abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61857720
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:32 schreef tevebe het volgende:

[..]

200k in euros voor 45m2. Het zal hier in de grote Nederlandse steden niet anders zijn. Ik heb het alleen niet
Ik wel. in monopolie geld

Persoonlijk zou ik niet perse in het centrum hoeven wonen, North Vancouver mag ook.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_61857778
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:39 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ik wel. in monopolie geld

Persoonlijk zou ik niet perse in het centrum hoeven wonen, North Vancouver mag ook.
Nouja Shaw tower zou wel dodelijk zijn Ik zou wel graag uitzicht op de haven hebben. North Van is ook prima hoor. Leuke huizen staan daar Ik zou overal wel willen wonen in GVA en zelfs Fraser Valley. Alles beter dan hier
pi_61857894
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:40 schreef tevebe het volgende:

[..]

Nouja Shaw tower zou wel dodelijk zijn Ik zou wel graag uitzicht op de haven hebben. North Van is ook prima hoor. Leuke huizen staan daar Ik zou overal wel willen wonen in GVA en zelfs Fraser Valley. Alles beter dan hier
True.

Hier betaal je iets van 700 pleuro kale huur voor een appartement ter grootte van mijn bankstel.

Ik vraag me af hoeveel een groot appartement in East-Vancouver kost, dan koop ik gewoon een Chinees die alle junks voor me neerhoekt.
pi_61857935
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:44 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

True.

Hier betaal je iets van 700 pleuro kale huur voor een appartement ter grootte van mijn bankstel.

Ik vraag me af hoeveel een groot appartement in East-Vancouver kost, dan koop ik gewoon een Chinees die alle junks voor me neerhoekt.
Ik denk dat je daar geld bij krijgt. En vergeet niet dat je iedere dag nieuwe buren hebt en je krijgt snachts bezoek van cracksletjes
pi_61857966
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:46 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar geld bij krijgt. En vergeet niet dat je iedere dag nieuwe buren hebt en je krijgt snachts bezoek van cracksletjes
Hang ik gewoon een bordje op; HIER WAAKT EEN CHINEES
pi_61858004
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:47 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Hang ik gewoon een bordje op; HIER WAAKT EEN CHINEES
Dat zullen ze vast kunnen lezen en begrijpen ja East Van zou ik overslaan. Burnaby kan dan wel weer.
pi_61858060
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:48 schreef tevebe het volgende:

[..]

Dat zullen ze vast kunnen lezen en begrijpen ja East Van zou ik overslaan. Burnaby kan dan wel weer.
Burnaby klinkt teveel als Burberry. Valt ook af dus.

Doe maar gewoon North Vancouver, ik ben van plan 10 Oktober de jackpot te winnen namelijk.
pi_61858115
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:49 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Burnaby klinkt teveel als Burberry. Valt ook af dus.

Doe maar gewoon North Vancouver, ik ben van plan 10 Oktober de jackpot te winnen namelijk.
Ohja daar zeg je zoiets. Daar lopen ze er dan bij zoals de gemiddelde marokkaan hier Met die foute portomonnee om de nek
Mocht ik de jackpot winnen dan ga ik onderaan sea to sky wonen of op dat eilandje voor de kust bij Horshoe Bay. Al weet ik niet of de jackpot hoog genoeg is om dat te bekostigen
pi_61858282
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:51 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ohja daar zeg je zoiets. Daar lopen ze er dan bij zoals de gemiddelde marokkaan hier Met die foute portomonnee om de nek
Mocht ik de jackpot winnen dan ga ik onderaan sea to sky wonen of op dat eilandje voor de kust bij Horshoe Bay. Al weet ik niet of de jackpot hoog genoeg is om dat te bekostigen
Gangster toch, handtasjes om je nek.

Vraag me af of de Canadezen je wel een verblijfsvergunning willen geven als je 20 miljoen hebt, of zeggen ze dan ook van; ja maar je hebt geen nuttige opleiding dus we hebben niets aan je in dit land.
pi_61858364
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:56 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Gangster toch, handtasjes om je nek.

Vraag me af of de Canadezen je wel een verblijfsvergunning willen geven als je 20 miljoen hebt, of zeggen ze dan ook van; ja maar je hebt geen nuttige opleiding dus we hebben niets aan je in dit land.
Jackpot is toch 9,6mljn? Ik denk dat ze er dan wat makkelijker in zijn om je binnen te laten. Als je maar iets investeert denk ik.
pi_61858510
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:59 schreef tevebe het volgende:

[..]

Jackpot is toch 9,6mljn? Ik denk dat ze er dan wat makkelijker in zijn om je binnen te laten. Als je maar iets investeert denk ik.
9.6 Miljoen maar? Daar heb ik niet genoeg aan, hij moet dus nog even niet vallen. Dan win ik 'em over een paar maanden wel. Anders is het in 10 dagen op.
pi_61858600
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:03 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

9.6 Miljoen maar? Daar heb ik niet genoeg aan, hij moet dus nog even niet vallen. Dan win ik 'em over een paar maanden wel. Anders is het in 10 dagen op.
10 dagen? Pfff dan doe je er nog lang over
Penthouse in Shaw Tower kostiiets van 18,5mljn$. Dan heb je wel 700m2. Misschien kan Danny iets voor me regelen dat ik een rekening open waarop Fokkers geld kunnen storten zodat ik mij zoiets kan veroorloven.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:08:12 #273
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61858658
Wij hebben min of meer besloten aankomende zomer naar Canada op vakantie te gaan. Voornamelijk voor familiebezoek, maar ook om de toerist uit te hangen in de Rockies.
pi_61858693
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Wij hebben min of meer besloten aankomende zomer naar Canada op vakantie te gaan. Voornamelijk voor familiebezoek, maar ook om de toerist uit te hangen in de Rockies.
En daar dan een auto/camper huren? En hoelang willen jullie gaan?
pi_61858948
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef tevebe het volgende:

[..]

10 dagen? Pfff dan doe je er nog lang over
Penthouse in Shaw Tower kostiiets van 18,5mljn$. Dan heb je wel 700m2. Misschien kan Danny iets voor me regelen dat ik een rekening open waarop Fokkers geld kunnen storten zodat ik mij zoiets kan veroorloven.
"Help tevebe de winter door te brengen in een penthouse te Shaw Tower"-fonds.

Van mij krijg je 3 euro.

Heb wel eens voor de grap gekeken wat die prefap huizen kosten in Canada, valt echt ontzettend mee, zijn iets van 60.000 CAD, stukje grond kopen, wat Polen laten overvliegen om je huis in elkaar te zetten, klaar.
pi_61859020
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:17 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

"Help tevebe de winter door te brengen in een penthouse te Shaw Tower"-fonds.

Van mij krijg je 3 euro.

Heb wel eens voor de grap gekeken wat die prefap huizen kosten in Canada, valt echt ontzettend mee, zijn iets van 60.000 CAD, stukje grond kopen, wat Polen laten overvliegen om je huis in elkaar te zetten, klaar.
Kijk dat is een begin! 3euro... wie geeft nog meer? Misschien moet ik wat zielige kinderfoto's plaatsen. Dat helpt ook altijd met die andere fondsen.

Ik heb in Whitehorse bij mensen gewoond die op hun land enkele prefab huisjes gingen bouwen en dan gingen verhuren. Hadden iets meer als n miljoen $ nodig voor 12 huisjes volgens mij incl rioleringen enzo.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:30:18 #277
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61859287
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:09 schreef tevebe het volgende:

[..]

En daar dan een auto/camper huren? En hoelang willen jullie gaan?
De plannen zijn natuurlijk nog een beetje prematuur, maar we zijn van plan minimaal 3 weken en misschien wel 4 of 5 weken te gaan. We huren een camper voor een wat langere tocht en een auto voor het familiebezoek. Familie woont globaal tussen Vancouver (Chilliwack) en Calgary (Coaldale). Daar zit wat familie tussen die ik waarschijnlijk voor het laatst zie (gezien hun leeftijd) dus daar wil ik wel even de tijd voor nemen.

Ik krijg er al zin in, maar het is nog ver weg.
pi_61859393
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:30 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

De plannen zijn natuurlijk nog een beetje prematuur, maar we zijn van plan minimaal 3 weken en misschien wel 4 of 5 weken te gaan. We huren een camper voor een wat langere tocht en een auto voor het familiebezoek. Familie woont globaal tussen Vancouver (Chilliwack) en Calgary (Coaldale). Daar zit wat familie tussen die ik waarschijnlijk voor het laatst zie (gezien hun leeftijd) dus daar wil ik wel even de tijd voor nemen.

Ik krijg er al zin in, maar het is nog ver weg.
Chiliwack heb ik ook familie wonen. Rustige omgeving. Gebeurd niet veel Coaldale zegt me niet veel. Rockies is wel erg mooi. Ben je al eerder daar geweest?
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:35:11 #279
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61859455
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:33 schreef tevebe het volgende:

[..]

Chiliwack heb ik ook familie wonen. Rustige omgeving. Gebeurd niet veel Coaldale zegt me niet veel. Rockies is wel erg mooi. Ben je al eerder daar geweest?
Toen ik drie maanden oud was Gelukkig komen ze van de overkant hier ook wel eens heen, altijd gezellig.
pi_61859750
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Toen ik drie maanden oud was Gelukkig komen ze van de overkant hier ook wel eens heen, altijd gezellig.
Oh dan ken je de omgeving vast nog wel. Er is niks veranderd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')