Deze mening deel ik. Wat is dat toch een figuur zeg. Alles zit binnen twee seconden aan een seksueel getinte opmerking bij Giel. En een normaal telefoongesprek kan hij niet voeren. En Paul R met zijn rare bruggetjes en zogenaamde hit kennisquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze hebben de gouden kans gemist door Giel niet naar 538 te laten gaan. Toen hadden ze eens lekker kunnen verfrissen maar dat doet 3fm natuurlijk niet
Eens. Giel doet al veel te lang hetzelfde grapje. Een jaar geleden (of nog minder zelfs) vond ik het leuk om te horen, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze hebben de gouden kans gemist door Giel niet naar 538 te laten gaan. Toen hadden ze eens lekker kunnen verfrissen maar dat doet 3fm natuurlijk niet
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
Is dat Eliza, weer Sandstorm en Veenstra mee op de foto gingen?
Als ik nog eens bij 3FM zou mogen komen, zou ik ook tot het einde blijven!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]ze hangt nu beetje rond de dj tafel, zoveel mensen zijn er niet meer, stelletje nep diehards
tussen 6 en 7 is giel nog wel oke, tussen 7 en 9 is hij heel populistisch bezig, erg narcistisch ingesteld danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Deze mening deel ik. Wat is dat toch een figuur zeg. Alles zit binnen twee seconden aan een seksueel getinte opmerking bij Giel. En een normaal telefoongesprek kan hij niet voeren. En Paul R met zijn rare bruggetjes en zogenaamde hit kennis
Fok!kers zouden wel zijn blijven hangen....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]ze hangt nu beetje rond de dj tafel, zoveel mensen zijn er niet meer, stelletje nep diehards
Al was 't de ultieme neukplaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
De plaat die we nu horen is volgens Eliza de bbq plaat
Geen idee michiel ging het uitproberen, meisje duwde hem net in zijn neusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Fok!kers zouden wel zijn blijven hangen....
Zou dat ijsje goed zijn tegen de poliep van Gerard!?
Oh, je luistert nog?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kansloze bedoening.
Afentoe denk ik dat we familie zijn Roel, behalve je muziekkeuze maar verder begrijpen wij elkaar volgens mijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kansloze bedoening.
Meisje = Roosmarijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen idee michiel ging het uitproberen, meisje duwde hem net in zijn neus
Roel is vandaag alleen aan het azijn zeiken , de radio is niets , tour de france loopt alleen nog op de epo, zijn werk zat vandaag ook niet mee, hij is aan het aftellen tot september. Man dan zou je toch een partij chagerijnig van wordenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Afentoe denk ik dat we familie zijn Roel, behalve je muziekkeuze maar verder begrijpen wij elkaar volgens mij
Gelukking vielen The Killers het op dat ik me niet vermaakte, dus die geven nu maar even een concertje hierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik was vergeten Mediaplayer helemaal uit te klikken.
Werk viel wel mee vandaagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel is vandaag alleen aan het azijn zeiken , de radio is niets , tour de france loopt alleen nog op de epo, zijn werk zat vandaag ook niet mee, hij is aan het aftellen tot september. Man dan zou je toch een partij chagerijnig van worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |