Geoorloofd. De wetgever/wegbeheerder heeft er vast over nagedacht. Toegestaan, ergo: onterechte klacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:37 schreef solar22 het volgende:
[..]
Soms heb je van de grote fietsvakken voor de rijbaan.
[..]
Het gaat niet om die 10 sec.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:39 schreef MrFl0ppY het volgende:
Jah, ben je zo maar eens 10 sec. later thuisSchandalig zeg ik je!
wetgever/wegbeheerder en nadenken???? is dit de grap van de week?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:43 schreef baskick het volgende:
[..]
Geoorloofd. De wetgever/wegbeheerder heeft er vast over nagedacht. Toegestaan, ergo: onterechte klacht.
Zoiets bedoel je:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:45 schreef solar22 het volgende:
[..]
wetgever/wegbeheerder en nadenken???? is dit de grap van de week?
Ik zie zovaak enorme blunders en missers van de wegbeheerder die vanuit hun stoffige kantoortje denken dat ze het veiliger kunnen maken en dat voornamelijk in steden met een geitenwollensokken gemeenteraad.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook (weer één van die blunders van de wegbeheerder)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:50 schreef Kyoshi het volgende:
Nog veel erger zijn de stoplichten waarvoor een rechthoeking vlak is met een groot fietser-symbool erin. Dan gaan ècht alle fietsers voor je staan en mag je blij zijn dat je nog door groen kunt als ze allemaal weg zijn.
STFU over die 2 minuten. In die twee minuten zit je, droog/koud/warm/whatever een beetje relaxed in je auto te hangen, terwijl fietsers(de echte helden) door weer en wind gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:44 schreef solar22 het volgende:
[..]
Het gaat niet om die 10 sec.
Als je de 5e auto bent dan is dat klote licht alweer rood tegen de tijd dat die krengen en de 4 auto's voor je zijn opgetrokken dus dan is het al snel weer 2 minuten (en dan zwijg ik nog over als de rij nog langer is)
En alsof dat verkeerslicht de enige hindernis is.
Wtfquote:
quote:
Toch?quote:Now those memories come back to haunt me
They haunt me like a curse
Is a dream a lie if it doesn't come true
Or is it something worse
Die dingen zijn er voor de veiligheid, maar dat snap jij vast niet met je johnny bak...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:45 schreef solar22 het volgende:
[..]
wetgever/wegbeheerder en nadenken???? is dit de grap van de week?
Ik zie zovaak enorme blunders en missers van de wegbeheerder die vanuit hun stoffige kantoortje denken dat ze het veiliger kunnen maken en dat voornamelijk in steden met een geitenwollensokken gemeenteraad.
Eigenlijk wel, maar zo word het niet gezongenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:43 schreef baskick het volgende:
[..]
Geoorloofd. De wetgever/wegbeheerder heeft er vast over nagedacht. Toegestaan, ergo: onterechte klacht.
Nee gek, kkplein werkt net zo goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:56 schreef solar22 het volgende:
[..]
Ja die is wel briljant,
Mischien een idee voor de gemeente Nijmegen (Keizer Karel plein)
Cba om het hele nummer te luisteren, dus ik geloof je maar op je woord.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar zo word het niet gezongen![]()
Mwa, het Kamikaze Plein vind ik nog wel te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:56 schreef solar22 het volgende:
[..]
Ja die is wel briljant,
Mischien een idee voor de gemeente Nijmegen (Keizer Karel plein)
Cba?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Cba om het hele nummer te luisteren, dus ik geloof je maar op je woord.
Oja die dingen zullen er ongetwijfeld voor de veiligheid zijn, daar twijfel ik geen moment aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Die dingen zijn er voor de veiligheid, maar dat snap jij vast niet met je johnny bak...
Die klacht is wel enigzins terecht want iemand die met een auto zo langzaam rijdt dat ie door fietsers ingehaald word (uitgezonderd wielrenners in de bergen) mogen ze meteen het rijbewijs invorderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:00 schreef Zotheid het volgende:
Ik had vandaag een engels wicht (te zien aan het kenteken) voor me rijden, in een smal straatje, met een slakkengang van 10 kilometer per uur. Aangezien ik nogal haast had wou ik er erg graag langs maar dit kon zowel van links als rechts niet. En bumperkleven maakt ook niet echt veel indruk.
Ik heb dus 2 minuten achter dat kutwijf aangereden (met m'n fiets) omdat dat wijf teveel ruimte innam en niet kon rijden.
Klacht: autorijders die denken dat ze alles kunnen maken tegenover fietsers omdat ze sterker zijn.
Can't be arsed.quote:
Dus jij klaagt over 2 minuten doorbetaald wachtenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:03 schreef solar22 het volgende:
[..]
Btw: ik heb geen johnny bak, maar een degelijke zakelijke leasebak.
Want in een geleasede auto rijd je nooit onbetaald, natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:25 schreef baskick het volgende:
[..]
Dus jij klaagt over 2 minuten doorbetaald wachten
Vreemd. Als ik fiets heb ik vrijwel nooit last van automobilisten. Waarschijnlijk omdat ik me aan de regels houd en er rekening mee hou, dat een automobilist me over het hoofd kan zien. Daarentegen stoor me vrijwel elke keer dat ik me rij aan fietsters die zich niet aan regels houden en denken dat ze onschendbaar zijn op een fiets.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:39 schreef Triptamine het volgende:
Bek dicht, weet je hoe irritant automobilisten voor een fietser zijn
Ah, dus als ik op vakantie ga in een leasebak krijg ik daar voor betaald? Vet, moet ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:25 schreef baskick het volgende:
[..]
Dus jij klaagt over 2 minuten doorbetaald wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |