quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:13 schreef Scoobysnacks het volgende:
Ach fuk nee komt die klotezon weer terug? Wordt het weer 'lekker' weer? Voor mij mag het tot de herfst regenen, om dan in de herfst wat kouder te worden en ook te regenen, tot aan de winter waarin het min fucking 15 moet zijn. Ik HAAT zomer, ik HAAT warmte, ik HAAT zjwete. KUTweer. Wordt weer een geweldig weekje dus, volgende week.
You best be trolling, nigger.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:13 schreef Scoobysnacks het volgende:
Ach fuk nee komt die klotezon weer terug? Wordt het weer 'lekker' weer? Voor mij mag het tot de herfst regenen, om dan in de herfst wat kouder te worden en ook te regenen, tot aan de winter waarin het min fucking 15 moet zijn. Ik HAAT zomer, ik HAAT warmte, ik HAAT zjwete. KUTweer. Wordt weer een geweldig weekje dus, volgende week.
Zeik niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:55 schreef CyclingGirl het volgende:Ja hoor zitten ze je blij te maken dat het zomerweer weer terug komt is het NA het weekend.
Dit weekend mogen wij dus nog even genieten van herfstachtig weer terwijl het nog niet eens herfst is.
Klacht 1: Nieuwe werkweek binnen in het kantoor zitten met zomerweer
Klacht 2: Morgen koersen in herfstachtig weer
Klacht 3: Fiets moeten schoonmaken door gribus regen.
Samenvatting: Rotweer![]()
![]()
Ik ben dus cool want ik fiets morgen 3 wedstrijdjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:12 schreef Triptamine het volgende:
Echte coole fietsertjes fietsen zelfs in dit weer.
quote:
deze reactie verdient meer bijval...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |