Bedankt swa! Ik heb net het Scrabble NK 2008 gewonnen met dat woord, jeweets!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef GauloisesBlauw het volgende:
TS is vakinhoudbijvullingsmanager bij een supermarkt
Hoe lang werkte je daar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:33 schreef Maurari het volgende:
Haha, daarom vulde ik nooit FIFO : -) Al die gekke huisvrouwen pakken toch de achterste.
Wat begrijpen mensen niet aan Tenminste houdbaar tot? Dat geeft niet aan dat het na die datum gegarandeerd verrot is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:22 schreef cati het volgende:
Ik eet gewoon echt niets meer dat de datum heeft overschreden en vind het echt vies als mensen dit wel doen. Dan vraag je er toch om om ziek te worden? Al die bacterieen ze zetten die datum er echt niet voor niets op he.
Als je je niet kan redden met yoghurt die pak hem beet 10 dagen houdbaar is dan heb je een probleem. Die ene dag maakt dan niks meer uit. Kom vooral niet met het argument 'maar ik maak hem niet direct open,' want dan moet je dat pak gewoon een andere keer kopen. Maak je het wel vlak na aankoop open, dan is het toch niet langer dan een week houdbaar. Dus, hoe je het ook wendt of keert, je bent een kansloze verschijning.quote:
Jij moet eerst de OP goed lezen en daarna pas reageren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:09 schreef slakkie het volgende:
TS moet niet zo janken, er zijn zat ongeschoolden (betere benaming voor vakkenvullers) die niet opletten en spul een wat een week over de THT zit in de schappen laten zitten. Zodat een klant hun werk kan doen en deze ongein uit het vak kan halen.
Heb ik gedaan en ben tot de conclusie komen dat jij niet zo moet zeiken aangezien er collega's van je zijn die hun werk niet doen. En het logisch is dat mensen de langste THT datum willen hebben. Doe je werk maar gewoon, misschien mag je volgend jaar wel achter de kassa zitten!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij moet eerst de OP goed lezen en daarna pas reageren.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:43 schreef elfzesendertig het volgende:
In de wijk waar ik woon zijn de mensen die hun boodschappen halen zo irritant. Dan pakt zo'n vrouw (die nog te dom is om te schijten) een half pakje yoghurt. Die yoghurt is meer dan een week houdbaar. Je zou zeggen: perfect, dat is wel op tijd op! MAAR! Mevrouw kijkt... ze denkt "Hey, ik zie daar achterin nog een pakje staan dat wel ÉÉN hele dag langer houdbaar is!" Dus mevrouw haalt de boel overhoop om toch nog net eventjes dat pakje te kunnen pakken en vervolgens zet ze dat andere pakje bij de pakjes karnemelk neer.
Deze mevrouw is niet de enige die dat doet. Bijna alle mensen in (in ieder geval) de wijk en misschien zelfs de gehele stad waar ik woon doen dat. Ze zijn zo geobsedeerd door de T.H.T. datum. Het moet altijd maar langer, terwijl je zo'n product meestal binnen een paar dagen op hebt. Bovendien, als je het open maakt moet je het toch echt geen week meer laten staan. Als ze nou direct 5 pakken of zo mee nemen, dan begrijp ik dat je een lange datum wil. Voor één pak yoghurt e.d. begrijp ik het echter niet, laat staan voor een half pakje!
Klacht: Klanten die geobsedeerd zijn door T.H.T. datums.Kankervolk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik heb het ook vaak op het werk als ik die geile-gele-pakke-vla PWN!
Maar ik keer de pakken met nieuwere datum om zodat ze het label niet kunnen zien of gewoon niet FIFO![]()
Onzin.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Maak je het wel vlak na aankoop open, dan is het toch niet langer dan een week houdbaar.
Je snapt het zelf niet eens.:')quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Dus, hoe je het ook wendt of keert, je bent een kansloze verschijning.[/i]
Als je de OP goed had gelezen, dan was je tot de conclusie gekomen dat jouw gezanik irrelevant is in dit topic. Tot die conclusie ben je niet gekomen, dus je hebt de OP niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:15 schreef slakkie het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ben tot de conclusie komen dat jij niet zo moet zeiken aangezien er collega's van je zijn die hun werk niet doen. En het logisch is dat mensen de langste THT datum willen hebben. Doe je werk maar gewoon, misschien mag je volgend jaar wel achter de kassa zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als je de OP goed had gelezen, dan was je tot de conclusie gekomen dat jouw gezanik irrelevant is in dit topic. Tot die conclusie ben je niet gekomen, dus je hebt de OP niet goed gelezen.Er staat nergens in de OP dat slakkie niet mag zeggen dat vakkenvullers niet zo moeten zeiken omdat consumenten een product kiezen die voor hun de beste THT datum hebben. Dat jij het niet leuk vind om vervolgens weer alles netjes in het schap te zetten omdat je te lui bent om te werken is niet mijn probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hoop loze conclusies weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef slakkie het volgende:
[..]
Er staat nergens in de OP dat slakkie niet mag zeggen dat vakkenvullers niet zo moeten zeiken omdat consumenten een product kiezen die voor hun de beste THT datum hebben. Dat jij het niet leuk vind om vervolgens weer alles netjes in het schap te zetten omdat je te lui bent om te werken is niet mijn probleem.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een hoop loze conclusies weer.
Als je voor een half pakje yoghurt meer dan een week nodig hebt moet je toch maar eens nadenken of je die yoghurt nou wel zo nodig hebt![]()
Oh, ik zie nu dat je een vrouw bent. Ik ga niet meer met je in dicussie, want vrouwen kunnen er niet tegen als anderen ze uitlullen. Dus bij deze, mijn laatste post richting jou![]()
Nee, jij bepaalt hoe lang de klant met z'n yoghurt mag doen.:')quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[i]Een hoop loze conclusies weer.
Als je voor een half pakje yoghurt meer dan een week nodig hebt moet je toch maar eens nadenken of je die yoghurt nou wel zo nodig hebt![]()
Faggot.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu dat je een vrouw bent. Ik ga niet meer met je in dicussie, want vrouwen kunnen er niet tegen als anderen ze uitlullen. Dus bij deze, mijn laatste post richting jou![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu dat je een vrouw bent. Ik ga niet meer met je in dicussie, want vrouwen kunnen er niet tegen als anderen ze uitlullen. Dus bij deze, mijn laatste post richting jou[/i]
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat ik je durf te PMen na onze verhitte discussie!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:13 schreef slakkie het volgende:
Ow niet reageren in het topic maar wel via een PM, nog kanslozer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |