Over q-music, 538 en alle andere is ook genoeg te zeuren, we zijn gewoon muzikaal verwent tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat er genoeg om af te zeiken bij 3FM is, maar ik laat me nauwelijks negatief uit. Ik heb het idee dat er genoeg mensen zijn in dit topic die voor 2 of 3 man aan het zeiken zijn, dus probeer ik me tot positieve mededelingen te beperken om dat weer enigszins te compenseren
Jullie muzikale keuze is meestal goed, wat zou er voor jou moeten gebeuren wil het bij 3fm succesvoller worden.quote:
Op KX hebben de dj's complete vrijheid. En ik vrees dat het niveau van de muziek bij C&S nog verder achteruit gaat als ze alle vrijheid krijgen. Ik heb zo'n vermoeden dat Monique Smit en Wolter Kroes als Free Choice gedraaid worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over q-music, 538 en alle andere is ook genoeg te zeuren, we zijn gewoon muzikaal verwent tegenwoordig.
al blijf ik achter mijn mening staan, als djs/producers meer voor het zeggen krijgen dat de wereld er plots anders uit zou komen te zien. Beetje artestieke vrijheid van de dj is goed. Dan kan de koen en sandershow ook opeens goed worden.
De top 10 van sander was anders gisteren niet mis, kwam monique en wolter kroes niet in voorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op KX hebben de dj's complete vrijheid. En ik vrees dat het niveau van de muziek bij C&S nog verder achteruit gaat als ze alle vrijheid krijgen. Ik heb zo'n vermoeden dat Monique Smit en Wolter Kroes als Free Choice gedraaid worden.
3FM is minder erg tov. 538 en q etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over q-music, 538 en alle andere is ook genoeg te zeuren, we zijn gewoon muzikaal verwent tegenwoordig.
al blijf ik achter mijn mening staan, als djs/producers meer voor het zeggen krijgen dat de wereld er plots anders uit zou komen te zien. Beetje artestieke vrijheid van de dj is goed. Dan kan de koen en sandershow ook opeens goed worden.
Maar je kunt niet elke dag je persoonlijke top10 draaien. Wie weet staan nrs 11 tot 20 vol met TROS!-platen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De top 10 van sander was anders gisteren niet mis, kwam monique en wolter kroes niet in voor
Zoiets heb ik vorige week nog gelezen in een boek van een zekere 3FM-dj en voormalig muziekredactie lid...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik denk juist bij 3fm dat ze de onderzoeken even met rust moeten laten en weer 3fm van een aantal jaar geleden worden.
Daarom werk je er ook, tja, je moet wat met je tijd he?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:24 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Ik vind het een slecht radiostation.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een flesje , mag je even je plasje doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar je kunt niet elke dag je persoonlijke top10 draaien. Wie weet staan nrs 11 tot 20 vol met TROS!-platen.
maar er overpraten lijkt wel de doodsstraf op te staan bij 3fm, Maricha durfde er niet over te postenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik vorige week nog gelezen in een boek van een zekere 3FM-dj en voormalig muziekredactie lid...
Die zekere dj heeft er een hele goede kijk opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik vorige week nog gelezen in een boek van een zekere 3FM-dj en voormalig muziekredactie lid...
Het gekke is dat als Sander en Koen apart presenteren buiten hun programma om dat ze leuke radio maken met leuke muziek.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op KX hebben de dj's complete vrijheid. En ik vrees dat het niveau van de muziek bij C&S nog verder achteruit gaat als ze alle vrijheid krijgen. Ik heb zo'n vermoeden dat Monique Smit en Wolter Kroes als Free Choice gedraaid worden.
Als je hun lijstjes pakt bij 3v12 nu bij stenders dan vraag je je af wat er 'mis' is met de DJ'squote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het gekke is dat als Sander en Koen apart presenteren buiten hun programma om dat ze leuke radio maken met leuke muziek.
Hoeveel vrijheid krijgen jullie in jullie playlistquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:40 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen:
Mya is misschien niet het gekste programma, maar we proberen ALTIJD wat anders...& we hebben een veel leukere playlist dan de rest....(bescheiden ey?) Dus gewoon blijven hangen.
Tjauw!
Ik alleen Av (afentoe) Stenders (altijd) en ekstraweekend. De rest waag ik me niet eens meer aan, elke keer is het een teleurstellingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:40 schreef borisz het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen maar Arbeidsvitaminen, Michiel V en de vrijdagavond.
Besides the point. Ik had nog nooit hallo gezegd geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is niet die robertjan van dat zondagavond radio programma volgens mij on_air
Naar Coen kan ik prima naar luisteren als hij alleen een programma doet. Maar dan is het wel meer als behangradio, want zijn presentatiestijl is toch wel een beetje saai. En misschien ben ik een beetje bevooroordeeld over Sander, want ik kon hem al niet uitstaan toen hij nog met een zak over zijn kop op MTV te zien was. Als je ze samen zet vind ik dat ze teveel een toneelstukje opvoeren en misschien maken de Monique Smit- en Jeroen van der Boom-platen wel deel uit van dat toneelstukje. En dat toneelstukje voeren ze keer op keer weer op met dezelfde flauwe grappen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het gekke is dat als Sander en Koen apart presenteren buiten hun programma om dat ze leuke radio maken met leuke muziek.
Stenders is ook leuk ja luister ik ook wel een paar keer in de week naar. Evil Knevelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik alleen Av (afentoe) Stenders (altijd) en ekstraweekend. De rest waag ik me niet eens meer aan, elke keer is het een teleurstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |