Als je op wat voor manier dan ook informatie krijgt over een situatie die klopt en die uit jezelf komtquote:Op maandag 28 juli 2008 20:09 schreef Leandra het volgende:
Déjà vu, voorgevoel, toeval, engeltje op de schouder?
Okay, wat is dit dan?Als klein meisje waren we bij m'n tante (zus van m'n moeder) op visite geweest, en onderweg naar huis zei ik dat die tante er net zo uitzag als oma (moeder van m'n vader), en ik bedoelde dus nadat ze overleden was (m'n oma was erg langzaam en naar overleden en was het laatste half jaar geen schim meer van de vrouw die ze geweest was, en ik had haar nog in de kist gezien)
Volgende dag belt m'n moeder haar zus, is die met spoed opgenomen in het ziekenhuis en ligt kantje boord.....
Had ik gezien dat ze ziek was?? Maar goed, toen was ik een jaar of 8 ofzo, en kinderen zijn wel vaker wat alerter op "dingen van buitenaf"18 jaar geleden zat ik bij een vriend in de auto, het was een rustige zondagavond 20.00 uur, en we reden op een voorrangsweg, we reden over het spoor, en uit het niets zei ik "ik weet niet waarom, maar ik doe even de gordel om" (hij reed niet hard of eng of wat dan ook)
Twee kruispunten verder komt er een auto vanuit een zijweg naar binnen vliegen.... het eerste wat ik hoorde toen we uitgecrashed waren was: "jij mag bij mij in de auto nooit meer de gordel om"
De eerste lijkt me niet echt paranormaal, maar eerder wellicht zoals je zelf aangeeft een moment van alertheid. De tweede is duidelijk toeval (en een engeltje uiteraard). Je vergeet namelijk al die keren dat je toch voor de zekerheid het slot controleert, toch maar achterin de trein gaat zitten en toch het kruispunt maar even voorzichtiger nadert en er niets gebeurt. En als jij dat nooit doet, dan zijn er miljoenen anderen die dat wel gedaan hebben terwijl er achteraf niets gebeurt. En dan zijn er natuurlijk die duizenden voorvallen waarbij er dan toch iets gebeurt.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:09 schreef Leandra het volgende:
Déjà vu, voorgevoel, toeval, engeltje op de schouder?
Okay, wat is dit dan?Als klein meisje waren we bij m'n tante (zus van m'n moeder) op visite geweest, en onderweg naar huis zei ik dat die tante er net zo uitzag als oma (moeder van m'n vader), en ik bedoelde dus nadat ze overleden was (m'n oma was erg langzaam en naar overleden en was het laatste half jaar geen schim meer van de vrouw die ze geweest was, en ik had haar nog in de kist gezien)
Volgende dag belt m'n moeder haar zus, is die met spoed opgenomen in het ziekenhuis en ligt kantje boord.....
Had ik gezien dat ze ziek was?? Maar goed, toen was ik een jaar of 8 ofzo, en kinderen zijn wel vaker wat alerter op "dingen van buitenaf"18 jaar geleden zat ik bij een vriend in de auto, het was een rustige zondagavond 20.00 uur, en we reden op een voorrangsweg, we reden over het spoor, en uit het niets zei ik "ik weet niet waarom, maar ik doe even de gordel om" (hij reed niet hard of eng of wat dan ook)
Twee kruispunten verder komt er een auto vanuit een zijweg naar binnen vliegen.... het eerste wat ik hoorde toen we uitgecrashed waren was: "jij mag bij mij in de auto nooit meer de gordel om"
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:13 schreef wendytje het volgende:
maar nog steeds niet wat wij ook zouden kunnen controleren.... daar stuur je handig omheen
Vertel ?!quote:Op maandag 1 september 2008 19:42 schreef DjinN het volgende:
Boeff, activeer je fok-inbox ff, kwil je wat schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |