Delden?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, heb het gesloten vanwege andere redenen, kalken door delden bijvoorbeeld
Nou ja, dat zeg ik ook altijd. Maar meestal als ik dan toch iemand vanwege die aanleiding bel, dan kan ik ook zo een paar uur zitten ouwenelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat had ik ook![]()
Ben niet zo goed in slap lullen
Die maffe stiltes, die zou ik vreselijk vinden hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eng niet, afhankelijk van wie je gaat bellen kun je hooguit wat onzeker zijn.
Nee serieus, op mijn werk ook . Ik loop er liever ff naar toe dan dat ik bel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eng niet, afhankelijk van wie je gaat bellen kun je hooguit wat onzeker zijn.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeg ik ook altijd. Maar meestal als ik dan toch iemand vanwege die aanleiding bel, dan kan ik ook zo een paar uur zitten ouwenelen.
Iemand? Alleen dellen toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fuck![]()
![]()
Ga es iemand bellen of zo.....
En maar klagen dat vrouwen zo lang ouwehoerenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeg ik ook altijd. Maar meestal als ik dan toch iemand vanwege die aanleiding bel, dan kan ik ook zo een paar uur zitten ouwenelen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee serieus, op mijn werk ook . Ik loop er liever ff naar toe dan dat ik bel.
Ik had een hekel aan bellen, maar dat is de afgelopen 2 jaar wel veranderdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee serieus, op mijn werk ook . Ik loop er liever ff naar toe dan dat ik bel.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En maar klagen dat vrouwen zo lang ouwehoeren
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fuck![]()
![]()
Ga es iemand bellen of zo.....
Meestal bel ik privé vrouwen en ben ik tegen hen wel zo beleefd om het hele verhaal aan te horen. En dat duurt meestal wel evenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En maar klagen dat vrouwen zo lang ouwehoeren
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan bellen, maar dat is de afgelopen 2 jaar wel veranderd
Centraal Stationquote:
We bellen nog wel een keerquote:
't Is niet erg, je bent echt niet de enigequote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Normaal ben ik helemaal niet zo'n schijtluis, ik klets tegen iedereen. Gerust ook over niets.
Doe je nooit eens op je werk de halve afdeling toespreken? Uit het niets is het soms een nerveus gedoe, maar als het ergens over gaat, dan is het toch niet zo heel vervelend?quote:Maar het idee dat er 30 mensen meeluisteren, daar krijg ik het van op mn zenuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |