Big Brovaz - Nu Flowquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik zoek een nummer waar het woord "flow" heel vaak in voorkomt. iemand enig idee van wie dit is en hoe dit nummer heet? hoorde hem heel vaak op vakantie
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:09 schreef Louterman het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar en nummer met de titel 'we' het is een trance/dance achtig nummer van volgens mij ene richard. Ik heb het gisteren op slam fm gehoord, wie weet wat ik bedoel?
BVD
het is niet flow maar lowquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik zoek een nummer waar het woord "flow" heel vaak in voorkomt. iemand enig idee van wie dit is en hoe dit nummer heet? hoorde hem heel vaak op vakantie
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:10 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hoop dat iemand me kan helpen.
Ben op zoek naar een heel bekend klassiek stuk. Kan gewoon niet op de naam komen.
Beetje donker stuk..wordt volgens mij ook veel in films gebruikt.
Beetje zo'n Dracula muziekje,
Begin klinkt een beetje als 'Te-ne-ne, Te-ne-ne-ne-ne (waarbij het van laag naar lager gaat) (hoop dat jullie het een beetje snappen, heb de melodie in mijn hoofd zitten)
Het is de bovenste! onwijs bedankt hiervoor...quote:
Die eerste:quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef r100h het volgende:
hoe heet dat nummer
komt op slam fm...
beetje dance achtig
i don't know what has changed, is it me or you?
iemanndd??:D
owja en ook nog een liedje
it sounds so right it sounds so wrong i like it.. i can't stop??
ook wel van slam fm.. beetje popachtig iets...
die tweede is:quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Die eerste:
Cahill feat. Nikki - Trippin' On You
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:29 schreef wc-eend het volgende:
Ik zoek
Ik zoek een nummer dat een poos geleden (en dan heb ik het over paar maandjes) wel vaker op tmf was te zien..
Et was een beetje punkrock / punk pop en de clip was een bandje dat speelde in een huiskamer idee en er stonden gewoon mensen voor de band te kijken/dansen/meezingen..
Het enige wat ik nog echt weet van het nummer is dat ze plots stopten met de muziek en dan allemaal klapten snel en dan weer vlug doorspelen..
Iemand?
Je hoort er ook kinderen doorheenzingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:45 schreef GasTurbine het volgende:
De muziek uit de nieuwe Film1reclame, weet iemand hoe die heet?
De zanger is een neger, een erg snel tempo wat ook verschilt van toonhoogte. Het heeft een beetje veel weg van Junkie XL+Elvis - Little less conversation.
Iemand??
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:31 schreef BillyOcean het volgende:
Ik heb een hele simpele volgens mij... :p
Ik zoek een nummer waarbij in het refrein zoiets wordt gezongen als: "baby want to bam bam bam"
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |