abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60193110
Eigenlijk is deze klacht wel een topic waard.

Ik had vandaag een engels wicht (te zien aan het kenteken) voor me rijden, in een smal straatje, met een slakkengang van 10 kilometer per uur. Aangezien ik nogal haast had wou ik er erg graag langs maar dit kon zowel van links als rechts niet. En bumperkleven maakt ook niet echt veel indruk.
Ik heb dus 2 minuten achter dat kutwijf aangereden (met m'n fiets) omdat dat wijf teveel ruimte innam en niet kon rijden.

Klacht: autorijders die denken dat ze alles kunnen maken tegenover fietsers omdat ze sterker zijn.
Subklacht: Vrouwen achter het stuur
Subklacht #2: Engelsen achter het stuur

Ts fietst
Ts fietst door de binnenstad
Ts kan er niet mee omgaan
Ts is jaloers
Ts die "verwachte reacties post"

[ Bericht 7% gewijzigd door Zotheid op 18-07-2008 17:10:41 ]
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 17:06:48 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_60193155
Het is misschien een zotte gedachte van mij; maar waarom dit niet op een Engels forum posten?
Misschien nuttiger?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_60193165
Lemming
pi_60193173

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2008 17:08:09 ]
pi_60193191
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef Hyperdude het volgende:
Het is misschien een zotte gedachte van mij; maar waarom dit niet op een Engels forum posten?
Misschien nuttiger?
Het was hier in de Haagse binnenstad.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:07 schreef Pakspul het volgende:
Lemming
Waargebeurd!

Net als dat ik in mijn woede nog even snel voor de tram langs wou gaan waardoor ik bijna dood was.
Paint op verzoek.
[..]
pi_60193196
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien nuttiger?
Net alsof alleen Engelse vrouwen niet kunnen autorijden
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60193205
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ahh die had ik nog niet!
[..]
pi_60193335
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:08 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Het was hier in de Haagse binnenstad.
[..]

Waargebeurd!

Net als dat ik in mijn woede nog even snel voor de tram langs wou gaan waardoor ik bijna dood was.
Paint op verzoek.
Paint?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:39:48 #9
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60196805
Fietsers.

Rij je op een rotonde, wil je rechts afslaan..... zie je van die pauperfietsers op de rotonde, dus je stopt netjes om ze voor te laten gaan, gaan die fietsers OOK rechtsaf zonder hun hand uit te steken!

Sta je daar voor jan doedel te wachten.

Klacht: fietsers die hun hand niet uitsteken op rotondes.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_60197132
Dat had ik laatst, reed ik achter een auto met - ik dacht - toeristen. Ik reed er vlįk achter. Die auto was de hele tijd aan het optrekken en afremmen want ze wisten de weg blijkbaar niet. Ik reed daar al 10 minuten achter met de fiets en begon flink geļrriteerd te raken.

Op een gegeven moment zat ik flink te vloeken en toen zag ik nogal laat dat ze auto geremd was. Dus ik ook vol op de rem (maar die werken niet zo goed). Echt op 5cm na mis ik die auto.

Dus ik denk nu ga ik eromheen, dus ik de stoep op, komen er 6 sterke Marokkanen de auto uit, "STAAN BLIJVEN JIJ, JE REED TEGEN DE AUTO AAN!".....dus ik slik even, ik denk nu heb ik 'm zitten want ik was er niet tegen aangereden maar ja, als er een krasje op die auto zit zeggen ze misschien dat ik het gedaan heb. Dus ik zeg nee joh, niet tegen aangereden, die dus gast zegt STAAN BLIJVEN, en hij ging de auto inspecteren. Dus ik blijf staan, hij inspecteren, niets, allemaal de auto uit, kijken, niets, zegt die gozer "'t is ok, fijne dag nog doei"

Uiteindelijk besefte ik dat ik gewoon eerder eromheen had moeten gaan of een andere weg had moeten nemen, zo kom je nog eens in de problemen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 20 juli 2008 @ 13:24:55 #11
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60223697
Weet je wat nog ergers van die fietsers die geen rekening houden met automobilisten en zo maar voor je auto duiken.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 20 juli 2008 @ 13:26:44 #12
219235 PusKut
Ein Volk, ein Reich, ein Ludo
pi_60223730
Weet je wat nog erger is?
AIDS!

Dus.
Verder ben ik best lief..
pi_60223966
In de Lage Landen bestaat - hoe raar het ook klinkt- nog juist een vrij grote tolerantie voor fietsers.
Ik heb bijvoorbeeld eens gehoord hoe men in Australiė na het hinderen/bijna doodrijden van een fietser nog durft roepen "rij dan ook gewoon niet met de fiets", alsof de fietser een soort crimineel is.

pi_60224414
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
Dat had ik laatst, reed ik achter een auto met - ik dacht - toeristen. Ik reed er vlįk achter. Die auto was de hele tijd aan het optrekken en afremmen want ze wisten de weg blijkbaar niet. Ik reed daar al 10 minuten achter met de fiets en begon flink geļrriteerd te raken.

Op een gegeven moment zat ik flink te vloeken en toen zag ik nogal laat dat ze auto geremd was. Dus ik ook vol op de rem (maar die werken niet zo goed). Echt op 5cm na mis ik die auto.

Dus ik denk nu ga ik eromheen, dus ik de stoep op, komen er 6 sterke Marokkanen de auto uit, "STAAN BLIJVEN JIJ, JE REED TEGEN DE AUTO AAN!".....dus ik slik even, ik denk nu heb ik 'm zitten want ik was er niet tegen aangereden maar ja, als er een krasje op die auto zit zeggen ze misschien dat ik het gedaan heb. Dus ik zeg nee joh, niet tegen aangereden, die dus gast zegt STAAN BLIJVEN, en hij ging de auto inspecteren. Dus ik blijf staan, hij inspecteren, niets, allemaal de auto uit, kijken, niets, zegt die gozer "'t is ok, fijne dag nog doei"

Uiteindelijk besefte ik dat ik gewoon eerder eromheen had moeten gaan of een andere weg had moeten nemen, zo kom je nog eens in de problemen.
Jij poept voor 6 Marokkaantjes? Wat ben jij voor mietje, zeg?
pi_60224458
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:37 schreef zuiderbuur het volgende:
In de Lage Landen bestaat - hoe raar het ook klinkt- nog juist een vrij grote tolerantie voor fietsers.
Ik heb bijvoorbeeld eens gehoord hoe men in Australiė na het hinderen/bijna doodrijden van een fietser nog durft roepen "rij dan ook gewoon niet met de fiets", alsof de fietser een soort crimineel is.

Een fietser is ook crimineel, want die kunnen niet met het verkeer meegaan. Ze houden het verkeer op.
  zondag 20 juli 2008 @ 14:03:48 #16
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_60224471
quote:
Ga er dan gewoon links voorbij .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_60224734
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:03 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Een fietser is ook crimineel, want die kunnen niet met het verkeer meegaan. Ze houden het verkeer op.
Ik dacht dat Nederland op de meeste plaatsen prima fietspaden had, mooi gescheiden van de vakken voor wagens?
pi_60230806
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:17 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Ik dacht dat Nederland op de meeste plaatsen prima fietspaden had, mooi gescheiden van de vakken voor wagens?
Dus jij zegt eigenlijk dat dit topic nergens op slaat?
pi_60230807
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:17 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Dus jij zegt eigenlijk dat dit topic nergens op slaat?
  zondag 20 juli 2008 @ 21:52:30 #20
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_60233298
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:16 schreef Zenon het volgende:

[..]

Paint?
Dat is Engels voor 'verf'.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_60233355
quote:

En als een Marokkaantje zegt "Hier je beurs!" geef jij m ook rustig af?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  maandag 21 juli 2008 @ 00:18:40 #22
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60236198
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:55 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

En als een Marokkaantje zegt "Hier je beurs!" geef jij m ook rustig af?
Maar dan wel eerst de slet willen naaien.
pi_60240249
Het gaat dus om een wijf achter stuur. Kijk, dat is al 75% van het probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')