quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:29 schreef wc-eend het volgende:
Ik zoek
Ik zoek een nummer dat een poos geleden (en dan heb ik het over paar maandjes) wel vaker op tmf was te zien..
Et was een beetje punkrock / punk pop en de clip was een bandje dat speelde in een huiskamer idee en er stonden gewoon mensen voor de band te kijken/dansen/meezingen..
Het enige wat ik nog echt weet van het nummer is dat ze plots stopten met de muziek en dan allemaal klapten snel en dan weer vlug doorspelen..
Iemand?
Je hoort er ook kinderen doorheenzingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:45 schreef GasTurbine het volgende:
De muziek uit de nieuwe Film1reclame, weet iemand hoe die heet?
De zanger is een neger, een erg snel tempo wat ook verschilt van toonhoogte. Het heeft een beetje veel weg van Junkie XL+Elvis - Little less conversation.
Iemand??
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:31 schreef BillyOcean het volgende:
Ik heb een hele simpele volgens mij... :p
Ik zoek een nummer waarbij in het refrein zoiets wordt gezongen als: "baby want to bam bam bam"
Iemand?
wordt erin gerapt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:02 schreef thettes het volgende:
Heel vage omschrijving helaas. Hoor het regelmatig in de Dekamarkt supermarkt. Een rustig (beetje zeik)nummer met een zanger die een stuk hoger gaat zingen dan z'n stem eigenlijk toelaat, althans zo klinkt het.
Niet hoog zingen op een Thom Yorke of Bee Gees manier overigens.
Toch niet die Blunt-eikel?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:02 schreef thettes het volgende:
Heel vage omschrijving helaas. Hoor het regelmatig in de Dekamarkt supermarkt. Een rustig (beetje zeik)nummer met een zanger die een stuk hoger gaat zingen dan z'n stem eigenlijk toelaat, althans zo klinkt het.
Niet hoog zingen op een Thom Yorke of Bee Gees manier overigens.
edit:
Het klinkt overigens wel als muziek die denk ik uit 2007/2008 komt.
Zo 'dance' is het nummer niet toch? Prachtige imitatie trouwensquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:21 schreef defpaul het volgende:
Ik zoek een dancenummer. Ik heb het vaak al tunes bij tv-programma''s gehoord. Het is een nummer dat vooral gekenmerkt wordt door gefluit. En dat melodietje heb ik dus maar even nagedaan...
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=48157
Et voila, mijn briljante fluitimitatie. Iemand die weet hoe dit nummer heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |