SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:58 schreef Placenta het volgende:
Zo hé TS koopt zomaar even voor ¤50 nieuwe kleren.
Allemaal merkkleding. Ik heb geluk dat ik een outletcenter in de buurt heb. 10 euro voor een T-shirt merk Puma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb je nog Nike 15 euro voor een T-shirt
Wat een paupert ben je met je Nike en Puma shirtjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Allemaal merkkleding. Ik heb geluk dat ik een outletcenter in de buurt heb. 10 euro voor een T-shirt merk Puma.
En dan heb je nog Nike 15 euro voor een T-shirt
Puma for life!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:05 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wat een paupert ben je met je Nike en Puma shirtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote
een NERD, de aankomende nieuwe rijken mensen , met een beetje inzet en minder klagen, zet je ballen in en je komt er wel ,De Puta Madre
En die briefjes ontvlammen spontaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:02 schreef dudemeister13 het volgende:
Ik steek m'n sigaren aan met 100¤-briefjes
Ik ben zo rijk, ik zeg zo van: 'hey zonnetje man, doe mij eens wat extra hitte op mijn briefje voor sigaar jeweets' en dan gebeurt dat. Ik geef de zon ook veel fooi.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:06 schreef whiteninja het volgende:
[..]
En die briefjes ontvlammen spontaan?
Bij 100 graden Celsius en meer kan er toch een kleine explosie ontstaan. Dan moet ik nog meer nieuwe dingen kopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:19 schreef kabelhaspel het volgende:
Sowieso: nieuwe videokaart kopen als die t nog gewoon doet...
W8 dan gewoon
pas maar op schavuit, TS schiet zo je ballen eraf met zijn kruisboogquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:04 schreef AXXL1 het volgende:
Voor maar liefst 50 euro nieuwe kleren kopen, poeh poehen dan ook nog omdat het 'te klein' is
![]()
TS : [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:04 schreef AXXL1 het volgende:
Voor maar liefst 50 euro nieuwe kleren kopen, poeh poehen dan ook nog omdat het 'te klein' is
![]()
TS : [ afbeelding ]
Van 100 meter ver schiet ik z'n ballen er nog af.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:28 schreef Stommie het volgende:
[..]
pas maar op schavuit, TS schiet zo je ballen eraf met zijn kruisboog
Ergens verdoemd naar de hel. En een drankprobleem heb ik niet. Ik geef 10 euro uit aan een feestje en heb de hele avond drankquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |