wordt erin gerapt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:02 schreef thettes het volgende:
Heel vage omschrijving helaas. Hoor het regelmatig in de Dekamarkt supermarkt. Een rustig (beetje zeik)nummer met een zanger die een stuk hoger gaat zingen dan z'n stem eigenlijk toelaat, althans zo klinkt het.
Niet hoog zingen op een Thom Yorke of Bee Gees manier overigens.
Toch niet die Blunt-eikel?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:02 schreef thettes het volgende:
Heel vage omschrijving helaas. Hoor het regelmatig in de Dekamarkt supermarkt. Een rustig (beetje zeik)nummer met een zanger die een stuk hoger gaat zingen dan z'n stem eigenlijk toelaat, althans zo klinkt het.
edit:
Het klinkt overigens wel als muziek die denk ik uit 2007/2008 komt.
Zo 'dance' is het nummer niet toch? Prachtige imitatie trouwensquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:21 schreef defpaul het volgende:
Ik zoek een dancenummer. Ik heb het vaak al tunes bij tv-programma''s gehoord. Het is een nummer dat vooral gekenmerkt wordt door gefluit. En dat melodietje heb ik dus maar even nagedaan...
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=48157
Et voila, mijn briljante fluitimitatie. Iemand die weet hoe dit nummer heet?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:35 schreef F04 het volgende:
http://www.arendlangenberg.nl/audio/mcarend1.mp3
Hoe heet dat achtgrondmuziekje/deuntje?
Iets van Mika, misschien?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:02 schreef thettes het volgende:
edit:
Het klinkt overigens wel als muziek die denk ik uit 2007/2008 komt.
Deze??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:19 schreef thettes het volgende:
Geen Mika of Lupe Fiasco, het is zonder rap. Doet misschien wel denken aan een heel kalm nummer van Daniel Bedingfield bijvoorbeeld.
1: Milky - Just the Way You Are?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef N.i.c.k het volgende:
een re request
1).
Ik zoek het nummer dat als achtergrondmuziekje dient in dit item van 'de reunie' van de KRO.
http://player.omroep.nl/?aflID=7056265&md5=3f66f6506c5e3cff5d7039d6e18872d8
en dan op 13 minuten hoor je hem.
Een vrouw die overgrote deel tutututu zingt, met als catchphrase 'the way you are'. Klinkt een beetje scandinavisch.
2). Deze is vrij hopeloos, maar ach. Een house plaat. Met daarin het bekende akkoordjes geram op zo'n krakkemikkig klinkend keyboard. Weet niet of het een of andere synthesiser is, maar je hoort het ook terug bij Eric Morrilo's shined on me.
Daarin wordt de tekst gezongen 'push up'. Ik denk niet dat het rihanna is, maar het zou een of andere remix kunnen zijn misschien.
toch niet randy crawford .. One day I'll fly away ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:47 schreef nielsgeode het volgende:
Een vriendin van mij zoekt een nummer maar kent maar 1 regel van de songtekst. Zoeken op google heeft niks opgeleverd. De regel ze kent is:
I wanna fly away, life! and never return again
Blijkbaar niet, want dat riep ik vorige request ook alquote:
Nee, die is het nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef moussie het volgende:
[..]
toch niet randy crawford .. One day I'll fly away ?
Staat ie hier tussen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:00 schreef Ballistic het volgende:
Weet iemand toevallig hoe die remix heet van Requiem for a Dream, die o.a het origineel versneld enzo? Het nummer heet iig geen Requiem for a Dream meer.. (en ook geen Lux Aeterna oid).
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef DiaperJuice het volgende:
Gisteren een trancenummer gehoord op Fresh FM. de enige vocal in het liedje was "f*ck me(f*ck als piep)"... kan het niet beter beschrijven
Nee, maar het is absoluut een vergelijkbare stijl en ook wel stem.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:44 schreef Mev.Lau het volgende:
Ik ben op zoek naar een oud nummer (jaren '90 was het geloof ik een hit), dat een -volgens mij- spaantalig nummer met veel drum, trommels of percussie is. Man(nen) die zingen wat lijkt op "mambo ritmo del mambo". Hoop dat iemand met deze weinige informatie weet welk nummer ik bedoel.
Hoorde 'm gister weer eens voorbij komen in een kroeg, lekker dansbaar nummer (pre-Shakira zeg maar).
Helaas niet, maar ik vind em vast nog welquote:Op zondag 27 juli 2008 10:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Staat ie hier tussen?
http://www.amazon.com/Req(...)rtists/dp/B00006LSQS
Ik vind dit wel muzak voor de supermarktquote:Op zondag 27 juli 2008 13:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Nee, maar het is absoluut een vergelijkbare stijl en ook wel stem.
Nummertje 2 is niet toevallig Freestylers - Push Up?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef N.i.c.k het volgende:
een re request
1).
Ik zoek het nummer dat als achtergrondmuziekje dient in dit item van 'de reunie' van de KRO.
http://player.omroep.nl/?aflID=7056265&md5=3f66f6506c5e3cff5d7039d6e18872d8
en dan op 13 minuten hoor je hem.
Een vrouw die overgrote deel tutututu zingt, met als catchphrase 'the way you are'. Klinkt een beetje scandinavisch.
2). Deze is vrij hopeloos, maar ach. Een house plaat. Met daarin het bekende akkoordjes geram op zo'n krakkemikkig klinkend keyboard. Weet niet of het een of andere synthesiser is, maar je hoort het ook terug bij Eric Morrilo's shined on me.
Daarin wordt de tekst gezongen 'push up'. Ik denk niet dat het rihanna is, maar het zou een of andere remix kunnen zijn misschien.
Vengaboysquote:Op maandag 28 juli 2008 15:34 schreef delano.888 het volgende:
Iemand een idee naar de titel van dit nummer? Was een jaar of 10 geleden vrij bekend (zomerhitje)...
Mocht je trouwens een gamer zijn, en in GTAIV nog niet voorbij Darko zijn, niet kijken
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:55 schreef -Pink- het volgende:
Mijn broertje is op zoek naar een salsa-achtig liedje.
Hij heeft een poging gedaan om het melodietje te zingen, luister en geniet![]()
www.killme.nl/nummer.wma
Geef ff een begin/eindtijd van het stukje wat je precies bedoeld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:56 schreef greatgonzo het volgende:
en ik zoek dit liedje, wat in dit fragment op de achtergrond te horen is: link
De tekst is van ra pa pa, ra pa pa, met dan italiaanse (?) teksten tussen de refreinen door
Dan nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:24 schreef greatgonzo het volgende:
meteen vanaf het begin, fragment is van Giel, en werd gedraaid op de giel-mobiel die meedeed met de zwarte cross
btw deed de directe link het hier een beetje vreemd, als je een nieuwslezer hoort, klopt de link niet. Als je hem echter in winamp of media player afspeelt, hoor je het als het goed is wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |