alleen jammer dat ik denk ik coldplay even niet meer wil horen na aankomende week het minstens 7x op een dag te horen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:58 schreef Sersjee het volgende:
Twee nummers gratis van de band van vandaag
Goed nieuws! het dak zit er nog altijd opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat zijn radio net wel meer dan 1 louder ging. Dat dak is er denk ik wel af
Di's geen coldplay hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik denk ik coldplay even niet meer wil horen na aankomende week het minstens 7x op een dag te horen.
Dit is toch die clip waar je al die rondborstige vrouwen in hotpants met gereedschappen ziet werken.quote:
Yes sirquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit is toch die clip waar je al die rondborstige vrouwen in hotpants met gereedschappen ziet werken.
sorry dacht dat je reageerde op de download van coldplay.quote:
Zorg dan niet dat je de LAPO hebtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoop dat jullie straks nog inspiratie hebben voor een topic titel, ben aardig leeg qua namen nu
jammer dat men niet goed gebruik maakt van de ruimte die 3voor12 ook bied, weinig reacties op de oproepen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:08 schreef Sersjee het volgende:
Goed voorbeeld van een band die zonder 3FM naar alle waarschijnlijkheid niet in de HMH terecht was gekomen
He kopje koffie....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:11 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Kopje koffie is een suggestie. Waarom hoor je zo!
Fijne vakantie, ga zo de laatste 45 minuten in bed luisteren, tot over ???quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:11 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Kopje koffie is een suggestie. Waarom hoor je zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |