Hebben we iets leuks gemist ofzo? De meest dramatische ekstraweekend ooit denk ik.Spijt dat ik thuis gebleven ben vandaag.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
NU SBS!!!!!!!
Is het denk ik ook. Toen de Avondspits nog te horen was, was het medialandschap heel anders. Hoewel 3FM een publiek station is, betekent dat nog niet dat ze geen luistercijfers moeten scoren. De concurentie is nu veel groter en om goeie luistercijfers te halen krijgt commerciële troep (om het maar ff cru te zeggen) meer airtime, om de concurentie met 538 en Q-Music aan te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan is 3fm echt veranderd en een semi-commercieel station geworden want toen ik nog huiswerk maakte had ik de Avondspits en daarmee begon de avond en was er heel andere muziek dan overdag.
Vorige week ekstra heb je echt gemistquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit in een hotelkamer met z'n laptop op een nachtkastje en daaraan gekoppeld z'n telefoon voor de (trage) GPRS-verbinding met internet. En een mp3-speler met fm-radio voor de muziek (afgestemd op 88.6FM).
Ekstra Weekend heb ik alwéér gemist... derde keer op rij!
Nu voor het slapen gaan dus nog een stukje MYA meepakken en dan slapen.
Dan moeten ze het hele publieke omroep gedoe omgooien want een 3fm is vlees noch vis.Kijk eens naar Studio Brussel wat een topzender dat is, daar zou 3fm zich op moeten richten inplaats van een 538 enz, wedden dat ze meer luisteraars krijgen dan met wat ze nu doen want nu onderscheiden ze zich niet van de commerciele zenders.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is het denk ik ook. Toen de Avondspits nog te horen was, was het medialandschap heel anders. Hoewel 3FM een publiek station is, betekent dat nog niet dat ze geen luistercijfers moeten scoren. De concurentie is nu veel groter en om goeie luistercijfers te halen krijgt commerciële troep (om het maar ff cru te zeggen) meer airtime, om de concurentie met 538 en Q-Music aan te kunnen gaan.
Het staat goed uitgelegd in Robs boek Stenders Leesvermaak. 3FM wil geen niche-zender zijn met veel ontoegankelijke muziek, maar een zender waar veel mensen naar kunnen luisteren, maar die wel bovengemiddeld veel nieuwe muziek draait met een licht positieve discriminatie voor Nederlandse muziek.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is het denk ik ook. Toen de Avondspits nog te horen was, was het medialandschap heel anders. Hoewel 3FM een publiek station is, betekent dat nog niet dat ze geen luistercijfers moeten scoren. De concurentie is nu veel groter en om goeie luistercijfers te halen krijgt commerciële troep (om het maar ff cru te zeggen) meer airtime, om de concurentie met 538 en Q-Music aan te kunnen gaan.
Terwijl StuBru wel de zender is waar hij bijv een Gotye vandaan geplukt heeftquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Rob schreef ook dat 'ie StuBru vreselijk vind.
Ik luister nooit 538 en Q-Music omdat ik er niets aan vind, maar dat betekent niet dat ze alleen maar slechte platen draaien.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Terwijl StuBru wel de zender is waar hij bijv een Gotye vandaan geplukt heeft
Jij betaalt je belastingcenten liever niet aan een zender als 3FM, maar ik denk dat er veeel meer mensen zijn die niet mee willen betalen aan een 3FM zoals jij die graag ziet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En ja Stenders weet natuurlijk wel waar hij het overheeft omdat hij 1 van de medeoprichters is van kinkfm. Maar als je mij kan vertellen waarom mijn belastinggeld nog naar een zender als 3fm gaat leg het me aub uit want zoveel verschil is er niet met de gemiddelde commerciele zender nu 3fm zich aanpast voor de luistercijfers.
Ik had het over StuBru :pquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik luister nooit 538 en Q-Music omdat ik er niets aan vind, maar dat betekent niet dat ze alleen maar slechte platen draaien.
Als je het over belastinggeld gaat hebben, kan je wel aan de gang blijven. Ik snap niet waarom we geld stoppen in kansloze, niet werkende projecten in ontwikkelingslanden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En ja Stenders weet natuurlijk wel waar hij het overheeft omdat hij 1 van de medeoprichters is van kinkfm. Maar als je mij kan vertellen waarom mijn belastinggeld nog naar een zender als 3fm gaat leg het me aub uit want zoveel verschil is er niet met de gemiddelde commerciele zender nu 3fm zich aanpast voor de luistercijfers.
Leg mi jdan uit waarom een 3fm met de luistercijfers met 538 moet concurreren terwijl het belastinggeld er toch wel naar toe gaat ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je het over belastinggeld gaat hebben, kan je wel aan de gang blijven. Ik snap niet waarom we geld stoppen in kansloze, niet werkende projecten in ontwikkelingslanden.
Als 3FM er niet zou zijn, denk ik niet dat bands als Voicst, Hit Me TV en Jeremy's ergens airplay hadden gekregen. Ja, bij Kink en KX, maar dat zijn dusdanig kleine spelers, dat schiet niet op.
Arrow is ook jammer ja maar dat is en blijft een commerciele zender die horen meer voor de luistercijfers te gaan dan een 3fm zou moeten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je hoort nu ook vaak mensen klagen over airo classic rock, dat die ook de verkeerde kant op gaat
ben het wel eens met de uitspraak van rob over 2 commerciele zender en 1 alternatieve zender in de stijl van 3voor12 en mya radio
Je kan iedergeval zeggen dat je bij het 3fm personeelsfeestje was.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:23 schreef muisje-eliza het volgende:
morgen na mn werk zal ik foto's posten....heb aan Gerard BBQ-plaat gevraagd, en die heeft ie gedraaid. T was reuze leuk maar echt 80% was al verdwenen voor Ekstra weekend was afgelopen...vond ik wel n beetje vaagjes
dan zijn ze gewoon eigenwijs en krijgen ze zo een lager cijferquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:24 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Dat doe ik niet ;-) heb t net wel doorgegeven....
Blijft een 7+, laat ze is wat over hun zelf typen, ze klinken best oke.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:27 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Naaah. Dat klonk echt goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |