinees tegen die andere: O JEE DE LADIOOO !
Dat zegt niets over het aantal fans.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:00 schreef Brianaire het volgende:
[..]
Brian kreeg meer stemmen dan Huub
Brian werd 2e en Huub 4e
nu jij weer
Dat is bereikt via manipulatie van de televisiekijkers.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:00 schreef Brianaire het volgende:
[..]
Brian werd 2e en Huub 4e
nu jij weer
Ja, nu heb je ons helemaal klem. Tegen zulke logica kan niemand op.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:00 schreef Brianaire het volgende:
Brian werd 2e en Huub 4e
nu jij weer
Niet zo heel erg veel. 3 Shirts en één pet. Heb wel laarzen besteld en nog wat kleding. Die liggen straks thuis op me te wachten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ze hebben wél winkels
![]()
Vertel es wat je zoal gekocht hebt?
Schreef je dit al rappend?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:03 schreef Brianaire het volgende:
Het zegt wat over jullie
dit kleine sektegroepje..
Semi intellectuelen, van die mensen die niet met beide benen in het leven staan
Het zegt wat over jullie
domme sukkels
Ik ga weg! Nu jij weer!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:00 schreef Brianaire het volgende:
[..]
Brian werd 2e en Huub 4e
nu jij weer
Altijd fijn zo'n cursus zelfbeheersing.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:03 schreef Brianaire het volgende:
Het zegt wat over jullie
Het zegt wat over jullie
domme sukkels
Je bent Sly.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:03 schreef Brianaire het volgende:
Het zegt wat over jullie
Het zegt wat over jullie
domme sukkels
heb je ook nog geen bel om je nek hangen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet zo heel erg veel. 3 Shirts en één pet. Heb wel laarzen besteld en nog wat kleding. Die liggen straks thuis op me te wachten.![]()
Kleding is ruk hier, Nmns.
Auf Wienerschnitzel en doe voorzichtig aan in de zon.quote:
Dan was het in hoofdletters geschrevenquote:
Jij bent Brian inderdaad niet.Die kan niet zo goed "dichten" al denkt ie zelf van wel heb ik het ideequote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:10 schreef Brianaire het volgende:
zo nu en dan schud ik e hand met de regels en toch overtref ik en win ik de pegels
oow wat je doet jaa dat doe je goed
dat is wat we doen spenderen dikke poen
klassieker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |