Het was hier in de Haagse binnenstad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef Hyperdude het volgende:
Het is misschien een zotte gedachte van mij; maar waarom dit niet op een Engels forum posten?
Misschien nuttiger?
Waargebeurd!quote:
Net alsof alleen Engelse vrouwen niet kunnen autorijdenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef Hyperdude het volgende:
Het is misschien een zotte gedachte van mij; maar waarom dit niet op een Engels forum posten?
Misschien nuttiger?
Ahh die had ik nog niet!quote:
Paint?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was hier in de Haagse binnenstad.
[..]
Waargebeurd!
Net als dat ik in mijn woede nog even snel voor de tram langs wou gaan waardoor ik bijna dood was.
Paint op verzoek.
Jij poept voor 6 Marokkaantjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
Dat had ik laatst, reed ik achter een auto met - ik dacht - toeristen. Ik reed er vlįk achter. Die auto was de hele tijd aan het optrekken en afremmen want ze wisten de weg blijkbaar niet. Ik reed daar al 10 minuten achter met de fiets en begon flink geļrriteerd te raken.
Op een gegeven moment zat ik flink te vloeken en toen zag ik nogal laat dat ze auto geremd was. Dus ik ook vol op de rem (maar die werken niet zo goed). Echt op 5cm na mis ik die auto.
Dus ik denk nu ga ik eromheen, dus ik de stoep op, komen er 6 sterke Marokkanen de auto uit, "STAAN BLIJVEN JIJ, JE REED TEGEN DE AUTO AAN!".....dus ik slik even, ik denk nu heb ik 'm zitten want ik was er niet tegen aangereden maar ja, als er een krasje op die auto zit zeggen ze misschien dat ik het gedaan heb. Dus ik zeg nee joh, niet tegen aangereden, die dus gast zegt STAAN BLIJVEN, en hij ging de auto inspecteren. Dus ik blijf staan, hij inspecteren, niets, allemaal de auto uit, kijken, niets, zegt die gozer "'t is ok, fijne dag nog doei"
Uiteindelijk besefte ik dat ik gewoon eerder eromheen had moeten gaan of een andere weg had moeten nemen, zo kom je nog eens in de problemen.
Een fietser is ook crimineel, want die kunnen niet met het verkeer meegaan. Ze houden het verkeer op.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:37 schreef zuiderbuur het volgende:
In de Lage Landen bestaat - hoe raar het ook klinkt- nog juist een vrij grote tolerantie voor fietsers.
Ik heb bijvoorbeeld eens gehoord hoe men in Australiė na het hinderen/bijna doodrijden van een fietser nog durft roepen "rij dan ook gewoon niet met de fiets", alsof de fietser een soort crimineel is.
Ga er dan gewoon links voorbijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
Dat had ik laatst, reed ik achter een auto met - ik dacht - toeristen. Ik reed er vlįk achter. Die auto was de hele tijd aan het optrekken en afremmen want ze wisten de weg blijkbaar niet. Ik reed daar al 10 minuten achter met de fiets en begon flink geļrriteerd te raken.
Ik dacht dat Nederland op de meeste plaatsen prima fietspaden had, mooi gescheiden van de vakken voor wagens?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:03 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Een fietser is ook crimineel, want die kunnen niet met het verkeer meegaan. Ze houden het verkeer op.
Dus jij zegt eigenlijk dat dit topic nergens op slaat?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:17 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nederland op de meeste plaatsen prima fietspaden had, mooi gescheiden van de vakken voor wagens?
Dus jij zegt eigenlijk dat dit topic nergens op slaat?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:17 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nederland op de meeste plaatsen prima fietspaden had, mooi gescheiden van de vakken voor wagens?
En als een Marokkaantje zegt "Hier je beurs!" geef jij m ook rustig af?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
Op een gegeven moment zat ik flink te vloeken en toen zag ik nogal laat dat ze auto geremd was. Dus ik ook vol op de rem (maar die werken niet zo goed). Echt op 5cm na mis ik die auto.
Dus ik denk nu ga ik eromheen, dus ik de stoep op, komen er 6 sterke Marokkanen de auto uit, "STAAN BLIJVEN JIJ, JE REED TEGEN DE AUTO AAN!".....dus ik slik even, ik denk nu heb ik 'm zitten want ik was er niet tegen aangereden maar ja, als er een krasje op die auto zit zeggen ze misschien dat ik het gedaan heb. Dus ik zeg nee joh, niet tegen aangereden, die dus gast zegt STAAN BLIJVEN, en hij ging de auto inspecteren. Dus ik blijf staan, hij inspecteren, niets, allemaal de auto uit, kijken, niets, zegt die gozer "'t is ok, fijne dag nog doei"
Uiteindelijk besefte ik dat ik gewoon eerder eromheen had moeten gaan of een andere weg had moeten nemen, zo kom je nog eens in de problemen.
Maar dan wel eerst de slet willen naaien.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En als een Marokkaantje zegt "Hier je beurs!" geef jij m ook rustig af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |