abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:57:33 #26
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_60199049
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef GauloisesBlauw het volgende:
TS is vakinhoudbijvullingsmanager bij een supermarkt
Bedankt swa! Ik heb net het Scrabble NK 2008 gewonnen met dat woord, jeweets!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 23:11:42 #27
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60199365
TS is loser
  vrijdag 18 juli 2008 @ 23:33:57 #28
177219 Maurari
out of our depth
pi_60199789
Haha, daarom vulde ik nooit FIFO : -) Al die gekke huisvrouwen pakken toch de achterste.
pi_60200058
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 23:33 schreef Maurari het volgende:
Haha, daarom vulde ik nooit FIFO : -) Al die gekke huisvrouwen pakken toch de achterste.
Hoe lang werkte je daar?
pi_60200609
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:22 schreef cati het volgende:
Ik eet gewoon echt niets meer dat de datum heeft overschreden en vind het echt vies als mensen dit wel doen. Dan vraag je er toch om om ziek te worden? Al die bacterieen ze zetten die datum er echt niet voor niets op he.
Wat begrijpen mensen niet aan Tenminste houdbaar tot? Dat geeft niet aan dat het na die datum gegarandeerd verrot is.

Heb ik even geluk dat ik geen geschiedenis heb met pittig eten o.i.d., en echt alles proef... want een leuke eigenschap van die enge bacteriën is dat je eten/drinken anders gaat smaken als het tijd is om het weg te gooien. Kijk, als je melk er een half uur over doet om het pak te verlaten, of klonten bevat, dan is het duidelijk... maar in andere gevallen waarbij het niet te zien is neem ik gewoon een slok en weet gelijk of ik dat pak nog ga leegdrinken of niet. Rare geur of licht zurig = exit, ook al zou je er nog niet echt ziek van worden. Geur/smaak ok? Niks aan de hand.

Ik ben trouwens bijna nooit ziek... en die paar keer dat ik ziek was, was het iets als griep of longontsteking, geen voedselvergiftiging. En af toe wat binnenkrijgen wat je nog niet echt ziek maakt is beter voor je dan steriel leven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2008 @ 22:02:11 #31
862 Arcee
Look closer
pi_60215365
Met zuivel scheelt 1 dag toch mooi.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_60215476
TS moet niet zo janken, er zijn zat ongeschoolden (betere benaming voor vakkenvullers) die niet opletten en spul een wat een week over de THT zit in de schappen laten zitten. Zodat een klant hun werk kan doen en deze ongein uit het vak kan halen.
pi_60215508
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:02 schreef Arcee het volgende:
Met zuivel scheelt 1 dag toch mooi.
Als je je niet kan redden met yoghurt die pak hem beet 10 dagen houdbaar is dan heb je een probleem. Die ene dag maakt dan niks meer uit. Kom vooral niet met het argument 'maar ik maak hem niet direct open,' want dan moet je dat pak gewoon een andere keer kopen. Maak je het wel vlak na aankoop open, dan is het toch niet langer dan een week houdbaar. Dus, hoe je het ook wendt of keert, je bent een kansloze verschijning.
pi_60215518
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:09 schreef slakkie het volgende:
TS moet niet zo janken, er zijn zat ongeschoolden (betere benaming voor vakkenvullers) die niet opletten en spul een wat een week over de THT zit in de schappen laten zitten. Zodat een klant hun werk kan doen en deze ongein uit het vak kan halen.
Jij moet eerst de OP goed lezen en daarna pas reageren.
pi_60215564
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:12 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Jij moet eerst de OP goed lezen en daarna pas reageren.
Heb ik gedaan en ben tot de conclusie komen dat jij niet zo moet zeiken aangezien er collega's van je zijn die hun werk niet doen. En het logisch is dat mensen de langste THT datum willen hebben. Doe je werk maar gewoon, misschien mag je volgend jaar wel achter de kassa zitten!
pi_60215584
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:43 schreef elfzesendertig het volgende:
In de wijk waar ik woon zijn de mensen die hun boodschappen halen zo irritant. Dan pakt zo'n vrouw (die nog te dom is om te schijten) een half pakje yoghurt. Die yoghurt is meer dan een week houdbaar. Je zou zeggen: perfect, dat is wel op tijd op! MAAR! Mevrouw kijkt... ze denkt "Hey, ik zie daar achterin nog een pakje staan dat wel ÉÉN hele dag langer houdbaar is!" Dus mevrouw haalt de boel overhoop om toch nog net eventjes dat pakje te kunnen pakken en vervolgens zet ze dat andere pakje bij de pakjes karnemelk neer.

Deze mevrouw is niet de enige die dat doet. Bijna alle mensen in (in ieder geval) de wijk en misschien zelfs de gehele stad waar ik woon doen dat. Ze zijn zo geobsedeerd door de T.H.T. datum. Het moet altijd maar langer, terwijl je zo'n product meestal binnen een paar dagen op hebt. Bovendien, als je het open maakt moet je het toch echt geen week meer laten staan. Als ze nou direct 5 pakken of zo mee nemen, dan begrijp ik dat je een lange datum wil. Voor één pak yoghurt e.d. begrijp ik het echter niet, laat staan voor een half pakje!

Klacht: Klanten die geobsedeerd zijn door T.H.T. datums.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kankervolk ja
Ik heb het ook vaak op het werk als ik die geile-gele-pakke-vla PWN!
Maar ik keer de pakken met nieuwere datum om zodat ze het label niet kunnen zien of gewoon niet FIFO
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2008 @ 22:19:25 #37
862 Arcee
Look closer
pi_60215637
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Maak je het wel vlak na aankoop open, dan is het toch niet langer dan een week houdbaar.
Onzin.
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Dus, hoe je het ook wendt of keert, je bent een kansloze verschijning.[/i]
Je snapt het zelf niet eens.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_60215658
Eensch met TS
pi_60215667
Als ik een keer zuivel moet halen trek ik een stuk of 5 pakken willekeurig uit het schap en kijk ik wat de THT datum is die het verste weg is. De rest zet ik netjes terug, wees niet bang.
pi_60215671
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:15 schreef slakkie het volgende:

[..]

Heb ik gedaan en ben tot de conclusie komen dat jij niet zo moet zeiken aangezien er collega's van je zijn die hun werk niet doen. En het logisch is dat mensen de langste THT datum willen hebben. Doe je werk maar gewoon, misschien mag je volgend jaar wel achter de kassa zitten!
Als je de OP goed had gelezen, dan was je tot de conclusie gekomen dat jouw gezanik irrelevant is in dit topic. Tot die conclusie ben je niet gekomen, dus je hebt de OP niet goed gelezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60215852
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:21 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Als je de OP goed had gelezen, dan was je tot de conclusie gekomen dat jouw gezanik irrelevant is in dit topic. Tot die conclusie ben je niet gekomen, dus je hebt de OP niet goed gelezen.
SPOILER
Er staat nergens in de OP dat slakkie niet mag zeggen dat vakkenvullers niet zo moeten zeiken omdat consumenten een product kiezen die voor hun de beste THT datum hebben. Dat jij het niet leuk vind om vervolgens weer alles netjes in het schap te zetten omdat je te lui bent om te werken is niet mijn probleem.
pi_60215930
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef slakkie het volgende:

[..]

Er staat nergens in de OP dat slakkie niet mag zeggen dat vakkenvullers niet zo moeten zeiken omdat consumenten een product kiezen die voor hun de beste THT datum hebben. Dat jij het niet leuk vind om vervolgens weer alles netjes in het schap te zetten omdat je te lui bent om te werken is niet mijn probleem.
Een hoop loze conclusies weer.
Als je voor een half pakje yoghurt meer dan een week nodig hebt moet je toch maar eens nadenken of je die yoghurt nou wel zo nodig hebt

Oh, ik zie nu dat je een vrouw bent. Ik ga niet meer met je in dicussie, want vrouwen kunnen er niet tegen als anderen ze uitlullen. Dus bij deze, mijn laatste post richting jou
pi_60215991
Er kwam vandaag overigens ook een vrouw eieren kopen. Ze pakte een doos en keek erin: "Gadverdamme, witte eieren! Dat moet ik niet hebben! Zeg, heb je geen bruine eieren ofzo?!? "
Ik heb haar netjes een doos bruine eieren gegeven en eigenlijk wou ik haar vragen wat volgens haar het verschil zou zijn tussen de eieren, maar dat leek mij wat onbeleefd. Nu heb ik het even opgezocht en witte en bruine eieren zijn, op hun kleur na, gewoon hetzelfde Dom, verkeerd-ingelicht huiswijf dat ze er is

Bronvermelding:
http://www.food-info.net/nl/qa/qa-fp201.htm
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=956
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2000/04/17/Vp/07.html
pi_60216402
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:37 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Een hoop loze conclusies weer.
Als je voor een half pakje yoghurt meer dan een week nodig hebt moet je toch maar eens nadenken of je die yoghurt nou wel zo nodig hebt

Oh, ik zie nu dat je een vrouw bent. Ik ga niet meer met je in dicussie, want vrouwen kunnen er niet tegen als anderen ze uitlullen. Dus bij deze, mijn laatste post richting jou
KANSLOOS
pi_60216476
Ow niet reageren in het topic maar wel via een PM, nog kanslozer..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2008 @ 23:23:11 #46
862 Arcee
Look closer
pi_60216637
quote:
[i]Een hoop loze conclusies weer.
Nee, jij bepaalt hoe lang de klant met z'n yoghurt mag doen.:')

En denkt te weten dat 't 1 week na openen sowieso niet meer houdbaar is.:')
  zaterdag 19 juli 2008 @ 23:43:21 #47
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_60216975
quote:

[..]

Faggot.
0 topics op naam. 14.gif
pi_60217220
quote:

[..]

Oh, ik zie nu dat je een vrouw bent. Ik ga niet meer met je in dicussie, want vrouwen kunnen er niet tegen als anderen ze uitlullen. Dus bij deze, mijn laatste post richting jou [/i]
.
pi_60217452
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:13 schreef slakkie het volgende:
Ow niet reageren in het topic maar wel via een PM, nog kanslozer..
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat ik je durf te PMen na onze verhitte discussie!
pi_60217464
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:01 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

.
Zwijg toch. Ik creëerde Sjaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')