Nee, mij ook nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, alleen B en A, breek me de bek niet open.
Tipsch, je bent een held!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, volgens week doen we het zo. Hoewel ik vermoed dat ruim 90% van de fokkers niet op nieuwsgroepen komt en er zelfs nooit van gehoord heeft.![]()
Kleine moeite om dus beide manieren te doen, komt goed.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Ja doei, ik ben blij dat ik van dat stel af ben.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet![]()
Goedemiddag allemaal!
![]()
Dat is je straf, omdat je je appeltjes van de week niet met mij wilde delen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:27 schreef Dementor het volgende:
Goed ik had dus een appeltje gesneden en wat kaneel erop gestrooid.
Maar nu ruikt het hier dus naar appeltaart.
He mop!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet![]()
Goedemiddag allemaal!
![]()
Superlekker HoneyBunny. Ga je dan hier ook uitdelen? Kune je er 2 maken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef HoneyBunny het volgende:
Stond net trouwens in de supermarkt te twijfelen of ik een appeltaartje zou gaan maken. Het begint een obsessie te worden die appeltaart
maak 't uut joh......... tis gezellig, luister je niet mee?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:33 schreef Dementor het volgende:
Nu begint het hier ook nog eens te onweren.
Hello dear, hier schijnt af en toe het zonnetje dus ga ik maar even de hond uitlaten. Ik luister straks verder.quote:
Owww da's dan weer jammer... ik had gehoopt op een ordinaire bitchfight geillustreerd met foto's.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben ook lief en beschaafd hoor![]()
maar die twee kon ik gewoon niet uitstaan![]()
en iets typen is toch weer wat anders, als Amanda voor me zou staan zou ik heel hard wegrennen hoor![]()
ikke niet hoor HoneyBunnyquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Superlekker HoneyBunny. Ga je dan hier ook uitdelen? Kune je er 2 maken?
Je wéét waar appeltaart bakken een metafoor voor is he?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat is je straf, omdat je je appeltjes van de week niet met mij wilde delen!
Stond net trouwens in de supermarkt te twijfelen of ik een appeltaartje zou gaan maken. Het begint een obsessie te worden die appeltaart
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat is je straf, omdat je je appeltjes van de week niet met mij wilde delen!
Heb een heeeeeeeeeele grote oven dus dat zou best kunnen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Superlekker HoneyBunny. Ga je dan hier ook uitdelen? Kune je er 2 maken?
Voor Whopper toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je wéét waar appeltaart bakken een metafoor voor is he?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ooooooh! dat wil ik wel hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
O, ik heb al een nieuwe geplaatst, beetje te vroeg denk ik
Nee hoor, prima op tijd. Maar die paginanummering doet raar als je een nieuwe opent... dan staat de oude soms ineens op 3 pagina's en schrik je je doodquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
O, ik heb al een nieuwe geplaatst, beetje te vroeg denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |