Ik heb m nu zelfs al hardop gezegt maar alsnog....quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:41 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je moet de situatie een beetje voor je zien om deze te begrijpen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:39 schreef ralfseltje het volgende:
Zitten twee kikkers op een waterlelie. zegt de ene tegen de ander: "Hey, je veter zit los!" Dus die kikker kijken en ondertussen loopt de andere kikker snel om hem heen en steekt zo zijn piemel in zijn kont!
"Hey, maar ik heb helemaal geen veters!"
- "1 APRIL, KIKKER IN JE BIL!"
ik snap m ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:41 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je moet de situatie een beetje voor je zien om deze te begrijpen.
Met twee woorden spreken, maar de bakker vraagt welk brood hij wil.quote:
Een grap moeten uitleggen is wel zo triest... (vind ik dan he)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met twee woorden spreken, maar de bakker vraagt welk brood hij wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar een grap niet snappen is ook niet tofquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Een grap moeten uitleggen is wel zo triest... (vind ik dan he)
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef GDonnie het volgende:
Een Chinees, Een Amerikaan en een Nederlander zijn de enige overlevenden van een vliegtuigcrash.
Ze stranden op een onbewoond eiland. De Amerikaan neemt direct het heft in handen.
You take care of our hiding spot, zegt ie tegen de Nederlander.
Tegen de Chinees zegt ie: You take care of the supplies.
I'll take care of the food.
Dus ze gaan ieder hun eigen weg. Na een halve dag komen de Nederlander en Amerikaan terug, de Nederlander heeft een mooie hiding place gemaakt en de Amerikaan heeft genoeg eten. Ze missen alleen de Chinees nog. Na een tijd wachten besluiten ze hem op te zoeken. Na een half uurtje springt ineens de chinees uit een boom voor hun neus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat slaat sowieso he-le-maal nergens op, want door het verliezen van de bodem, kan de heli niet ineens te zwaar wordenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:08 schreef Jerruh het volgende:
een helicopter vol met belgen en een nederlander krijgt problemen: de bodemstort uit het toestel. om zich te redden, klampen de passagiers zich vast aan de relingen in het ding waardoor ze met hun voeten bungelend in de onmetelijke diepte in een noodsituatie zitten, maar het verliest hoogte... de piloot roept op: mensen, er moet zich één iemand opofferen, want het gewicht is te hoog om in deze situatie verder te vliegen. de nederlander denkt even na en zegt: ik spring wel... waarop alle belgen uit respect beginnen te klappen...
misschien luchtdruk etc?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat slaat sowieso he-le-maal nergens op, want door het verliezen van de bodem, kan de heli niet ineens te zwaar worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
Ga slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |