Ziet er mooi en pittoresk uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef Irrem het volgende:
Kom net uit Digby, Nova Scotia. erg leuk vissersdorpje!
Met af en toe een gezonken boot:
[ afbeelding ]
Op de eerste foto is het wat nog niet eens op het hoogste punt, op de laatste foto is het water nog niet op het laagste punt. Maar blijkbaar heeft de bay of Fundy de grootste verschillen tussen eb en vloed ter wereld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo te lezen is het een mooie ervaring. Orka's heb ik er niet gezien. Walvvisen, zeehonden en dolfijnen wel. Ik zal m'n ouders die links van je laten zien. Dan kunnen ze daar ook heen gaan volgende maan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:23 schreef WooZ het volgende:
Ah ik post wel een verslagje als ik weer helemaal terug ben ik Nederland denk ik
Maar gister dagje gezeild vanuit Oak Bay. Zeehonden, dolfijnen en orka's gezien.
Vandaag gewandeld in Port Renfrew en daarna naar China Beach en French Beach (Juan de Fuca provincial park) en op eerstgenoemde konden we met ons blote oog 3 gray whales zien!!![]()
Volgens mij ben ik gek aan het worden. Ik dacht dat jij linkjes had geplaatst van dingen die je wou/ging ondernemen met je familie op Vancouver Island, maar nu vind ik dus niks. Ik ben dus gekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:23 schreef WooZ het volgende:
Ah ik post wel een verslagje als ik weer helemaal terug ben ik Nederland denk ik
Maar gister dagje gezeild vanuit Oak Bay. Zeehonden, dolfijnen en orka's gezien.
Vandaag gewandeld in Port Renfrew en daarna naar China Beach en French Beach (Juan de Fuca provincial park) en op eerstgenoemde konden we met ons blote oog 3 gray whales zien!!![]()
Nicequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
commentaar volgt later ooit
tof, Vancouver island? En die met die beren, is dat bij Knight Inlet ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
commentaar volgt later ooit
Eens. Al lijkt het me ook mooi waar Irrem nu zit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 07:51 schreef WooZ het volgende:
dank u
Als je maar zorgt dat je eerst naar de westkust gaat
Oost en west, wereld van verschil. Het heeft elk z'n mooie kant.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:19 schreef tevebe het volgende:
[..]
Eens. Al lijkt het me ook mooi waar Irrem nu zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |