Kweet niet of je nog in je gesloten topic hebt gekeken? .....quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:07 schreef Oldskoolfan het volgende:
quote:
http://www.speedyshare.com/243381827.htmlquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je ze anders ff op speedyshare ofso uploaden? Rapidshare is kut met downloadlimiet enzo
christian waltz was hetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:02 schreef thettes het volgende:
Heel vage omschrijving helaas. Hoor het regelmatig in de Dekamarkt supermarkt. Een rustig (beetje zeik)nummer met een zanger die een stuk hoger gaat zingen dan z'n stem eigenlijk toelaat, althans zo klinkt het.
Niet hoog zingen op een Thom Yorke of Bee Gees manier overigens.
edit:
Het klinkt overigens wel als muziek die denk ik uit 2007/2008 komt.
3fmquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:48 schreef brian het volgende:
Staat er ook ergens een lijst van welke nummers op 3 fm zijn gedraaid?
Woensdag ochten zat ik in de auto.
En hoorde ik tussen half 8 en 8 een nummer. Leek wel wat op John Mayer maar weer niet wie het was.
Misschien iemand toevallig ook gehoord en het weet?
Jonathan Troupin deze?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een artiest: Jona die een liedje heeft op het label cocoon .... ik kan de artiest of het liedje niet vinden via bijv google want dan geeft hij allerlei andere djs...
Dit zou de soundtrack moeten zijn:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:06 schreef Suusz het volgende:
Ik hoop dat dit niet al een keer gevraagd is.. In de film 21:Las vegas, de begin tune. ..Is een (heel) bekend nummer, maar kom er (ook na zoeken op google) niet op.. Wie kan me helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |