"Oh la la la" van 2 Eivissa?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:30 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben op zoek naar een 90's nummer.
Een herkenbaar stukje uit het nummer, gezongen door een vrouw: Oh la la laaaa la lala, oh la lala.
Dat is 'm, dankje!quote:
All you need is love van The Beatles?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef pmdomela het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het liedje uit het begin van dit filmpje heet? Ik bedoel dus dat fragment met "oh yeahh", na het campustv logo.
oeps verkeerde filmpje, goede link nu.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:52 schreef Niconigger het volgende:
[..]
All you need is love van The Beatles?
The Chemical Brothers - Galaxy Bouncequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef pmdomela het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het liedje uit het begin van dit filmpje heet? Ik bedoel dus dat fragment met "oh yeahh", na het campustv logo.
Niet te doen. Ik kan je wel als vervanger Guru Josh Project - Infinity 2008 meegeven. Sowieso dat je die vers vindtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:25 schreef Blaxje het volgende:
Een hele lastige. Kwam voorbij op SlamFM, donderdag rond 22 uur. Dance/house nummer, beetje poppy met een sterke achtergrondmelodie. Vrouwenvocal, maar wat ze zingt ben ik vergeten. Volgens mij zit er iets in van "..and I will..." of zo. Te doen?Dance charts al gecheckt, staat 'ie niet in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |