abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60618843
Ah ik post wel een verslagje als ik weer helemaal terug ben ik Nederland denk ik

Maar gister dagje gezeild vanuit Oak Bay. Zeehonden, dolfijnen en orka's gezien.

Vandaag gewandeld in Port Renfrew en daarna naar China Beach en French Beach (Juan de Fuca provincial park) en op eerstgenoemde konden we met ons blote oog 3 gray whales zien!!
pi_60626435
Kom net uit Digby, Nova Scotia. erg leuk vissersdorpje!

Met af en toe een gezonken boot:

Op de eerste foto is het wat nog niet eens op het hoogste punt, op de laatste foto is het water nog niet op het laagste punt. Maar blijkbaar heeft de bay of Fundy de grootste verschillen tussen eb en vloed ter wereld

pi_60629167
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef Irrem het volgende:
Kom net uit Digby, Nova Scotia. erg leuk vissersdorpje!

Met af en toe een gezonken boot:
[ afbeelding ]

Op de eerste foto is het wat nog niet eens op het hoogste punt, op de laatste foto is het water nog niet op het laagste punt. Maar blijkbaar heeft de bay of Fundy de grootste verschillen tussen eb en vloed ter wereld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi en pittoresk uit. Lijkt me wel geweldig, heeriljk rustig, 1 miljoen inwoners over een stuk land groter dan Nederland.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_60631396
Zit nu bijna 3 weken in Canada, straks weer richting Bolton om ons op te maken om zaterdag terug te vliegen.
Niet echt rondgetrokken, meer een familiebezoek.
pi_60639512
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 08:23 schreef WooZ het volgende:
Ah ik post wel een verslagje als ik weer helemaal terug ben ik Nederland denk ik

Maar gister dagje gezeild vanuit Oak Bay. Zeehonden, dolfijnen en orka's gezien.

Vandaag gewandeld in Port Renfrew en daarna naar China Beach en French Beach (Juan de Fuca provincial park) en op eerstgenoemde konden we met ons blote oog 3 gray whales zien!!
Zo te lezen is het een mooie ervaring. Orka's heb ik er niet gezien. Walvvisen, zeehonden en dolfijnen wel. Ik zal m'n ouders die links van je laten zien. Dan kunnen ze daar ook heen gaan volgende maan.
pi_60706527
pi_60713257
Gaat goed. http://www.nu.nl/news/169(...)nto_na_explosie.html

Nog geen reactie van iBargain gekregen trouwens.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:37:20 #148
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_60716412
Niks van meegekregen, ik had gisteravond om 18.00 een vlucht uit Toronto, maar toen was er natuurlijk nog niks aan de hand.
pi_60739387
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 08:23 schreef WooZ het volgende:

Volgens mij ben ik gek aan het worden. Ik dacht dat jij linkjes had geplaatst van dingen die je wou/ging ondernemen met je familie op Vancouver Island, maar nu vind ik dus niks. Ik ben dus gek
pi_60809400
Inmiddels al 4x orka's gezien maar alleen de laatste keer van echt dichtbij met zo'n tour. We zaten in een oceanfront cottage vd hidden cove lodge in telegraph cove, helemaal afgesloten van de buitenwereld en er kwamen gewoon 3 dolfijnen en 2 orka's langsgezwommen toen we ff buiten zaten

Net op een snelstromende rivier gesnorkeld en echt enorme zalmen gezien, wat maf was dat zeg

Grizzly's gezien in Knight Inlet, 3x zwarte beren gezien, walvissen gezien
pi_60809713

commentaar volgt later ooit
pi_60810820
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nice
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:04:07 #153
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60811379
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

tof, Vancouver island? En die met die beren, is dat bij Knight Inlet ofzo?

TIjdens onze trip konden we ook daarheen voor 160 euro!! voor een half dagje varen. Niet gedaan uiteindelijk en de mensen die zijn geweest hebben 1 beer gezien op 500 meter afstand
The line is a dot to you!
pi_60817250
Knight Inlet is idd niet goedkoop, maar het is het zeker wel waard

Hebben iets van 4 kleintjes gezien en minstens 6-8 grote van heel, heel dicht bij (10m ofzo)

Onderweg ernaartoe ook nog 2x een zwarte beer gezien en natuurlijk bald eagles die je hier elke dag ziet.

Maar vandaag was echt bizar. Ik had nog nooit gesnorkeld en dan word je gewoon in een rivier gedumpt met weet ik het hoeveel enorme stroomversnellingen haha en het was super goed weer dus je kon zo een meter of 5 ver kijken en overal echt enorme vissen om je heen. Zaten zeker wat zalmen tussen van kilo of 20-25

Die foto's zullen alleen wat langer opzich laten wachten wat die zijn gemaakt met een onderwatercamera en ik ben over exact 5 weken pas terug in NL
pi_60871413
Ik ga geen heel verslag typen helaas

Maar ik heb wel net wat foto's mooi online gezet

[ Bericht 1% gewijzigd door WooZ op 16-08-2008 06:42:46 ]
pi_60871439
En ons uitstapje naar de States:

pi_60874139
Heel mooie foto's WooZ!!! Erg netjes, ben jaloers, ik wil ook nog een keertje naar Canada!
pi_60894015
dank u

Als je maar zorgt dat je eerst naar de westkust gaat
pi_60896187
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 07:51 schreef WooZ het volgende:
dank u

Als je maar zorgt dat je eerst naar de westkust gaat
Eens. Al lijkt het me ook mooi waar Irrem nu zit.
pi_60913059
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:19 schreef tevebe het volgende:

[..]

Eens. Al lijkt het me ook mooi waar Irrem nu zit.
Oost en west, wereld van verschil. Het heeft elk z'n mooie kant.
West heeft mijn voorkeur maar het oosten moet je ook zeker een keer gezien hebben, gezellige vissersdorpjes enzo.

Zit nu trouwens in Niagara Falls, ben ik via New York heen gereden. Vanavond maar even vuurwerk bekijken boven de falls.

Erg mooie foto's trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')